Verstandkies met een slecht richtinsggevoel? Een vrouwelijke zeg maar?quote:Op donderdag 16 december 2010 09:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Sehr knap.
Nou, de klacht is dus niet flieft of koffie op.
De klacht is wel dat ik al dagen verrek van de pijn in mn bek. Geen tandpijn, overigens, het zit zeg maar links achter de achterste kiezen, waar de onderkaak aan de rest van de schedel vastzit.
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verstandkies met een slecht richtinsggevoel? Een vrouwelijke zeg maar?
Ik wacht, ik wachtquote:Op donderdag 16 december 2010 09:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik doe het niet, ik doe het niet
Jaja. Dus als jij om vroeg 's ochtends post dan is iedereen na jou een nieuwe binnenkomer, ookal post je 4 uur niet meer?quote:Op donderdag 16 december 2010 09:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, tegen iedereen die na mijn post van vanmorgendus:
HOI ST![]()
Het is maar ruim 2.5 uur hoor en wat kan ik er aan doe dat jullie wel kunnen uitslapenquote:Op donderdag 16 december 2010 09:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaja. Dus als jij om vroeg 's ochtends post dan is iedereen na jou een nieuwe binnenkomer, ookal post je 4 uur niet meer?
Hoi![]()
Die zit er al jaren geheel en tot volle tevredenheid. Is in de bovenkaak overigens niet aanwezig, ook niet verborgen fzo.quote:
Dan weet ik het ook nietquote:Op donderdag 16 december 2010 09:55 schreef MPG het volgende:
Die zit er al jaren geheel en tot volle tevredenheid. Is in de bovenkaak overigens niet aanwezig, ook niet verborgen fzo.
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verstandkies met een slecht richtinsggevoel? Een vrouwelijke zeg maar?
Pijn als in stekend of een zeurende pijn? Het kan een klein ontsteking zijn in de kaak. ook wel eens gehad, het gaat vanzelf over. En anders dan toch!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Die zit er al jaren geheel en tot volle tevredenheid. Is in de bovenkaak overigens niet aanwezig, ook niet verborgen fzo.
Ik denk ook een ontsteking oid. Komt wel weer goed.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pijn als in stekend of een zeurende pijn? Het kan een klein ontsteking zijn in de kaak. ook wel eens gehad, het gaat vanzelf over. En anders dan toch!
Ik ook. Vanochtend werd ik nogal prompt wakker.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik zou nog wel een paar uur kunnen slapen
het is zo heerlijk warm onder die steen...quote:
Thee?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is zo heerlijk warm onder die steen...
en stilquote:Op donderdag 16 december 2010 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is zo heerlijk warm onder die steen...
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:54 schreef Trevland het volgende:
Het is maar ruim 2.5 uur hoor en wat kan ik er aan doe dat jullie wel kunnen uitslapen
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:13 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
pheno, je nieuwe leasebak staat klaar
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:13 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
pheno, je nieuwe leasebak staat klaar
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |