Oeh die zijn lekkerquote:
ik heb wel m&m's voor jequote:Op donderdag 16 december 2010 00:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oeh die zijn lekker
Ik wilde gister een milkshake kopen bij de Burger King, waren ze op.
Ik wilde vandaag maltesers kopen bij de bioscoop, waren ze op.
Gemene mensen altijd![]()
verwend nest...quote:Op donderdag 16 december 2010 00:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oeh die zijn lekker
Ik wilde gister een milkshake kopen bij de Burger King, waren ze op.
Ik wilde vandaag maltesers kopen bij de bioscoop, waren ze op.
Gemene mensen altijd
Bij de kios moet je naar links trouwens niet naar rechts.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke, dankje
Zit alleen nog wel te twijfelen met welke trein ik zal gaan, degene die om 8.07 aankomt, rekening houdend met vertraging ivm sneeuw enzo, of degene die om 8.22 aankomt en er dan maar vanuit gaan dat alles goed gaat
Ah okequote:Op donderdag 16 december 2010 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij de kios moet je naar links trouwens niet naar rechts.
Ennn neem die vroegere maar. Dan heb je en even de tijd om rond te kijken waar de hema is, en je bent verzekerd dat je niet te laat kan komen.
Jeejquote:
Shit is dat altijdquote:Op donderdag 16 december 2010 00:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Ja, dat zat ik me ook net te bedenken..
En heb in Utrecht ook niet zoveel overstaptijd en aangezien mijn trein 's ochtends altijd vertraging heeft zou ik die aansluiting best eens kunnen gaan missen
ik moet er nog 2quote:Op donderdag 16 december 2010 00:20 schreef Oceanview het volgende:
morgen laatate dag school dan vakantie
Ja daarom, kom ook echt standaard te laat op mn werk, omdat die ***trein gewoon een kwartier vertraging heeft dan (ik zit dus maar 10 min in de trein) en gister reed dat ding helemaal niet, vanwege een wisselstoring.quote:
je kan ze nu komen ophalen, alleen lig ik in mijn bed en ben ik te lui om op te staanquote:Op donderdag 16 december 2010 00:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeej![]()
Wanneer kan ik ze komen ophalen/krijg ik ze/kom je ze brengen?
Ohja en ik moet eigenlijk ook wel gaan slapenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je kan ze nu komen ophalen, alleen lig ik in mijn bed en ben ik te lui om op te staan
Amsterdam lag laatst helemaal plat. Alweerquote:Op donderdag 16 december 2010 00:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja daarom, kom ook echt standaard te laat op mn werk, omdat die ***trein gewoon een kwartier vertraging heeft dan (ik zit dus maar 10 min in de trein) en gister reed dat ding helemaal niet, vanwege een wisselstoring.
Leve utrecht !
moet zo f f poepen denkk want straks weer bruune vlekken in me boxkershort mn moeder zeurt er altyd over XDquote:
Dat kan ook wel bij Oceanview hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 00:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja en ik moet eigenlijk ook wel gaan slapen
iksdeeeeequote:Op donderdag 16 december 2010 00:25 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
moet zo f f poepen denkk want straks weer bruune vlekken in me boxkershort mn moeder zeurt er altyd over XD
ik ookquote:Op donderdag 16 december 2010 00:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja en ik moet eigenlijk ook wel gaan slapen
Laatst had ik ook ruim half uur vertraging toen ik naar Amsterdam gingquote:Op donderdag 16 december 2010 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Amsterdam lag laatst helemaal plat. AlweerNiets naar schiphol ging er
en niets van Schiphol kwam aan. En raad eens waar ik was, Schiphol
Ah, ook geweldig altijd..quote:Op donderdag 16 december 2010 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Amsterdam lag laatst helemaal plat. AlweerNiets naar schiphol ging er
en niets van Schiphol kwam aan. En raad eens waar ik was, Schiphol
kan altijdquote:Op donderdag 16 december 2010 00:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat kan ook wel bij Oceanview hoor
Was dat nadat cosje en ik op je zaten te wachtenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Laatst had ik ook ruim half uur vertraging toen ik naar Amsterdam ging
Jaquote:Op donderdag 16 december 2010 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was dat nadat cosje en ik op je zaten te wachten
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 00:27 schreef 92Merel het volgende:
Maar ik ben maar eens slapen, morgen weer om half 7 op![]()
Fijne bagger nog![]()
Je blijft toch wel ademen he? Straks heb je nog mond-op-mond beademing nodigquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 00:27 schreef 92Merel het volgende:
Fijne bagger nog![]()
trustenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:27 schreef 92Merel het volgende:
Fijne bagger nog![]()
Je kunt me alles vragen, op me pincode, woonplaats en enig ander detail wat kan leiden tot me woonplaats etc.quote:
tuurlijk wel maar het gaat wat lastigquote:Op donderdag 16 december 2010 00:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je blijft toch wel ademen he? Straks heb je nog mond-op-mond beademing nodig
Nu ben ik gechanteerd zegquote:Op donderdag 16 december 2010 00:29 schreef Oceanview het volgende:
Dale. woont in de wereld ik ga je nu backtracen en consequences will never be the same
Wij konden op de basisschool ook altijd een 'zeer goed' halen hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 00:30 schreef Oceanview het volgende:
vandaag mijn verslag wiskunde ingeleverd als ik een cijfer kon krijgen was het een 10 maar ik krijg maar "goed"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |