Mooi!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:24 schreef Herr-Derp het volgende:
[..]
\
Mautje
hij is er weer: )
De server is back
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 16 december 2010 17:23 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Er zijn geen haters, we zijn gewoon teleurgesteld in hoe het gegaan is. Er zou een server voor iedereen komen waar iedereen gezellig op kon bouwen. Er zijn gewoon teveel problemen gekomen waardoor er nu een nieuwe server is gekomen.
Ik sprak in ieder geval niet voor jou.quote:
en dan blijft geen klooon ZOMG !!!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gaat zo meteen een kloonscan over.
Nee goh Cpt. Obvious.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:26 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik sprak in ieder geval niet voor jou.
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:07 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ga weg TimKuik was een goede beheerder, vrijwel geen problemen toen gehad.
Mooiquote:Op donderdag 16 december 2010 17:28 schreef Herr-Derp het volgende:
DIT IS HET LAATSTE WAT IK HIER ZAL POSTEN
VOOR ALLE OUDE PEEPS
DE OUDE SERVER IS TERUG
EN WE GAAN HET MERGEN MET DE OUDSTE IN EEN LATER PROCESS (eeerst even testen)
DUS ZIE MAAR OF JE TERUG KOMT HET ZOU LEUK ZIJN
Veel gegrief, veel gekanker, veel gejat, newbies met een grote bek (ja, daar hoor jij dus bij).quote:Op donderdag 16 december 2010 17:26 schreef Herr-Derp het volgende:
[..]
Je kan Ja zegge nmaar waar is je beargumentatie ?
Gegrief stopte later wel, gejat nooit last van gehad. Newbies waren gewoon welkom. Luister gewoon niet naar hun..quote:Op donderdag 16 december 2010 17:40 schreef Sok. het volgende:
[..]
Veel gegrief, veel gekanker, veel gejat, newbies met een grote bek (ja, daar hoor jij dus bij).
Gegrief stopte niet, want gisteren was er ook weer gewoon een bucket water in mn huis gedropt, dat jij het niet had betekend niet dat t er niet was en k kon chat van hen niet blokkeren, dus ik las het sowieso.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:41 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Gegrief stopte later wel, gejat nooit last van gehad. Newbies waren gewoon welkom. Luister gewoon niet naar hun..
Sorry hoor, maar zoiets zou ook in de oude server van Ctje gebeurd kunnen zijn. En ik heb ook niet veel last gehad van die chat. Anders konden ze gewoon gekicked worden....quote:Op donderdag 16 december 2010 17:44 schreef Sok. het volgende:
[..]
Gegrief stopte niet, want gisteren was er ook weer gewoon een bucket water in mn huis gedropt, dat jij het niet had betekend niet dat t er niet was en k kon chat van hen niet blokkeren, dus ik las het sowieso.
Het kon gebeuren, maar het gebeurde niet, omdat zulke personen geweerd werden.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:49 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zoiets zou ook in de oude server van Ctje gebeurd kunnen zijn. En ik heb ook niet veel last gehad van die chat. Anders konden ze gewoon gekicked worden....
Dit is écht onzin!
Je capslock..quote:Op donderdag 16 december 2010 17:50 schreef Herr-Derp het volgende:
DE MAPPEN VAN DE OUDSTE FOK SERVER (Ctje) en de LAATSTE (Tooth) WORDEN NU GEMERGED
Absoluut niet. Er was niks geen beveiliging...quote:Op donderdag 16 december 2010 17:51 schreef Sok. het volgende:
[..]
Het kon gebeuren, maar het gebeurde niet, omdat zulke personen geweerd werden.
er was 1 beveiliging.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:52 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Absoluut niet. Er was niks geen beveiliging...
Ik kon er in het begin ook zo in, en ik had ook meteen een huisje gemaakt, zonder dat Ctje me ook maar opmerkte. Later zag hij het wel, maar ik had intussen alles al kunnen griefen.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:54 schreef Toothless het volgende:
[..]
er was 1 beveiliging.
Anti Grief in die van TimKuik maar een versie die niet meer werkte met de hmod.
Verkanker het maar nog meer...quote:Op donderdag 16 december 2010 17:50 schreef Herr-Derp het volgende:
DE MAPPEN VAN DE OUDSTE FOK SERVER (Ctje) en de LAATSTE (Tooth) WORDEN NU GEMERGED
Gift codes zijn normale codes die je als gift aan anderen kunt geven.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:56 schreef maurisioo het volgende:
Wat zijn trouwens gift codes en wat kun je ermee?
Niet zo huilen je hebt niet eens gezien wat er van komt babyquote:Op donderdag 16 december 2010 17:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verkanker het maar nog meer...
waar is je antigrief nu ehquote:Op donderdag 16 december 2010 18:12 schreef drumstickNL het volgende:
Kan er niet meer in, kan iemand even die bosbrand stoppen?
Heb hem zelf aangestoken om ruimte te creëren maar ik moest er wel bij blijven..quote:
die van jou ?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens andere mensen zijn projecten verneuken...
quote:
Dan moet je de 1e post lezen.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:29 schreef Kakpizza het volgende:
* Wexellwilt best graag ook eens in de server kijken...
Ik bedoel dat de server vol zit.quote:
Ah zo.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:31 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de server vol zit.
Of deze: http://images.internix.be/files/minecraft/minecraft29.pngquote:Op donderdag 16 december 2010 19:35 schreef NietTeVolgen het volgende:
Piekartz deze bedoel ik,
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:58 schreef Toothless het volgende:
Het mergen is bijna klaar
[ afbeelding ]
Leuk,quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:54 schreef NietTeVolgen het volgende:
NietTeVolgen server updates #1:
MineCart Mania.
Voor de minecart fans met Metro plannen, de Minecart mania mod staat er nu op,
voor meer info over werking van minecartmania zie: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Minecart_Mania!
Dag/Nacht Cyclus aangepast.
Het is nu iets langer avond als eerst, aangezien de nachten echt met een flits voorbij gingen.
Leavesdrop.
Vanaf nu verdwijnen de blaadjes bij het hakken van een boom.
Brandblusser.
Mocht er ergens brand uitbreken kun je dit heel simpel blussen. Richt op het vuur en typ ''/ex'', om het vuur te blussen.
Nieuwe Warp Locaties:
Dorp - Piekartz - Koningstoma - pixiio - vememe - Liefde - Water
Gebruik ''/warp water'' indien je in brand staat en bijna sterft, je word direct gewarped in het water.
Map Render!
http://i52.tinypic.com/ulfuw.png
Mooie render, het ligt wel heel ver van elkaar af, maar dat maakt het wel leuker, omdat je dan minder snel naar het oude gedeelte misschien gaat..quote:Op donderdag 16 december 2010 21:13 schreef Toothless het volgende:
En dan hier de maprender van de FOK! server.
http://dl.dropbox.com/u/1347098/Minecraft/fok16dec2010.jpg
14MB groot
Om de grens aan te geven heb ik een deel in nacht vertoond en een deel als dag.
Het huidige deel is dag
Het oude deel is nacht.
EDIT: Het is nu LIVE!
Ook mooie modsquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:54 schreef NietTeVolgen het volgende:
MineCart Mania.
voor meer info over werking van minecartmania zie: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Minecart_Mania!
Het is nu iets langer avond als eerst, aangezien de nachten echt met een flits voorbij gingen.
Leavesdrop.
Brandblusser.
Mocht er ergens brand uitbreken kun je dit heel simpel blussen. Richt op het vuur en typ ''/ex'', om het vuur te blussen.
Nieuwe Warp Locaties:
Gebruik ''/warp water'' indien je in brand staat en bijna sterft, je word direct gewarped in het water.
Map Render!
Kan je zorgen dat ik kan inzoomen op de map render?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:54 schreef NietTeVolgen het volgende:
MineCart Mania.
Leavesdrop.
Brandblusser.
Nieuwe Warp Locaties:
Map Render!
Hoe jij te keer ging toen de map weg was, dat zegt wat over jullie server.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:10 schreef Herr-Derp het volgende:
jaja de merge van 2 mappen gaat goed !
Nee dat zegt wat over hemquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:58 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hoe jij te keer ging toen de map weg was, dat zegt wat over jullie server.
Ctrl scrollen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:50 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kan je zorgen dat ik kan inzoomen op de map render?
Wat ga je maken dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:00 schreef Fe2O3 het volgende:
Ik zou graag het grote stuk achter me boom ook willen, bezwaar tegen dat ik die berg helemaal wegsloop Robjes?
no go.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:00 schreef Fe2O3 het volgende:
Ik zou graag het grote stuk achter me boom ook willen, bezwaar tegen dat ik die berg helemaal wegsloop Robjes?
Hmmm, ok, doe ik het verderop.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:58 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hoe jij te keer ging toen de map weg was, dat zegt wat over jullie server.
zegt ook wel wat over jouquote:Op donderdag 16 december 2010 19:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mensen,
Vanaf heden staan beide servers van zowel Toothless als NietTeVolgen in de OP. Er is geen officiële FOK! server. Gewoon 2 servers waar FOK!kers op Minecraften. Ik heb de laatste dagen via PM contact gehad met Toothless & NTV en hoop dat vanaf deze post de ruzie over is en jullie er met z'n allen een leuke topic van maken!
Veel plezier!
Huh nee hoor, staat niks in m'n inventoryquote:
Nee. Dat is bij creative mode.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:12 schreef RickoKun het volgende:
Als ik het zo goed begrijp heb je met die multiplayer oneindig veel materialen tot je beschikking?
En is het enige doel dat je je eigen leuke gebouwtjes gaat maken?
Wow, dat ziet er mooi uit!quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:25 schreef Toothless het volgende:
Update:
Ik ben op dit moment een maprender aan het maken waarmee je tot in detail kan inzoomen.
Er zijn 8 Zoom niveaus en op dit moment is nummer 8 klaar.
Nog 7 te gaan dus.
De map zelf is 260MB groot.
Zoomniveau 8 heeft er 1 uur over gedaan om te renderen en is 4.6GB groot.
Als het klaar is upload ik het naar googlemaps.
Voor een voorbeeld, klik hier
Dus ook met monsters enzo? (en nogmaals, hebben jullie een gratis versie?)quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:15 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nee. Dat is bij creative mode.
Bij smp (wat wij spelen) is t gewoon zelfde als singleplayer alleen dan in multiplayer
Nee het spel kost 10 euro en bied veel meer dan de gratis versie daarom zien wij geen reden om de gratis versie te spelen. Ja, mogelijk komen er later monsters maar die zijn er nu nog niet. (Ze maken gebouwen kapot)quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dus ook met monsters enzo? (en nogmaals, hebben jullie een gratis versie?)
Er bestaat een mod die voorkomt dat creepers ontploffen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nee het spel kost 10 euro en bied veel meer dan de gratis versie daarom zien wij geen reden om de gratis versie te spelen. Ja, mogelijk komen er later monsters maar die zijn er nu nog niet. (Ze maken gebouwen kapot)
Echt waar?? handig!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:08 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Er bestaat een mod die voorkomt dat creepers ontploffen.
Tof maar om eerlijk te zijn vind ik dat niet zo erg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:08 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Er bestaat een mod die voorkomt dat creepers ontploffen.
Hahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:03 schreef NietTeVolgen het volgende:
Extra Nieuwsbericht,
[ afbeelding ]
http://i51.tinypic.com/10h9hyg.png
De ANWB waarschuwt iedereen die de weg op wil, zich af te vragen of dat wel echt moet. Het MineCraft-KNMI heeft een weeralarm afgegeven voor het Dorp en de weide omgeving daaromheen. Metro's en openbare minecarts hebben vertraging of rijden niet! In het Dorp komen sneeuwbuien voor, daar valt plaatselijk 10 cm of meer sneeuw per 6 uur. Ook in het zuiden kan vrijdag 3 tot 5 centimeter vallen, aldus het Crafting weerinistituut.
Welkom! You will love it.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef FreezePop het volgende:
Net gekocht, kom maar op met dat geminecraft!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:50 schreef Jump het volgende:
De brand van Piekartz gisteren trouwens, dit was maar de helft dacht ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Magischmannetjequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:09 schreef MagischMannetje het volgende:
Nee maar ik kan nog geen eens een dirt ding oppakken. Want ik heb nog niks dus moet ik mn vuist gebruiken. Denk iets fouts in mn pc ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |