quote:Op donderdag 16 december 2010 19:42 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd hoe ik kan voorkomen dat mijn laptop gehackt wordt, welke virusscanner het beste is, welke printerinstellingen ik moet hebben en hoe ik de kleur van mijn scherm het beste kan aanpassen aan mijn behang.
Inderdaad.. m'n eierstokken begonnen er niet bepaald van te klapperen.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:49 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jeIk kan er al absoluut niet tegen als iemand over computers begint te ouwehoeren, laat staan als ik een vrouw zou zijn en het een date is. Naja on the bright side weet je direct al dat je die nooit meer wilt zien, en kan een volgende date haast niet slechter zijn
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:59 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Inderdaad.. m'n eierstokken begonnen er niet bepaald van te klapperen.Next!
Ik begin hier iets in te zien.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:39 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gast, kijk nou eens serieus even terug naar hoeveel reacties je in dit topic hebt gedaan. Ik heb het niet geteld, maar je hebt echt bijna de helft.
En als je even serieus kijkt naar wat je bijdragen nou zijn, het blijft vaak bij een of twee zinnen, die bijzonder weinig bijdragen aan de discussie. Heel vaak komt het neer op een "me too" of een "kijk mij nou".
Daarnaast krijg je ook flink wat tips en aanbevelingen waar je keer op keer best hard tegenin gaat.
http://humortv.vara.nl/wa.56.klapperende-eierstokken.htmlquote:Op donderdag 16 december 2010 19:59 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Inderdaad.. m'n eierstokken begonnen er niet bepaald van te klapperen.Next!
Berend Botje ging uit barenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:02 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
http://humortv.vara.nl/wa.56.klapperende-eierstokken.html
Net 1 stapje minder debiel dan een Knuzkus.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:32 schreef Ruudt het volgende:
Oeh, interesseberichtje van een leukerd ontvangen. Eens kijken wat dat kan gaan worden.
Ach, als het een leukerd is nodig ik d'r uit om een mailtje te sturen en zie ik wel verder.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Net 1 stapje minder debiel dan een Knuzkus.
Die dingen zijn ook echt te onzinnig inderdaadquote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Net 1 stapje minder debiel dan een Knuzkus.
Dat ik een leukerd was en dat je benieuwd bent of het wat kan worden?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:39 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Rrrright, wat stuurde ik dan terug?
Bijna goed.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:43 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Dat ik een leukerd was en dat je benieuwd bent of het wat kan worden?
Ik ben er nu 1 keer op ingegaan en heb gevraagd wat het in jesusnaam voor zin heeft om iemand een Knuzkus te sturen als je ook een bericht kan zenden, maar uiteraard geen reactie.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook echt te onzinnig inderdaad
Op mn profiel op rpquote:Op donderdag 16 december 2010 19:12 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
op je profiel of op iets wat je zelf gestuurt hebt ?
ok .. ik vind het een beetje lastig om een fatsoenlijke profiel text te schrijven hoor ...quote:
Knuz is dan ook te triest voor woorden.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben er nu 1 keer op ingegaan en heb gevraagd wat het in jesusnaam voor zin heeft om iemand een Knuzkus te sturen als je ook een bericht kan zenden, maar uiteraard geen reactie.
Je hoeft maar een keer de goede te vinden he , waar doet er eigenlijk niet toequote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Knuz is dan ook te triest voor woorden.
De 'z' zegt genoegquote:Op donderdag 16 december 2010 21:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Knuz is dan ook te triest voor woorden.
Vraag me wel eens af wat zo'n man zelf dan denkt.. Met deze fabuleuze openingszin willen ze me allemaal?!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:26 schreef love_sharon het volgende:
Straks tijdens stappen maar eens kijken of er nog mannen met idiote openingszinnen zijn
Ergste openingszin ooit:
'Hej wil je mij soms aan je twee vriendinnen voorstellen?'
Ik keek hem toen aan van waar heb jij het over aangezien ik met alleen maar jongens was.
'Ja die toen vriendinnen recht voor je!' En kijkt overduidelijk naar mijn tieten.
Soms..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |