quote:Op donderdag 16 december 2010 11:08 schreef -Miauw- het volgende:
Het is echt koud en het regent als een gek hier!
We hebben vanmiddag een borrel, in onze binnenruin en nee die is niet overdekt haha
Niet eens een minuut!quote:
schreef ik binnenruinquote:
Dat was het eerste wat ik dacht iddquote:Op donderdag 16 december 2010 11:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
schreef ik binnenruinoh my, er had 'hengst' moeten staan en 'gedekt'
Wat heb ik nou aan een ruin
Wel bij Nieuwe topics... ik was jullie al kwijtquote:Op donderdag 16 december 2010 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nou dan stond hij nog niet in de index
gewillig typje.quote:
Hajeeeequote:Op donderdag 16 december 2010 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik smacht helemaal niet naar de zomer, maar toch kom ik wapperen
Hajeeeequote:
400+quote:Op donderdag 16 december 2010 11:35 schreef jacobussss het volgende:
wat is eigenlijk de hoogste behaalde aantal pagina's in een topic ?
Leer eens spellenquote:
hahah xD xDquote:Op donderdag 16 december 2010 11:33 schreef jacobussss het volgende:
ik heb niks te doenik zit op school xD
enn ik mag nog niet van hun op fok ,wat een onzin !
en dan krijg ik dadelijk strafvan hun xD tenzij ik niet betrapt wordt
GMTA...het denken lukt nog wel maar het typen werkt niet altijd meequote:Op donderdag 16 december 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat ik dacht idd![]()
Hoi Piscesquote:Op donderdag 16 december 2010 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik smacht helemaal niet naar de zomer, maar toch kom ik wapperen
Miauwtjequote:Op donderdag 16 december 2010 11:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoi Pisces![]()
Sjongem ik zag de bovenkant van de pagina niet
SimCityquote:
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:51 schreef Pheno het volgende:
* Pheno vindt het wel raar, zwembroek kopen in de winter
Nieuw Zeeland en Maleisie. Dus zwembroek wel nodig.quote:
Oh relaxed! Have funquote:Op donderdag 16 december 2010 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland en Maleisie. Dus zwembroek wel nodig.
Wat leuk!quote:Op donderdag 16 december 2010 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland en Maleisie. Dus zwembroek wel nodig.
1 januariquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 13:18 schreef tombolafan het volgende:
Iedereen zit zonder woorden zeker?
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:28 schreef -Miauw- het volgende:
Het stopt gewoon niet met regenen hier![]()
Oh Benny, ik was gisteren in Almere en wat was het gladen koud! Kouder en gladder dan in A'dam
nee, ik heb wel een verwijderpost-knopjequote:Op donderdag 16 december 2010 13:18 schreef tombolafan het volgende:
Bah. Machtsvertoonquote:Op donderdag 16 december 2010 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik heb wel een verwijderpost-knopje
Uhuquote:Op donderdag 16 december 2010 13:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was op sommige plekken écht glad![]()
ik denk hetquote:Op donderdag 16 december 2010 13:18 schreef tombolafan het volgende:
Zak hooi?quote:
Helemaal zelf gemaakt. Nou ja, photoshop en een brushsetquote:Op donderdag 16 december 2010 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind jou UI echt leuk
Ik denk dat ik me nog wel door die paar centimeter sneeuw weet te worstelenquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:09 schreef -Miauw- het volgende:
Nou, ik ga maar eens even wat doen nog![]()
Tjuus
Waar en wat?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:44 schreef Pheno het volgende:
Waarom is het nu weer dit weer, juist op de dag dat ik een sollicitatiegesprek heb?
Dan worden we collega's!quote:
Ja, al neem ik het wel met een korreltje zout!quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zaken zijn goed deze dagen, maat?
Nee, Born Slippy op de radio en laat mij maar gaan!quote:
Dan moet je solliciterenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:42 schreef -Miauw- het volgende:
Oh in 2011 ook graag een nieuwe baan voor -Miauw-
Dat is je straf.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat was wel de spreuk van de dag hé.
Kerstborrel vanavond gaat niet door
Haha wij krijgen echt nietsquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
Nu is het nieuwjaarsborrelDus de ene week sjampanje zuipen op de zaak, en dan de week erna het echte nieuwjaarsfeest
Oh das wel beetje droevig, hier met kerst altijd wel een borrel, en dan met nieuwjaar een groot feest en nieuwjaarsgeschenk ipv kerstpakketquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha wij krijgen echt niets![]()
Geen borrels, geen pakket, geen kaartje.
Welkom bij de gemeentequote:Op vrijdag 17 december 2010 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh das wel beetje droevig, hier met kerst altijd wel een borrel, en dan met nieuwjaar een groot feest en nieuwjaarsgeschenk ipv kerstpakket
Nee idd, maar een borreltje (desnoods alco-vrij ofzo) of flesje wijn is toch wel leuk. Dat mag best van m'n centjesquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Welkom bij de gemeente![]()
Ach, het past wel een beetje bij de omstandigheden. Bezuinigingen, crisis...dan is het niet meer dan normaal dat de ambtenaren ook een beetje bezuinigen.
Dat is liefquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee idd, maar een borreltje (desnoods alco-vrij ofzo) of flesje wijn is toch wel leuk. Dat mag best van m'n centjes![]()
Goed begin van het weekeindequote:Op vrijdag 17 december 2010 11:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is lief![]()
Maar, ik moest net opnieuw opstarten en ik ben ein-de-lijk van IE6 af![]()
Is dat gemeentegeld toch nog goed besteed
Hoi, je werkt bij mij!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha wij krijgen echt niets![]()
Geen borrels, geen pakket, geen kaartje.
Tegenwoordig om-en-om op woensdag of vrijdag.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed begin van het weekeindeJe werkte toch nooit op vrijdag?
Nee, niet eensquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee JIJ werkt bij mij, alleen dan de arme tak
dat moet je de baas vragen. Maar ik werk niet meer voor g hoor. die hebben ons verpatstquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom doen jullie geen feestjes dan
Ohja, nou wel vervelend. Echt onzin dat je ze bij een commercieel bedrijf er totaal niks aan doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat moet je de baas vragen. Maar ik werk niet meer voor g hoor. die hebben ons verpatst
http://downforeveryoneorjustme.com/ns.nlquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:39 schreef -Miauw- het volgende:
Wie kan de site van de NS nog bereiken?
Ben benieuwdquote:
Das wel een ongelukje dan. Femke rammelt niet meer denk ikquote:
Nee, ze is 44quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das wel een ongelukje dan. Femke rammelt niet meer denk ik
Dus?quote:
Dat doet Tombo vooral. jij moet het wel kunnen horen in A'dam. Het rammelen van haar eierstokkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:19 schreef -Miauw- het volgende:
Wat betekent dat rammelen in hemelsnaam?
Oh als ik hier gerammel hoor zijn het mijn eigen stokken denk ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus?
[..]
Dat doet Tombo vooral. jij moet het wel kunnen horen in A'dam. Het rammelen van haar eierstokken
Ja? Ik wist niet dat jij (ook) zo'n kinderwens had?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh als ik hier gerammel hoor zijn het mijn eigen stokken denk ik
Oh jawel hoor maar het is nu gewoon niet aan de orde.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja? Ik wist niet dat jij (ook) zo'n kinderwens had?
Je hebt ook nog wel eventjes toch? Begin 30 toch pas?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh jawel hoor maar het is nu gewoon niet aan de orde.
32 al hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog wel eventjes toch? Begin 30 toch pas?
Nog 10 jaar de tijd!quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog 10 jaar de tijd!![]()
Mijn broertje is nog steeds vrijgezel
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh jawel hoor maar het is nu gewoon niet aan de orde.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Gekkie![]()
Zou te ingewikkeld zijn met een Miranda en een Miralda in de familie![]()
Nee, maar maar..quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou daar hoort geen hartje bij hoor
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, maar maar..
Achja je weet wat ik bedoel denk ik.
Nee, dat ik het leuk vindt dat je een kinderwens hebt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet!
Gun je mij geen kittens ofzo
Dan is het goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, dat ik het leuk vindt dat je een kinderwens hebt.![]()
Maar jammer dat dat nog niet aan de orde is.
Komt wel goed schatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:
Voor wat?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee![]()
Oh Pgr, ik weet een nieuwe;
Pgr on the move
Hajeequote:
Ik bedoel waarom het duimpje en zonnebrilquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
Het maakt mij allemaal niet zo uit eigenlijk.
Mooi.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
Dat ik levend thuis ben in korte tijd
Het wijfkequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
Het maakt mij allemaal niet zo uit eigenlijk.
Wat gezellig zo'n eigen boompje Pgrquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]![]()
Ik zit hier nu in het donker met mijn lichtslang en kerstboompje
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat gezellig zo'n eigen boompje Pgr
Omdat het topic automatisch sluitquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:16 schreef jacobussss het volgende:
waarom niet ?
als wij 2 de hele tijd gaan praten moet het wel lukken xD
zeg maar gerust 10duizend x nee ik blijf wel praten
om de 5 dagen, en dan krijgen mensen die tegen iedereen apart 'hoi' zeggen een FOK!-verbod voor een maandquote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
om de 5 dagen, en dan krijgen mensen die tegen iedereen apart 'hoi' zeggen een FOK!-verbod voor een maand
Als je je settings op 1 post per pagina zet haal je de 301quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:20 schreef jacobussss het volgende:
maar hoe kan er dan ooit 400pagina's zijn gehaald ?
Januariquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:37 schreef Pisces29 het volgende:
LL, wanneer doe jij nou je pa-pa-po-po-pokerface op?
Of is dat pas in Januari?
mwah, beetje ziekquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Neuh, niks bijzonders.
Alles ok?
Verkouden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:01 schreef omearos het volgende:
[..]
mwah, beetje ziekhopelijk zet het niet door
en met jou?
Oh, dat is niet fijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:10 schreef omearos het volgende:
[..]
misselijk en duizelig
jij nog steeds in de wolken?
Ik was om half 8 al wakkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 08:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Miauwtje
Jij bent vroeg
Msnen?
Nu?quote:Op zaterdag 18 december 2010 08:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was om half 8 al wakker
Nou even dan![]()
nee, op kerstavond!quote:
ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 08:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was om half 8 al wakker
Nou even dan![]()
Ik weet wel waar je knopjes zittenquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:24 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb Chrome geïnstalleerd en nu weet ik niet waar al die knopjes zijn gebleven
Oh heerlijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:53 schreef omearos het volgende:
[..]
ik ookdaarna nog even gedommeld, katten in de slaapkamer gelaten en lui DS spelen
Nee, pgr, echt niet gewoonquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weet wel waar je knopjes zitten
Daar was ik al mee bezigquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:21 schreef omearos het volgende:
[..]
ga eens snel naar je vriendinnetje
Jaquote:Op zondag 19 december 2010 14:16 schreef tombolafan het volgende:
Wat een mooie witte deken op het land
Morgen tentamen, dinsdag druk en als het er woensdag nog ligt ga ik langlaufenquote:
KUT-sneeuwquote:Op zondag 19 december 2010 14:16 schreef tombolafan het volgende:
Wat een mooie witte deken op het land
Ja, na jouw verhalen welquote:
Jaquote:Op zondag 19 december 2010 14:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, na jouw verhalen wel
Maar als je binnen zit en er alleen naar hoeft te kijken is het mooi vind ik
quote:Op zondag 19 december 2010 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker door de sneeuw lopen is ook leuk nu
Ja das waarquote:Op zondag 19 december 2010 14:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, na jouw verhalen wel
Maar als je binnen zit en er alleen naar hoeft te kijken is het mooi vind ik
Dat gekraak onder je voetenquote:Op zondag 19 december 2010 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker door de sneeuw lopen is ook leuk nu
kan ik nie kijken op me werkquote:Op maandag 20 december 2010 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke:
http://www.frangipanilangkawi.com/
Mja, toen ik naar die solli moest kwam ik dus ook in een sneeuwbui terecht. Vrijdagmiddag, joy! Wel op tijd gehaald, ik wilde perse niet te laat komen. Staat zo slordig, ook onder deze weersomstandigheden.quote:Op maandag 20 december 2010 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
Mwah, ik betwijfel het. Ik denk dat je zelfs mét Hummer hier wel iets van merkt. Zaterdag vanaf Woerden naar Mijdrecht en toen richting Rotterdam gegaan. Kwam tot ring Utrecht, toen maar hotelletje gepakt. Echt een grote blizzard, 20 op de snelweg en om de 100m een slip proberen te voorkomen
Door die afstanden heb ik nu wel in de meest extreme weersomstandigheden gereden, dus meestal komt dat wel goed. Alleen een paar jaar geleden met ijzel op vrijdagavond. Dat was minder: 5 uur over gedaanquote:Op maandag 20 december 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
Netjes dat je nog op tijd was, was vrijdag idd ook monsterfiles, maar had er toen gelukkig weinig last van omdat ik alleen binnen R'dam moest zijn.
Je had je brood op het dak laten liggen?quote:Op maandag 20 december 2010 12:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Door die afstanden heb ik nu wel in de meest extreme weersomstandigheden gereden, dus meestal komt dat wel goed. Alleen een paar jaar geleden met ijzel op vrijdagavond. Dat was minder: 5 uur over gedaanWel van Hillywood naar Nijmegen binnendoor gereden, zonder navigatie. Handig, de broden zaten onder het sneeuw
Sjek mijn ninja editquote:Op maandag 20 december 2010 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tot 18;00 uur is het nog middag
Borden. Maar dan anders. Had ik toen maar brood bij me , ik had verdomd veel hongerquote:Op maandag 20 december 2010 13:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je had je brood op het dak laten liggen?
Naar het schijnt. Alleen is er niemand.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
Iedereen weer veilig aangekomen op het werk
Ik zit binnen. Te stoken alsof mijn leven er vanaf hangtquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Ik ging net met pauze, en ik heb nu ijskoude voeten
Maar je was verdrietig als het ging dooien?quote:
Miauwquote:
Piscesquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Miauw![]()
Ik wil ook wel weer dat we normaal de weg op kunnen
Nu dooien... en dan vrijdagavond sneeuwenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je was verdrietig als het ging dooien?Het moet niet weg, maar eigenlijk wel ?
En dan ook na 2e kerstdag ook weer alles weg?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu dooien... en dan vrijdagavond sneeuwen
Ik wil donderdag en vrijdag normaal naar me werk rijden
ja graagquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan ook na 2e kerstdag ook weer alles weg?
Kudt.quote:
quote:
The snowz?quote:
The evil ijzel met de auto.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik zag je tong
Waarom kun jij wel twee keer hetzelfde posten in een topic
[..]
The snowz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |