Huh nee hoor, staat niks in m'n inventoryquote:
Nee. Dat is bij creative mode.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:12 schreef RickoKun het volgende:
Als ik het zo goed begrijp heb je met die multiplayer oneindig veel materialen tot je beschikking?
En is het enige doel dat je je eigen leuke gebouwtjes gaat maken?
Wow, dat ziet er mooi uit!quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:25 schreef Toothless het volgende:
Update:
Ik ben op dit moment een maprender aan het maken waarmee je tot in detail kan inzoomen.
Er zijn 8 Zoom niveaus en op dit moment is nummer 8 klaar.
Nog 7 te gaan dus.
De map zelf is 260MB groot.
Zoomniveau 8 heeft er 1 uur over gedaan om te renderen en is 4.6GB groot.
Als het klaar is upload ik het naar googlemaps.
Voor een voorbeeld, klik hier
Dus ook met monsters enzo? (en nogmaals, hebben jullie een gratis versie?)quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:15 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nee. Dat is bij creative mode.
Bij smp (wat wij spelen) is t gewoon zelfde als singleplayer alleen dan in multiplayer
Nee het spel kost 10 euro en bied veel meer dan de gratis versie daarom zien wij geen reden om de gratis versie te spelen. Ja, mogelijk komen er later monsters maar die zijn er nu nog niet. (Ze maken gebouwen kapot)quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dus ook met monsters enzo? (en nogmaals, hebben jullie een gratis versie?)
Er bestaat een mod die voorkomt dat creepers ontploffen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nee het spel kost 10 euro en bied veel meer dan de gratis versie daarom zien wij geen reden om de gratis versie te spelen. Ja, mogelijk komen er later monsters maar die zijn er nu nog niet. (Ze maken gebouwen kapot)
Echt waar?? handig!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:08 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Er bestaat een mod die voorkomt dat creepers ontploffen.
Tof maar om eerlijk te zijn vind ik dat niet zo erg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:08 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Er bestaat een mod die voorkomt dat creepers ontploffen.
Hahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:03 schreef NietTeVolgen het volgende:
Extra Nieuwsbericht,
[ afbeelding ]
http://i51.tinypic.com/10h9hyg.png
De ANWB waarschuwt iedereen die de weg op wil, zich af te vragen of dat wel echt moet. Het MineCraft-KNMI heeft een weeralarm afgegeven voor het Dorp en de weide omgeving daaromheen. Metro's en openbare minecarts hebben vertraging of rijden niet! In het Dorp komen sneeuwbuien voor, daar valt plaatselijk 10 cm of meer sneeuw per 6 uur. Ook in het zuiden kan vrijdag 3 tot 5 centimeter vallen, aldus het Crafting weerinistituut.
Welkom! You will love it.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef FreezePop het volgende:
Net gekocht, kom maar op met dat geminecraft!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:50 schreef Jump het volgende:
De brand van Piekartz gisteren trouwens, dit was maar de helft dacht ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Magischmannetjequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:09 schreef MagischMannetje het volgende:
Nee maar ik kan nog geen eens een dirt ding oppakken. Want ik heb nog niks dus moet ik mn vuist gebruiken. Denk iets fouts in mn pc ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |