abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 december 2010 @ 17:03:33 #151
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90006368
Bedoel je dat stieren haar aanvallen omdat ze rood haar heeft?
Gourmetten of steengrillen?
pi_90006411
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:03 schreef Silenus het volgende:
Bedoel je dat stieren haar aanvallen omdat ze rood haar heeft?
ja dat was de grap .. en ja stieren zijn kleurenblind ik weet het ;)
Wisdom is the art of using knowledge
  donderdag 16 december 2010 @ 17:04:48 #153
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90006433
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:02 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

iets over een rondje dierentuin .. ;)
En ze heeft rood haar

voordat ik weer verkeerd begrepen wordt
Veeeels te ver gezocht inderdaad..
pi_90006440
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:00 schreef Raven_NL het volgende:
goed even oefenen hoor...

ze heeft toevallig idd rood haar :p

dus..

Zullen we in plaats van bij de stieren, maar bij de bavianen gaan kijken ?
( ok misschien is die op het randje) ~O>
Je hebt niets gelezen van wat er boven deze opmerking gepost is? :{
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_90006557
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:05 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Je hebt niets gelezen van wat er boven deze opmerking gepost is? :{
M.A.W. wat je ook zegt het is in jouw geval toch nooit goed ?
dank je wel ook he
  donderdag 16 december 2010 @ 17:10:56 #156
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90006711
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:07 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

dank je wel ook he
Nee ze zegt dat het lijkt alsof je niks gelezen/begrepen hebt van wat er op de afgelopen pagina erover geschreven is ;)
  donderdag 16 december 2010 @ 17:12:01 #157
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90006761
quote:

[..]

dank je wel ook he
Een grapje is op zich goed, maar een grap moet aan twee voorwaarden voldoen:
1) Hij moet daadwerkelijk grappig zijn
2) Diegene tegen wie je het grapje maakt moet hem begrijpen

Het roodhaardierentuinbavianengrapje voldeed helaas aan beide voorwaarden niet. Bovendien zijn (verkapte) complimentjes over iemands haarkleur/kleur ogen/gezicht etc. te standaard. Nooit meteen zeggen dat iemand er lekker uit ziet, die schiet meteen in de 'je wil me zeker alleen maar neuken creep!'-modus. Laat het dan even zijdelings subtiel vallen.

Doe net alsof het je om haar innerlijk gaat, dus vraag desnoods iets over haar vakantie, of ze ook daar en daar is geweest, wat dan ook.
pi_90006885
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:12 schreef Silenus het volgende:

[..]

Het roodhaardierentuinbavianengrapje voldeed helaas aan beide voorwaarden niet. Bovendien zijn (verkapte) complimentjes over iemands haarkleur/kleur ogen/gezicht etc. te standaard. Nooit meteen zeggen dat iemand er lekker uit ziet, die schiet meteen in de 'je wil me zeker alleen maar neuken creep!'-modus. Laat het dan even zijdelings subtiel vallen.

Doe net alsof het je om haar innerlijk gaat, dus vraag desnoods iets over haar vakantie, of ze ook daar en daar is geweest, wat dan ook.
OK ... nou ja fotograferen is ook wel een aardig onderwerp :)
  donderdag 16 december 2010 @ 17:15:58 #159
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_90006940
quote:

[..]

Goed bedoelde tips, maar.... werkelijk niets komt aan bij Raven.

(talk to the hand..)
Overal verstand van.
  donderdag 16 december 2010 @ 17:17:28 #160
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90006988
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:14 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

OK ... nou ja fotograferen is ook wel een aardig onderwerp :)
Klopt, maar je moet ook weten tegen wie je het over fotograferen moet hebben. Fotograferen is een wat 'moeilijkere' en misschien wat minder toegankelijke hobby dan 'stappen'. Bovendien wordt het vaak uitgeoefend door wat alternatieve meer kunstzinnige rustige types, die graag in hun eentje door het bos wandelen om een boom te fotograferen.

Als je dus een lekker stoeipoesje ziet die 'je wel zou willen doen' is de kans groot dat zij denkt dat elke fotograaf een ongelofelijke nerd is. Als je echter een meisje met een bril op ziet die op een boomstam zit en zogenaamd-diep-nadenkend de verte intuurt kun je er wel over beginnen.
pi_90007037
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:17 schreef Silenus het volgende:

[..]

Klopt, maar je moet ook weten tegen wie je het over fotograferen moet hebben. Fotograferen is een wat 'moeilijkere' en misschien wat minder toegankelijke hobby dan 'stappen'. Bovendien wordt het vaak uitgeoefend door wat alternatieve meer kunstzinnige rustige types, die graag in hun eentje door het bos wandelen om een boom te fotograferen.

Als je dus een lekker stoeipoesje ziet die 'je wel zou willen doen' is de kans groot dat zij denkt dat elke fotograaf een ongelofelijke nerd is. Als je echter een meisje met een bril op ziet die op een boomstam zit en zogenaamd-diep-nadenkend de verte intuurt kun je er wel over beginnen.
Bingo ...
wat niet wegneemt dat ze ook "lekker" is ;)
pi_90007067
quote:

[..]

dank je wel ook he
Neen, dat zeg ik niet.

quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee ze zegt dat het lijkt alsof je niks gelezen/begrepen hebt van wat er op de afgelopen pagina erover geschreven is ;)
Dit dus. De grapjes die je maakt, slaan de plank volledig mis. Daar wordt iets over gezegd en vervolgens maak je net zo'n grapje.
  donderdag 16 december 2010 @ 17:20:25 #163
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90007100
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:19 schreef Lolaatje het volgende:

Dit dus. De grapjes die je maakt, slaan de plank volledig mis. Daar wordt iets over gezegd en vervolgens maak je net zo'n grapje.
en niet eens bedoeld als grap naar ons ;(
pi_90007240
quote:

[..]

Volgens mij zitten vrouwen toch wel degelijk te wachten op een complimentje mbt hun uiterlijk hoor. Als je alleen over dingen als vakantie gaat vragen maar niks over haar foto die ze zorgvuldig heeft uitgekozen en vast een beetje onzeker is over hoe ze gezien wordt, dan kan je denken dat je een goede beurt maakt door aandacht te geven aan dr innerlijk maar veel vrouwen die dan niet logisch nadenken van 'hij toont interesse dus vind ie me ook knap' maar twijfelen van... hij zegt niets over of ie me er leuk uit vind zien...

Nu moet je natuurlijk niet met 'he lekker ding' aankomen of vage grapjes over bavianen :') :') maar het lijkt mij dat vrouwen toch ff een complimentje over uiterlijk nodig hebben om de hartslag iets omhoog te laten gaan. Vooral als degene die het berichtje stuurt zelf good looking is.

Klopt dit een beetje vrouwen alhier? :P
  donderdag 16 december 2010 @ 17:25:04 #165
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90007297
"ik zag je profiel, vond dat je er leuk uitzag en interessante tekst..."
of weet ik veel wat dan ook. en dan bij de puntjes de rest.

Maar @vaco.. het is zeker geen vereiste. Je weet toch al dat de man je enigszins interssant van uiterlijk vindt, anders zou hij niet gereageerd hebben ;)
  donderdag 16 december 2010 @ 17:27:55 #166
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90007397
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:23 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Volgens mij zitten vrouwen toch wel degelijk te wachten op een complimentje mbt hun uiterlijk hoor. Als je alleen over dingen als vakantie gaat vragen maar niks over haar foto die ze zorgvuldig heeft uitgekozen en vast een beetje onzeker is over hoe ze gezien wordt, dan kan je denken dat je een goede beurt maakt door aandacht te geven aan dr innerlijk maar veel vrouwen die dan niet logisch nadenken van 'hij toont interesse dus vind ie me ook knap' maar twijfelen van... hij zegt niets over of ie me er leuk uit vind zien...

Nu moet je natuurlijk niet met 'he lekker ding' aankomen of vage grapjes over bavianen :') :') maar het lijkt mij dat vrouwen toch ff een complimentje over uiterlijk nodig hebben om de hartslag iets omhoog te laten gaan. Vooral als degene die het berichtje stuurt zelf good looking is.

Als op paiq de foto verschijnt zeg ik noooooit iets van 'Oh jij ziet er leuk uit!' of 'lekker ding!' of wat dan ook. Meestal een beetje plagen met 'Zo zeg, mooie boom op die foto!' (waar zij overduidelijk heel sexy voor staat :') )

Of als ze er opstaat met een koalabeertje beginnen van "oh wat een schattig dinggg! En die haartjes hahah echt lief! aawwww"
en dan zij: haha ja he!
en jij dan weer: 'en ook die koala. Zooo lieffff!'
zij: :')

Zeker hele knappe vrouwen zijn een beetje verrast als je niet meteen in katzwijm valt bij de foto's. Gewoon doorgaan met het gesprek, bij mij valt dat iig altijd goed.
pi_90007418
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:25 schreef Cue_ het volgende:
"ik zag je profiel, vond dat je er leuk uitzag en interessante tekst..."
of weet ik veel wat dan ook. en dan bij de puntjes de rest.

Maar @vaco.. het is zeker geen vereiste. Je weet toch al dat de man je enigszins interssant van uiterlijk vindt, anders zou hij niet gereageerd hebben ;)
Naja zoals ik al zei, ookal kunnen ze het zelf bedenken, dat vrouwen het toch altijd graag ff horen/lezen. Dus geen vereiste maar zover ik weet is het toch altijd wel een plus, daar in principe elke vrouw toch graag een complimentje ontvangt over het uiterlijk :)
pi_90007429
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:23 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Herken ik zelf niet echt. Waarom twijfelen aan jezelf als iemand interesse in je toont? Snap ik niet zo goed.
  donderdag 16 december 2010 @ 17:29:34 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90007448
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:28 schreef VacaLoca het volgende:

Naja zoals ik al zei, ookal kunnen ze het zelf bedenken, dat vrouwen het toch altijd graag ff horen/lezen. Dus geen vereiste maar zover ik weet is het toch altijd wel een plus, daar in principe elke vrouw toch graag een complimentje ontvangt over het uiterlijk :)
Het is maar net hoe dik je het er bovenop legt en of het gemeend overkomt. Ik hoor liever niks, dan een standaard complimentje waarvan het er eigenlijk afstraalt dat hij het zegt omdat 'het werkt bij vrouwen'
  donderdag 16 december 2010 @ 17:30:01 #170
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90007473
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:29 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Herken ik zelf niet echt. Waarom twijfelen aan jezelf als iemand interesse in je toont? Snap ik niet zo goed.
Inderdaad, ik hoef zelf ook geen complimentjes over m'n uiterlijk. Als ze me een lelijke klapjosti vindt gaat ze toch niet verder met me kletsen? Zal dus best wel goed zitten.
pi_90007527
quote:
Ja hoi, wat heb jij een mooie oren. O+
pi_90007546
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:19 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Bingo ...
wat niet wegneemt dat ze ook "lekker" is ;)
Je hebt haar zo laten schrikken dat ze zich direct uitgeschreven heeft :P
pi_90007557
quote:

[..]

Zo onlogisch zijn vrouwen toch?

*duikt weg* :@
pi_90007778
quote:
12s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:31 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja hoi, wat heb jij een mooie oren. O+
Ik ben om, doe met me wat je wilt! :9~
pi_90007958
:P

Overigens wb complimenten moet je niet meteen al je kruid verschieten.... als je meteen continue alles complimenteert aan d'r dan heeft ze dat alles dus van je binnen, ego is weer geboost en jij bent dan verder niet veel meer dan de average guy die dat ook al eerder heeft gezegd. Dus opzich eens dat je verder kan komen als je eerst op andere dingen focused, heeft dan meer impact als je na een langere tijd een compliment geeft.

Maar ik geef altijd wel een complimentje in het begin, toont ook wat meer directheid. Alleen moet je dus niet te ver in gaan en het compliment moet niet het enige zijn dat je te zeggen hebt... dan is het gewoon lame.
pi_90007964
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:31 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Zo onlogisch zijn vrouwen toch?

*duikt weg* :@
Wat jij beschrijft heeft weinig met logica te maken, meer het onzekerheid. Dat zijn ook de vrouwen die de hele dag mokkend gaan rondlopen als jij 's morgens bent vergeten op te merken dat haar nieuwe rokjes leuk staat.

Vrouwenlogica ontgaat mij verder ook vaak, ik heb dan ook best strijd met mezelf soms :')
pi_90008068
quote:
17s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:58 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Vrouwen met rode haren kunnen niet beter zoenen, maar hun heupen, ik weet het niet, het lijkt wel of er een extra elastine in zit. :9
ik kan met de hand op mijn hart zeggen dat ik erg goed ben in zoenen en die losse heupen zitten ook wel snor O+
plus dat wij roodharigen temperamentvoller zijn

@raven, ik zou wel een foto van jezelf gebruiken op RP waar je niet zo pontificaal in beeld staat, meer eentje waar je gewoon duidelijk een goeie avond/dag hebt (maar liefst zonder amsterdammertje in je hand)
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
pi_90008102
Zoiets kan er toch wel mee door ?

quote:
Hoi .....,

Ik ken dat gekriebel wel, vandaar dat ik ook hier zit natuurlijk.
Geluk is iets dat meer wordt als je het met iemand kan delen immers.

Leuk om te lezen dat je ook een dierenvriend bent.
Ik ben echt een beetje een natuur / beesten mens. Een flinke boswandeling of lekker met z'n tweetjes langs het strand of door de duinen slenteren vind ik heerlijk.

Ik fotografeer ook in mijn vrije tijd. Tot voor kort vooral natuuropnames, dieren , landschappen , maar sinds kort heb ik een eigen kleine studio thuis. Portretten en een beetje artistiek werk vind ik ook erg leuk om te doen.

In mijn profiel staat dat ik een date zoek , maar ik wil uiteindelijk wel voor een vaste relatie gaan hoor . Maarja dat weet je eigenlijk pas als je een paar keer gedate hebt toch ?

Ik zou het leuk vinden om wat van je te horen.

groetjes ........

pi_90008111
Tja ken zelfs de mooiste vrouwen die toch onzeker doen over hun uiterlijk. Of ze dan echt onzeker zijn of daarmee naar complimentjes vissen; in beide gevallen willen ze dus een compliment :P

Alleen je hebt natuurlijk ook dat als je bij een hele knappe meteen helemaal begint van wow, jij bent echt uitzonderlijk mooi, koppie, lichaam... perfect gewoon..... dan is het dus van ''ok bedankt en nu mag je weer weglopen want je bent de zoveelste".
pi_90008280
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:45 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

ik kan met de hand op mijn hart zeggen dat ik erg goed ben in zoenen en die losse heupen zitten ook wel snor O+
plus dat wij roodharigen temperamentvoller zijn

@raven, ik zou wel een foto van jezelf gebruiken op RP waar je niet zo pontificaal in beeld staat, meer eentje waar je gewoon duidelijk een goeie avond/dag hebt (maar liefst zonder amsterdammertje in je hand)
Humm .. why ? ... mag via PM...

en .. nog een probleem .. als er foto's gemaakt worden dan sta ik 9 van de 10 keer achter de camera

Edit , heb er wel zoeen .. maar daar zit ik een meisje chocolaatjes te voeren :')
da's misschien niet zo'n goed idee op een dating site..
pi_90008331
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:46 schreef Raven_NL het volgende:
Zoiets kan er toch wel mee door ?

[..]

Lijkt mij wel. Hier zeg je gewoon normaal wat je bezig houdt en leuk vind, wat je zoekt en ga je ook wel op haar in... ms nog eindigen met een vraag ofzo. En is zij goldmember? anders je email adres he zoals je verteld is.
pi_90008377
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:53 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Lijkt mij wel. Hier zeg je gewoon normaal wat je bezig houdt en leuk vind, wat je zoekt en ga je ook wel op haar in... ms nog eindigen met een vraag ofzo. En is zij goldmember? anders je email adres he zoals je verteld is.
ik weet ;)
pi_90008447
Oh en Raven, foto zou ik gewoon doen die jou laat zien zoals je bent dus als je zelden tot nooit in de kroeg te vinden bent dan zou ik niet op zoek gaan naar een oude kroegfoto ofzo.... gewoon jezelf tonen dan trek je ook eerder vrouwen aan die bij je passen en naar type zoals jou op zoek zijn. Niet iedereen is opzoek naar een kroegdier bv.
pi_90008517
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:53 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ja? Dit soort berichten komt bij mij zo aan:

quote:
Hoi, leuk profiel, maar nu iets belangrijkers: IK.
Sarcasme. Herken het.
pi_90008530
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:56 schreef VacaLoca het volgende:
Oh en Raven, foto zou ik gewoon doen die jou laat zien zoals je bent dus als je zelden tot nooit in de kroeg te vinden bent dan zou ik niet op zoek gaan naar een oude kroegfoto ofzo.... gewoon jezelf tonen dan trek je ook eerder vrouwen aan die bij je passen en naar type zoals jou op zoek zijn. Niet iedereen is opzoek naar een kroegdier bv.
Jij bent gewoon de concurrentie aan het uitschakelen he?! Geef maar toe :P
Sarcasme. Herken het.
pi_90008566
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jij bent gewoon de concurrentie aan het uitschakelen he?! Geef maar toe :P
Shit je hebt me door :{
pi_90008584
Ik kom helemaal niet nooit in de kroeg tssss
pi_90008612
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:00 schreef Raven_NL het volgende:
Daar komen mensen en dat is eng!
pi_90008616
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:00 schreef Raven_NL het volgende:
'als', 'bv.'

Ik noemde maar wat.
pi_90008647
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja? Dit soort berichten komt bij mij zo aan:

[..]

Ik was allang blij dat ie geen gare grappen of freaky opmerkingen maakte. En je moet toch wel iets over jezelf vertellen? Anders ben je echt zo'n interviewer :{
  donderdag 16 december 2010 @ 18:02:08 #191
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90008653
daarbij staat er al zoveel vermeld. Waarom zoveel moeite steken in het: we hebben overeenkomstige hobby's.. Terwijl dit eigenlijk niet eens zo belangrijk ik.

Daarbij moet zij je toch eerst keuren.
pi_90008678
Overigens ik lees dat je geen foto's mag posten waar ook anderen op staan .. ja zeg :s
  donderdag 16 december 2010 @ 18:03:56 #193
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90008714
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:02 schreef Raven_NL het volgende:
Overigens ik lees dat je geen foto's mag posten waar ook anderen op staan .. ja zeg :s
Logisch, ik snijd ook iedereen eraf. Vind het ook niet relaxed als mijn foto (iemand met wie ik op de foto sta) bij een profiel staat waar ik mezelf totaal niet mee identificeer. :')

Nooit strooien met andermans gezichten op internet.
pi_90008758
Als je van die foto's ziet met meerdere meiden er op en ze duidt niet aan wie zij is, dan is het de lelijkste :')
pi_90008773
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:03 schreef Silenus het volgende:

[..]

Logisch, ik snijd ook iedereen eraf. Vind het ook niet relaxed als mijn foto (iemand met wie ik op de foto sta) bij een profiel staat waar ik mezelf totaal niet mee identificeer. :')

Nooit strooien met andermans gezichten op internet.
Ja daar heb je wel gelijk in eigenlijk.. maarja .. probeer dan maar eens een "feest" foto te vinden zoals boven genoemd werd ...

In je eentje feesten zeker
  donderdag 16 december 2010 @ 18:05:53 #196
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90008776
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:05 schreef VacaLoca het volgende:
Als je van die foto's ziet met meerdere meiden er op en ze duidt niet aan wie zij is, dan is het de lelijkste :')
Nouja vaak de lekkerste dacht ik, omdat zij tussen lelijke wijven er beter uitspringt. Vrouwen zijn zooooo gewiekst. :+
pi_90008794
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nouja vaak de lekkerste dacht ik, omdat zij tussen lelijke wijven er beter uitspringt. Vrouwen zijn zooooo gewiekst. :+
_O-
pi_90008795
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:02 schreef Raven_NL het volgende:
Veel mannen knippen hun ex er dan ook subtiel af.
pi_90008821
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:06 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Veel mannen knippen hun ex er dan ook subtiel af.
't is niet mijn ex hoor maar gewoon een heel goede vriendin :)

maar als je daar wat af gaat knippen wordt het zoieso een prutfoto
pi_90008936
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:07 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

't is niet mijn ex hoor maar gewoon een heel goede vriendin :)
Sloeg ook niet op jou, maar op de foto's die ik op RP vaak zag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')