Haha..Euhm...Weet ik veel of ik jou bekend voorkom..Jij mij wel op 1 van je fotoos in je boekie ieder geval.quote:
Nah, gezien jouw foto's kan ik toch wel met enige zekerheid stellen dat we nooit met elkaar gebabbeld hebben.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:23 schreef Mispoesje het volgende:
[..]
Haha..Euhm...Weet ik veel of ik jou bekend voorkom..Jij mij wel op 1 van je fotoos in je boekie ieder geval.
Kan me alleen ff niet heugen van welke site??
Heb ook niet met je gebabbeld. Heb alleen je foto ergens voorbij zien komenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, gezien jouw foto's kan ik toch wel met enige zekerheid stellen dat we nooit met elkaar gebabbeld hebben.
Dan zal het in de krant geweest zijn... Of bij opsporing verzocht...quote:Op donderdag 16 december 2010 18:38 schreef Mispoesje het volgende:
[..]
Heb ook niet met je gebabbeld. Heb alleen je foto ergens voorbij zien komen
Jij wil beweren dat ik ze zie vliegen? Die foto met je hond heeft ooit ergens op een site gestaan ..thats for sure mister..quote:Op donderdag 16 december 2010 18:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan zal het in de krant geweest zijn... Of bij opsporing verzocht...
't is wel een dierenvriend dusquote:Op donderdag 16 december 2010 18:51 schreef Mispoesje het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat ik ze zie vliegen? Die foto met je hond heeft ooit ergens op een site gestaan ..thats for sure mister..
en anders heeft iemand je fotoos gejat
op je profiel of op iets wat je zelf gestuurt hebt ?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:10 schreef Document1 het volgende:
Ik heb mijn eerste reactie, pff nu maar even goed nadenken over hoe ik ga reageren.
Dat is mij gelukkig nog nooit gebeurtquote:Op donderdag 16 december 2010 19:20 schreef Succinyl het volgende:
Wat kunnen foto's een vertekend beeld van iemand gevenGisteren een date met iemand waarvan ik dácht dat het een leuke, hippe vent zou zijn.. Ben op het station eerst straal langs hem heen gelopen, omdat hij zo lelijk was als de nacht. Grote, nog-net-niet-knappende puist op z'n voorhoofd, een hairdress uit de Middeleeuwen en een 7/8 broek die duidelijk niet zo bedoeld was. Buiten dat was zijn enige gespreksonderwerp de computerinstellingen op zijn werk. Why?
Hoe vaak overkomt jullie dit?
Regelmatig ja ...Vraag me vaak af hoe recent fotoos zijn die ze erop hebben staan.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:20 schreef Succinyl het volgende:
Wat kunnen foto's een vertekend beeld van iemand gevenGisteren een date met iemand waarvan ik dácht dat het een leuke, hippe vent zou zijn.. Ben op het station eerst straal langs hem heen gelopen, omdat hij zo lelijk was als de nacht. Grote, nog-net-niet-knappende puist op z'n voorhoofd, een hairdress uit de Middeleeuwen en een 7/8 broek die duidelijk niet zo bedoeld was. Buiten dat was zijn enige gespreksonderwerp de computerinstellingen op zijn werk. Why?
Het is mij nog niet overkomen eigenlijk. Eerder was er wel een verhaal over een date waarbij ze erachter kwam dat hij een foto van een vriend van hem had "geleend".quote:Op donderdag 16 december 2010 19:20 schreef Succinyl het volgende:
Ik ben software engineer.. maarja niet echt een onderwerp voor tijdens een date..quote:Op donderdag 16 december 2010 19:30 schreef VacaLoca het volgende:
Hoi, welkom. Jammer om te horen... dat wens je niemand toe... met name dat je verveeld werd met generd over computerinstellingen![]()
Mensen die alleen over computers e.d kunnen praten zouden verplicht thuis moeten blijven.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:12 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
op je profiel of op iets wat je zelf gestuurt hebt ?
Is je d stuk?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:29 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Dat is mij gelukkig nog nooit gebeurt
Ik geef toch gewoon antwoord ?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:32 schreef Neelix het volgende:
[..]
[..]
Is je d stuk?
Also, get a life man. Je hebt vandaag serieus het halve topic vol geblaft met onzin.
Ja, klopt, maar veel van je reacties zijn echt met bijzonder weinig inhoud. En je reageert wel heel erg veel.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:33 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Ik geef toch gewoon antwoord ?
Ik heb het hem zelfs nog gevraagd, maar hij beweerde dat de foto's al wat ouder waren en "ander licht".quote:Op donderdag 16 december 2010 19:30 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het is mij nog niet overkomen eigenlijk. Eerder was er wel een verhaal over een date waarbij ze erachter kwam dat hij een foto van een vriend van hem had "geleend".
Sommigen zweren bij cam gebruiken voor een date om dit te voorkomen. Ik loop liever het risico, maar dan ben ik ook meteen weg als iemand me dat flikt.
Gast, kijk nou eens serieus even terug naar hoeveel reacties je in dit topic hebt gedaan. Ik heb het niet geteld, maar je hebt echt bijna de helft.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:37 schreef Raven_NL het volgende:
weet je ik ben het een beetje zat met jou
Ik heb wel geleerd hoe ik kan voorkomen dat mijn laptop gehackt wordt, welke virusscanner het beste is, welke printerinstellingen ik moet hebben en hoe ik de kleur van mijn scherm het beste kan aanpassen aan mijn behang.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:30 schreef VacaLoca het volgende:
Hoi, welkom. Jammer om te horen... dat wens je niemand toe... met name dat je verveeld werd met generd over computerinstellingen![]()
Mensen die alleen over computers e.d kunnen praten zouden verplicht thuis moeten blijven.
Naja, zo was ie nog niet eens bedoeld; zo trof een vriendin (en bazin van het beest) me aan bij thuiskomst...quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:42 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd hoe ik kan voorkomen dat mijn laptop gehackt wordt, welke virusscanner het beste is, welke printerinstellingen ik moet hebben en hoe ik de kleur van mijn scherm het beste kan aanpassen aan mijn behang.
Inderdaad.. m'n eierstokken begonnen er niet bepaald van te klapperen.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:49 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jeIk kan er al absoluut niet tegen als iemand over computers begint te ouwehoeren, laat staan als ik een vrouw zou zijn en het een date is. Naja on the bright side weet je direct al dat je die nooit meer wilt zien, en kan een volgende date haast niet slechter zijn
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:59 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Inderdaad.. m'n eierstokken begonnen er niet bepaald van te klapperen.Next!
Ik begin hier iets in te zien.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:39 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gast, kijk nou eens serieus even terug naar hoeveel reacties je in dit topic hebt gedaan. Ik heb het niet geteld, maar je hebt echt bijna de helft.
En als je even serieus kijkt naar wat je bijdragen nou zijn, het blijft vaak bij een of twee zinnen, die bijzonder weinig bijdragen aan de discussie. Heel vaak komt het neer op een "me too" of een "kijk mij nou".
Daarnaast krijg je ook flink wat tips en aanbevelingen waar je keer op keer best hard tegenin gaat.
http://humortv.vara.nl/wa.56.klapperende-eierstokken.htmlquote:Op donderdag 16 december 2010 19:59 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Inderdaad.. m'n eierstokken begonnen er niet bepaald van te klapperen.Next!
Berend Botje ging uit barenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:02 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
http://humortv.vara.nl/wa.56.klapperende-eierstokken.html
Net 1 stapje minder debiel dan een Knuzkus.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:32 schreef Ruudt het volgende:
Oeh, interesseberichtje van een leukerd ontvangen. Eens kijken wat dat kan gaan worden.
Ach, als het een leukerd is nodig ik d'r uit om een mailtje te sturen en zie ik wel verder.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Net 1 stapje minder debiel dan een Knuzkus.
Die dingen zijn ook echt te onzinnig inderdaadquote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Net 1 stapje minder debiel dan een Knuzkus.
Dat ik een leukerd was en dat je benieuwd bent of het wat kan worden?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:39 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Rrrright, wat stuurde ik dan terug?
Bijna goed.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:43 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Dat ik een leukerd was en dat je benieuwd bent of het wat kan worden?
Ik ben er nu 1 keer op ingegaan en heb gevraagd wat het in jesusnaam voor zin heeft om iemand een Knuzkus te sturen als je ook een bericht kan zenden, maar uiteraard geen reactie.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook echt te onzinnig inderdaad
Op mn profiel op rpquote:Op donderdag 16 december 2010 19:12 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
op je profiel of op iets wat je zelf gestuurt hebt ?
ok .. ik vind het een beetje lastig om een fatsoenlijke profiel text te schrijven hoor ...quote:
Knuz is dan ook te triest voor woorden.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben er nu 1 keer op ingegaan en heb gevraagd wat het in jesusnaam voor zin heeft om iemand een Knuzkus te sturen als je ook een bericht kan zenden, maar uiteraard geen reactie.
Je hoeft maar een keer de goede te vinden he , waar doet er eigenlijk niet toequote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Knuz is dan ook te triest voor woorden.
De 'z' zegt genoegquote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Knuz is dan ook te triest voor woorden.
Vraag me wel eens af wat zo'n man zelf dan denkt.. Met deze fabuleuze openingszin willen ze me allemaal?!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:26 schreef love_sharon het volgende:
Straks tijdens stappen maar eens kijken of er nog mannen met idiote openingszinnen zijn
Ergste openingszin ooit:
'Hej wil je mij soms aan je twee vriendinnen voorstellen?'
Ik keek hem toen aan van waar heb jij het over aangezien ik met alleen maar jongens was.
'Ja die toen vriendinnen recht voor je!' En kijkt overduidelijk naar mijn tieten.
Soms..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |