hallo,
ik heb heel erg veel spijt van een actie van mij,
ik had vorige week vrijdag school gala, en ik had een beetje teveel op, ik was voor het eerst ( vind ik erg knap van mezelf met me 16 jaar) dronken.
ik heb toen met een jongen gezoend die ik niet kende, hij was ook behoorlijk aangeschoten, maar daar heb ik nou erge spijt van gehad, omdat ik dus een andere jongen leuk vind en daar ook mee bezig was.
nou heb ik die jongen die ik dus leuk vind, die avond het hele verhaal gemailt, omdat ik vond dat hij het moest weten.
hij reageerde best soft hierop, hij zei dat die er voor me was, maar dat die het verhaal nog wel beter wou snappen.
die dag er op heb ik het hele verhaal nog een keer uitgelegd, en we hebben het er over gehad, hij vond dat het mijn eige schuld was( vind ik ook!) en dat die wel tijd nodig heeft ofzo.
de msn gesprekken die we nou samen hebben zijn nog wel gewoon beetje het zelfde gebleven, wel wat saaier, want ik moet steeds met een onderwerp komen, maar het gaat mij vooral om het einde, normaal gesproken, je kent het wel, eindig je met veel kusjes of veel hartjes enzo, nou eindigt die telkens met daaag. of byee.
wat moet ik nou doen? gewoon afwachten tot hij "hier overheen is" of moet ik nog wat tegen hem zeggen? hij weet dat ik er erg veel spijt van heb en dat ik normaal nooit zo ben.