Nog steeds kapoet.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat![]()
Hoest met de ootoo?
dat heb ik elke week, vrijdag voor 11:00 de uren invullen en geen idee hebben welk project er 's middag beltquote:Op donderdag 16 december 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
De leuke komen nog: de komende twee weken. Geen idee wat ik aan het doen ben, maar ik moet wel in 1x goed boekenEn ze verwachten het dinsdag dus ingevuld.
Ja, dat is idd standaard. Maar nu dus twee weken. Normaal is het EOM een week van te voren, maar nu dus EOY twee weken natte-vingerwerk.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat heb ik elke week, vrijdag voor 11:00 de uren invullen en geen idee hebben welk project er 's middag belt
en wat voor kleur heeft de auto?quote:Op donderdag 16 december 2010 09:32 schreef pgrferrari het volgende:
Nog steeds kapoet.
Gister wat sloopbedijven gebeld.
1 heeft 3 deuren in groen wit en rood voor ¤100,- per portier.
en 1 heeft er 1 voor ¤75,- en weet niet welke kleur
Maar ik weet niet of ik het glas, rubbers, etc ook moet overzetten of dat dat er al inzit.
Slot moet zoiezo overgezet worden.
Daaaaaaaaaaaar ben je welquote:
en dan klagen als het niet kloptquote:Op donderdag 16 december 2010 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat is idd standaard. Maar nu dus twee weken. Normaal is het EOM een week van te voren, maar nu dus EOY twee weken natte-vingerwerk.
Blauw metallic.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en wat voor kleur heeft de auto?
[..]
Daaaaaaaaaaaar ben je wel![]()
![]()
Standaard! Leuk is dat ze nu als 'straf' verlofuren innemen , totdat het wel klopt. Echt, te triest voor woordenquote:Op donderdag 16 december 2010 09:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan klagen als het niet klopt
heb je het nou tegen jezelf?quote:
Hee, het lijkt abnamro welquote:Op donderdag 16 december 2010 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Standaard! Leuk is dat ze nu als 'straf' verlofuren innemen , totdat het wel klopt. Echt, te triest voor woorden
Oh, hebben ze het daarvanquote:Op donderdag 16 december 2010 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee, het lijkt abnamro wel
OMGquote:Op donderdag 16 december 2010 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Standaard! Leuk is dat ze nu als 'straf' verlofuren innemen , totdat het wel klopt. Echt, te triest voor woorden
bijnaquote:Op donderdag 16 december 2010 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee, het lijkt abnamro wel
die hebben het van IBMquote:
Nope, tegen iedereen die na mijn post van vanmorgenquote:Op donderdag 16 december 2010 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je het nou tegen jezelf?
klote hé, als je een opvoeding hebt gehad.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:45 schreef Pheno het volgende:
Ik twijfel overigens of ik het mijn directe manager, die afhankelijk van me is, wel moet melden dat ik nu serieus verder zoek. Kuteerlijkheid
Ja, dat is wel zo kudt.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klote hé, als je een opvoeding hebt gehad.
dan zit je met een geweten opgezadeld
Sehr knap.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ojee.
Was ist los?
(speciaal voor jou in het Duitsig, knap nah?)
verstandskiezen?quote:Op donderdag 16 december 2010 09:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Sehr knap.
Nou, de klacht is dus niet flieft of koffie op.
De klacht is wel dat ik al dagen verrek van de pijn in mn bek. Geen tandpijn, overigens, het zit zeg maar links achter de achterste kiezen, waar de onderkaak aan de rest van de schedel vastzit.
Verstandkies met een slecht richtinsggevoel? Een vrouwelijke zeg maar?quote:Op donderdag 16 december 2010 09:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Sehr knap.
Nou, de klacht is dus niet flieft of koffie op.
De klacht is wel dat ik al dagen verrek van de pijn in mn bek. Geen tandpijn, overigens, het zit zeg maar links achter de achterste kiezen, waar de onderkaak aan de rest van de schedel vastzit.
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verstandkies met een slecht richtinsggevoel? Een vrouwelijke zeg maar?
Ik wacht, ik wachtquote:Op donderdag 16 december 2010 09:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik doe het niet, ik doe het niet
Jaja. Dus als jij om vroeg 's ochtends post dan is iedereen na jou een nieuwe binnenkomer, ookal post je 4 uur niet meer?quote:Op donderdag 16 december 2010 09:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, tegen iedereen die na mijn post van vanmorgendus:
HOI ST![]()
Het is maar ruim 2.5 uur hoor en wat kan ik er aan doe dat jullie wel kunnen uitslapenquote:Op donderdag 16 december 2010 09:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaja. Dus als jij om vroeg 's ochtends post dan is iedereen na jou een nieuwe binnenkomer, ookal post je 4 uur niet meer?
Hoi![]()
Die zit er al jaren geheel en tot volle tevredenheid. Is in de bovenkaak overigens niet aanwezig, ook niet verborgen fzo.quote:
Dan weet ik het ook nietquote:Op donderdag 16 december 2010 09:55 schreef MPG het volgende:
Die zit er al jaren geheel en tot volle tevredenheid. Is in de bovenkaak overigens niet aanwezig, ook niet verborgen fzo.
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verstandkies met een slecht richtinsggevoel? Een vrouwelijke zeg maar?
Pijn als in stekend of een zeurende pijn? Het kan een klein ontsteking zijn in de kaak. ook wel eens gehad, het gaat vanzelf over. En anders dan toch!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Die zit er al jaren geheel en tot volle tevredenheid. Is in de bovenkaak overigens niet aanwezig, ook niet verborgen fzo.
Ik denk ook een ontsteking oid. Komt wel weer goed.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pijn als in stekend of een zeurende pijn? Het kan een klein ontsteking zijn in de kaak. ook wel eens gehad, het gaat vanzelf over. En anders dan toch!
Ik ook. Vanochtend werd ik nogal prompt wakker.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik zou nog wel een paar uur kunnen slapen
het is zo heerlijk warm onder die steen...quote:
Thee?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is zo heerlijk warm onder die steen...
en stilquote:Op donderdag 16 december 2010 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is zo heerlijk warm onder die steen...
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:54 schreef Trevland het volgende:
Het is maar ruim 2.5 uur hoor en wat kan ik er aan doe dat jullie wel kunnen uitslapen
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:13 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
pheno, je nieuwe leasebak staat klaar
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:13 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
pheno, je nieuwe leasebak staat klaar
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |