zomg tellen ze die mee, zou maar zo kunnen iddquote:Op donderdag 16 december 2010 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
windowsupdate.microsoft.com / update.microsoft.com
ja spuit mot ook al geen oude video`s nou lekker raak ze aan de straatstenen niet kwijtquote:Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
HEKS !!!![]()
Ik zit net effe te lezen en zie nu pas dat je de The Onedin Line
op video hebt en niet op dvd , maar ik heb geen videorecorder meer![]()
Dus niet naar mij sturen !!!!
Ik pluk hem wel van MP![]()
ik had weer eens niet goed gelezen
Hoezo is dit politiek gezien 100x heftiger als het effect ervan mogelijk 100x kleiner is? Leg mij dat eens even uit Pietje, want dat volg ik niet. Het enige wat ik kan bedenken zijn 'Als - dan' scenario's!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
'Van Middelkoop verzweeg affaire De Vries'
Dit feit is politiek gezien natuurlijk 100x heftiger dan de hele lucassen-affaire. Maar ja, kabinet is gevallen dus kraait er geen hond meer naar.
Zolang je niet betrapt wordt kan je vuil spel spelen. Het had een politieke rel kunnen zijn of mogelijk nog worden, maar ja dat valt nog te bezien. Iets over potentie en efficiëntie.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij is als minister verantwoordelijk voor z'n departement. Binnen dat departement zijn regels omtrent relaties, hij wist 't en heeft er niets aan gedaan. Hij is de hoogste baas daar. Onder zijn bewind zijn er waarschijnlijk tig militairen voor minder weggeschopt. Het is vriendjespolitiek van 't ergste soort binnen de hoogste kringen van defensie. Middelkoop en zijn ambtenaren zijn de mensen die die regels maken.
Lucassen heeft alleen maar zo'n regel overtreden. Meer niet.
Het zal ook niet erg makkelijk aan de CU-achterban uit te leggen zijn. Die zijn nogal van de familie.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
'Van Middelkoop verzweeg affaire De Vries'
Dit feit is politiek gezien natuurlijk 100x heftiger dan de hele lucassen-affaire. Maar ja, kabinet is gevallen dus kraait er geen hond meer naar.
De Vries ook, die is van één grote familiequote:Op donderdag 16 december 2010 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zal ook niet erg makkelijk aan de CU-achterban uit te leggen zijn. Die zijn nogal van de familie.
Tis net Fok Pietje !quote:Op donderdag 16 december 2010 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij is als minister verantwoordelijk voor z'n departement. Binnen dat departement zijn regels omtrent relaties, hij wist 't en heeft er niets aan gedaan. Hij is de hoogste baas daar. Onder zijn bewind zijn er waarschijnlijk tig militairen voor minder weggeschopt. Het is vriendjespolitiek van 't ergste soort binnen de hoogste kringen van defensie. Middelkoop en zijn ambtenaren zijn de mensen die die regels maken.
Ik weet het. Maar als 'ongelovige' ben ik gek genoeg heel wat minder tolerant voor vreemdgangers dan iemand die zich vanuit zijn christelijke achtergrond er op voor laat staan het gezin als zaligmakend te zien.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De Vries ook, die is van één grote familie
Je irrititeert je eraanquote:Op donderdag 16 december 2010 20:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Pietje zit nu de hele avond zo [ afbeelding ]
Het vlees is zwak. Zo goedkoop.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet het. Maar als 'ongelovige' ben ik gek genoeg heel wat minder tolerant voor vreemdgangers dan iemand die zich vanuit zijn christelijke achtergrond er op voor laat staan het gezin als zaligmakend te zien.
nee heur, ik moet er om lachenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je irrititeert je eraan, of was 't nou ergeren aan? Cc, Lavenderr
?
Ik vind vooral het liegen en bedriegen heel erg. Daar doe ik niet aan mee. Mijn vrienden en familie weten dat en zullen me, als zij hun partner zouden bedriegen, nooit vertellen. Ik haat geheimen en wil me geen medeplichtige voelen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het vlees is zwak. Zo goedkoop.
Volgens mij gaat liegen en bedriegen sowieso gepaard met vreemdgaan. Waarom zou het voor iemand met een christelijke achtergrond en waarschijnlijk voor de wet en kerk is getrouwd vreemdgaan erger zijn dan iemand die niet gelooft en alleen voor de wet getrouwd is? Is een kerkelijke huwelijk dan waardevoller of zou die een betere band smeden dan een wettelijk huwelijk? Of meten we hier weer eens met tien maten!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind vooral het liegen en bedriegen heel erg. Daar doe ik niet aan mee. Mijn vrienden en familie weten dat en zullen me, als zij hun partner zouden bedriegen, nooit vertellen. Ik haat geheimen en wil me geen medeplichtige voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |