Borsato. Praat veel, maar zegt eigenlijk niets.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:56 schreef golfer het volgende:
Morgen musikantenavond met Rieu en Borsato.
En vooral: valt ons lastig met inhoudsloze kutmuziekquote:Op woensdag 15 december 2010 23:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Borsato. Praat veel, maar zegt eigenlijk niets.
wat klopt hier nietquote:Op woensdag 15 december 2010 23:56 schreef golfer het volgende:
Morgen musikantenavond met Rieu en Borsato.
Musikant fout geschreven, moet eigenlijk muzikant zijn.quote:
Dat wil ik van je aannemen maar dat maakt het geen absolute waarheid m.b.t. dit meisje natuurlijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn zusje is zestien. Op haar veertiende wist ze hoe het er in Iran aan toegaat. Sterker nog, elke allochtoon die ik ken weet dat.
Inderdaad, beetje gaan janken terwijl je binnen no time gewoon weer miljoenen op de bank hebt staanquote:Op donderdag 16 december 2010 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Vergeet de dramatiek rond z'n portemonnee het afgelopen jaar niet.
Nou ja, morgen nachtdienst, dus ik heb gelukkig betere dingen te doen.
Vanuit z'n miljoenenvilla idd.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Vergeet de dramatiek rond z'n portemonnee het afgelopen jaar niet.
Nu ben ik helemaal overtuigd dat ik niet moet kijken.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:40 schreef golfer het volgende:
Verder dus ook Peter Rudolf weer eens vanavond:
#
Peter R. de Vries
Misdaadverslaggever bespreekt berichtgeving Amsterdamse zedenzaak.
Iddquote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef golfer het volgende:
Peter vindt dat de media het te veel uitmelken.
Dat doet hij nou echt nooit, he, een onderwerp uitmelken?
Ja, veel erger kan het niet worden.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:26 schreef Caland het volgende:
Huilende mannen
Huilende mannen uit Limburg
Ja die in de BV zitten natuurlijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zegt hij nou dat al zijn spullen zijn verkocht?
Oud nieuws..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mindere aflevering, totaal niet interessant.
Yep...de meesten zitten er met een commercieel doel...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mindere aflevering, totaal niet interessant.
Dat was bij KVDB volgens mij.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Peter geloofde niet zo in het leed van Wibi Sourjadi, ze hebben hem nu maar bij 2 artiesten met verdriet aan tafel gezet.
Je begint oud te worden.quote:
Dit nieuws ook!!quote:
maw, iedere lul die een paar singles verkoopt, krijgt tegenwoordig een platina plaat.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:50 schreef borisz het volgende:
Vroeger was platina 80k. nu nog maar 50k
Het lijkt erop dat ze er ook echt naar uitzien, als je zo de kwaliteit van de laatste weken bekijkt, wat betreft de uitzendingen. Pover.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:53 schreef golfer het volgende:
Morgen de laatste uitzending van dit jaar.
Gaan ze uitpakken met Derksen en Van Rossem?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:53 schreef golfer het volgende:
Morgen de laatste uitzending van dit jaar.
100k. zelfs.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:50 schreef borisz het volgende:
Vroeger was platina 80k. nu nog maar 50k
Dat zou wat zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaan ze uitpakken met Derksen en Van Rossem?
en Hansie Hansiequote:Op donderdag 16 december 2010 23:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, met van Gijp erbij.
Knul, vertel mij dan maar eens wat het ''nieuws'' criterium bij deze is.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit nieuws ook!!
Zondag weer Peter met snor kijken..
Daar doe ik het ook voor.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:58 schreef golfer het volgende:
Nee, dan wordt het voetbalgehalte weer te hoog en daar hebben P&W absoluut geen verstand van.
Combi van ouwe zeurderige mannen is leuk: Van Rossem, Freek en Derksen.
Nee ging nergens overquote:
Dus mensen met een groot huis mogen geen hartzeer hebben? Wederom moralistisch tot op het bot, en emotioneel zeer bekrompen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:51 schreef golfer het volgende:
Ik heb echt medelijden met ze. De zielepieten in hun miljoenenvilla's.
Zie dr twitterquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het zal niet verrassen dat Femke Halsema vanavond bij P&W zit.
Ze is niet dood hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat schreef ze op haar twitter dat ze vanavond bij PenW isIk zal haar wel missen.
Nee knul. Jou negeer ik verder.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:12 schreef Omnifacer het volgende:
Er staat nog een vraag aan je open, wie weet ben je deze keer wel bereid tot antwoorden.
Ja, want behalve Femkequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond zendtijd voor politieke partijen
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:51 schreef golfer het volgende:
Ik heb echt medelijden met ze. De zielepieten in hun miljoenenvilla's.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:05 schreef golfer het volgende:
Ach gos, z'n vrindjes uit het UVT wedclubje die hier nooit posten erbij geroepen, het knulletje? Wat een kind is het toch.
Ik ken die hele Omnifacer niet, dus neequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:05 schreef golfer het volgende:
Ach gos, z'n vrindjes uit het UVT wedclubje die hier nooit posten erbij geroepen, het knulletje? Wat een kind is het toch.
Jij bent zo vreselijk zielig. Ik had amper door dat dat kind 14 was, maar jij buit de gelegenheid natuurlijk prima uit, je weet hoe de sentimenten liggen deze dagen, en gaat daar dan je belegen goed-van-snit-idealen op loslaten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:12 schreef golfer het volgende:
Ga jij nou gewoon maar verder met fantaseren over seks met 14-jarige asielzoekers.
Serieus? Lachwekkend.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, want behalve Femkeook aan tafel haar opvolger Jolande Sap, Tofik Dibi, Ineke van Gent, Jesse Klaver en andere partijgenoten.
Wat?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:05 schreef golfer het volgende:
Daar lijkt 't op.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond dus één lange lofzang over Femke?
Niet meer dan terecht toch? .quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond dus één lange lofzang over Femke?
"Dat slaat als kut op Dirk"quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Bas van der Vlies wilde ook zoiets bij K&vdB toen hij afscheid nam. Helaas voor hem zat Derksen er.
Dat was echt hilarischquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Bas van der Vlies wilde ook zoiets bij K&vdB toen hij afscheid nam. Helaas voor hem zat Derksen er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |