pak die nerd leraar aan met zijn wiskunde, dikke loser doe mij maar Verzorging of Sexuele voorlichting tien x zo gerappigquote:Op donderdag 16 december 2010 00:30 schreef Oceanview het volgende:
vandaag mijn verslag wiskunde ingeleverd als ik een cijfer kon krijgen was het een 10 maar ik krijg maar "goed"
aaaawhquote:Op donderdag 16 december 2010 00:30 schreef Oceanview het volgende:
vandaag mijn verslag wiskunde ingeleverd als ik een cijfer kon krijgen was het een 10 maar ik krijg maar "goed"
ja ik ook maar middelbaar blijkbaar nietquote:Op donderdag 16 december 2010 00:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wij konden op de basisschool ook altijd een 'zeer goed' halen hoor
Ik wel voor al die paupervakkenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja ik ook maar middelbaar blijkbaar niet
wat waarom?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:30 schreef Dale. het volgende:
[..]
Nu ben ik gechanteerd zeg
maar waarom?
Je faalt gewoon.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik heb echt nergens voldoende's op mijn rapport alleen maar cijfers zelfs CKVquote:Op donderdag 16 december 2010 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wel voor al die paupervakken
Wij kregen vroeger gewoon cijfers op de middelbare schoolquote:Op donderdag 16 december 2010 00:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
CKV daar kreeg ik dus O/V/G voorquote:Op donderdag 16 december 2010 00:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik heb echt nergens voldoende's op mijn rapport alleen maar cijfers zelfs CKV
ik ook? alleen voor dit wwrkke kon je alleen maar ewn.goed , voldoende en onvoldoende halenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wij kregen vroeger gewoon cijfers op de middelbare schoolEn heb toch liever een 'onvoldoende' dan een 1
ik heb daar een 8 staanquote:Op donderdag 16 december 2010 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
CKV daar kreeg ik dus O/V/G voor
Alstu.quote:
Ik een 4.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
CKV daar kreeg ik dus O/V/G voor
Ik haatte dat vak grondig, was ook blij met mn Vquote:Op donderdag 16 december 2010 00:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja toch allen heb ik volgend jaar wéér CKV
Bob wel. Bob faalt.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
alsof je moeite voor ckv moet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |