tis maar wat je knap vind..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef hartjeee het volgende:
hallo,
ik heb heel erg veel spijt van een actie van mij,
ik had vorige week vrijdag school gala, en ik had een beetje teveel op, ik was voor het eerst ( vind ik erg knap van mezelf met me 16 jaar) dronken.
Ik vind het niet meer dan normaal. Maar goed wie ben ik..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef hartjeee het volgende:
ik was voor het eerst ( vind ik erg knap van mezelf met me 16 jaar) dronken.
Als je echt iets om hem geeft, stuur je hem naaktfoto's.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:43 schreef hartjeee het volgende:
verder was het school gala wel leuk.
het is niet zo dat ik al iets met hem had, we waren gewoon samen bezig.
dat dus.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je echt iets om hem geeft, stuur je hem naaktfoto's.
Een beetje simpele manier om foto's te vragen van TS, ik geef deze reactie een 6.4quote:Op woensdag 15 december 2010 23:55 schreef Skylark. het volgende:
Wat een drama. Post eens een foto, dan kunnen wij ons wat beter inleven in de situatie.
Ik geef deze reactie op mijn reactie een 3.2.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:55 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Een beetje simpele manier om foto's te vragen van TS, ik geef deze reactie een 6.4
Een beetje slappe reactie, aangezien er al 2 personen voor je waren die haar 'slet' of 'sletje' noemden. Ondanks dat je het woord slet verving voor hoer, blijft het onorigineel. Nog net een voldoende; een 5.7quote:
Iemand waar ik het mee eens benquote:Op woensdag 15 december 2010 23:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan normaal. Maar goed wie ben ik..
Door de lage frequentie van reacties op mijn reacties, geef ik deze reactie op mijn reactie op jouw reactie een 7. Vrij origineel.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik geef deze reactie op mijn reactie een 3.2.
Een leuke manier om je reactie wat op te fleuren, die smiley. Een 7,3 voor deze reactie, aangezien hij toch vrij weinig toevoegt aan het topic zelf.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:59 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Iemand waar ik het mee eens ben
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan normaal. Maar goed wie ben ik..
Een goedkope ook nog.quote:
Msn, msn stap gewoon in het echt op hem afquote:Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef hartjeee het volgende:
nou heb ik die jongen die ik dus leuk vind, die avond het hele verhaal gemailt, omdat ik vond dat hij het moest weten.
de msn gesprekken die we nou samen hebben zijn nog wel gewoon beetje het zelfde gebleven, wel wat saaier, want ik moet steeds met een onderwerp komen, maar het gaat mij vooral om het einde, normaal gesproken, je kent het wel, eindig je met veel kusjes of veel hartjes enzo, nou eindigt die telkens met daaag. of byee.
Je vindt deze reactie zelf wel kwalitatief zeker?quote:Op donderdag 16 december 2010 01:37 schreef Almhofmaracunja het volgende:
man dit lijkt net ONZ met al die reacties, waarom reageren jullie niet gewoon serieus of niet? pfft..
het probleem is dat je zijn vertrouwen ten eerste hebt gebroken, en ten 2e twijfel hebt gebracht bij hem omdat hij dacht dat je hem leuk vond en daardoor je met iemand anders hebt gezoent denk hij dat dat dus niet zo is waardoor hij gaat twijfelen omdat je nu wel probeert het wel weer goed te maken... je had gewoon niet zoveel moeten drinken je ziet wat er van komt.. en hoe je het gaat oplossen? heel lastig, ik zou het wat tijd geven en gewoon tegen hem proberen te doen zoals je eerst deed, jongens vergeten meestal dingen vrij snel en als hij je leuk vind zal hij het nog sneller vergeten aangezien zijn verlangen naar jou groter zal zijn dan zijn mening over wat er gebeurd is.. ik hoop dat je er wat aan hebt
quote:Op donderdag 16 december 2010 01:37 schreef Almhofmaracunja het volgende:
man dit lijkt net ONZ met al die reacties, waarom reageren jullie niet gewoon serieus of niet? pfft..
het probleem is dat je zijn vertrouwen ten eerste hebt gebroken, en ten 2e twijfel hebt gebracht bij hem omdat hij dacht dat je hem leuk vond en daardoor je met iemand anders hebt gezoent denk hij dat dat dus niet zo is waardoor hij gaat twijfelen omdat je nu wel probeert het wel weer goed te maken... je had gewoon niet zoveel moeten drinken je ziet wat er van komt.. en hoe je het gaat oplossen? heel lastig, ik zou het wat tijd geven en gewoon tegen hem proberen te doen zoals je eerst deed, jongens vergeten meestal dingen vrij snel en als hij je leuk vind zal hij het nog sneller vergeten aangezien zijn verlangen naar jou groter zal zijn dan zijn mening over wat er gebeurd is.. ik hoop dat je er wat aan hebt
misschien niet maar ik probeern het tenminste, ipv foto dit foto dat sex zus sex zo, damnquote:Op donderdag 16 december 2010 01:45 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Je vindt deze reactie zelf wel kwalitatief zeker?
Nadat ik hem met veel moeite gelezen heb kan ik je toch echt vertellen dat het onzin is wat je opschrijft. Jongens vergeten dingen snel? Slechte seks misschien..maar in die situatie zitten we nog niet.
Nogal wiedes, waarom zou ik anders in het PUB forum zitten, ongelofelijke dombo die je bent.quote:Op donderdag 16 december 2010 01:47 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Jij kan gewoon niet meerderjarig zijn
Zo zeg yoghurtboy, meteen al mensen verrot schelden bij je 8e post. Als je om die reden naar Fok komt kun je beter wegblijven knul.quote:Op donderdag 16 december 2010 02:42 schreef Almhofmaracunja het volgende:
[..]
Nogal wiedes, waarom zou ik anders in het PUB forum zitten, ongelofelijke dombo die je bent.
Jij zit ook bij Sigmund?quote:Op donderdag 16 december 2010 03:06 schreef LikeEmDead het volgende:
De enigste manier om respect terug te winnen is om in de prostitutie te stappen, bij echte stoere jongens verdien je zo je respect... En om hem helemaal te overtuigen geef je hem 90 procent van je omzet! Dit vertelde mijn Psycholoog!
Omdat je waarschijnlijk hoog begaafd ben.quote:Op donderdag 16 december 2010 03:46 schreef PizzaMizza het volgende:
Waarom ben ik zo anders dan die 16 jarigen...![]()
1 ding: VRAAG HET HEM GEWOON
volgens mij wordt hier sowieso weinig nuttigs toegevoegd aan het topic zelf...quote:Op donderdag 16 december 2010 00:02 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Een leuke manier om je reactie wat op te fleuren, die smiley. Een 7,3 voor deze reactie, aangezien hij toch vrij weinig toevoegt aan het topic zelf.
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat de meeste jongens het niet prettig vinden om op paaltjes te zitten. Voor de de rest eens met deze post, die jongen moet niet zeuren. kaoulo aanstellerquote:Op donderdag 16 december 2010 11:24 schreef alfetticonfetti het volgende:
[..]
volgens mij wordt hier sowieso weinig nuttigs toegevoegd aan het topic zelf...
TS. als hij zo moeilijk blijft doen ga gewoon door, het was een stomme actie in een dronken bui, kan iedereen overkomen, jij bent in ieder geval zo eerlijk geweest om het zelf tegen hem te zeggen (wat al veel moed vergt) als hij dat niet weet te waarderen moet hij het lekker zelf uitzoeken en op een paaltje gaan zitten oid.
Dat heb ik ook een tijdje gehad met muren van gipsbeton, na een poos kom je er achter dat je het gesprek zelf op gang moet houden en dan is de lol er snel af. Iets met desinteresse van de andere partij..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef hartjeee het volgende:
want ik moet steeds met een onderwerp komen
even off topic. uit eigen ervaring?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat de meeste jongens het niet prettig vinden om op paaltjes te zitten. Voor de de rest eens met deze post, die jongen moet niet zeuren. kaoulo aansteller
Je bent niet de enige die zo denkt...quote:Op donderdag 16 december 2010 03:46 schreef PizzaMizza het volgende:
Waarom ben ik zo anders dan die 16 jarigen...![]()
Schaal 1-7 zeker?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:55 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Een beetje simpele manier om foto's te vragen van TS, ik geef deze reactie een 6.4
Sneeuwgevecht en een kerstkaart. Jeetje,spannend hoor. Zou ik stikjaloers op zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef hartjeee het volgende:
Volgensmij is die nou of echt met een ander meisje bezig, of hij probeert me jaloers te maken met een meisje.
hij gaat een kerstkaart sturen naar iemand van zijn school, en het is prive ik mag niet weten wat het is, en hij verteld allemaal "leuke"verhalen tegen mij over hoe hij en zo'n meisje een sneeuwgevecht doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |