Mensen voelen zich vaak nogal snel aangesproken. En wat iemand eerder zei (Raven dacht ik) dat je je als hbo'er of wo-er dan superieur voelt ofzo. Wat misschien bij sommigen het geval is,quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:28 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het is trouwens niet alleen jouw reactie hoor, het was meer een algemene observatie, want ik zie meer mensen hier zo reageren op filteren op opleidingsniveau.
Ik vind het een beetje sneu om je (bedoel 'je' in z'n algemeen) zo aangevallen te voelen als iemand filtert op opleidingsniveau. Ik vind het gewoon belangrijk een beetje op hetzelfde niveau te zitten, dat heeft niks met superieur-voelen te maken ofzo.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:34 schreef Cue_ het volgende:
Mensen voelen zich vaak nogal snel aangesproken. En wat iemand eerder zei (Raven dacht ik) dat je je als hbo'er of wo-er dan superieur voelt ofzo. Wat misschien bij sommigen het geval is,
Dus dat moet ook weer eens door iedereen ontkracht worden en al die aangesproken zieltjes moeten hun ei ook weer kwijt. etc etc
Nah .. het ging meer om de opmerkingen die erbij kwamen..quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu om je (bedoel 'je' in z'n algemeen) zo aangevallen te voelen als iemand filtert op opleidingsniveau. Ik vind het gewoon belangrijk een beetje op hetzelfde niveau te zitten, dat heeft niks met superieur-voelen te maken ofzo.
Er is altijd wel iemand die op een of ander punt weer net wat slimmer is dan jij dus het is zoieso niet erg slim om naast je schoenen te gaan lopen ..quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:57 schreef Lamon het volgende:
Iedereen denkt van zich- of haarzelf dat hij of zij slim is, de meeste mensen kunnen die droom beter laten varen en zich op belangrijkere zaken concentreren, bij het zoeken van de juiste partner....
Aangezien de Romeinen geen Nederlands spraken zal dat eerder iets als "memento mori" zijn geweest.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:01 schreef Raven_NL het volgende:
je zou bij het uitreiken van een doctoraal enzo eigenlijk moeten doen wat de romeinen deden .. iemand die steeds in je oren fluistert.. "Besef dat gij sterfelijk zijt"
Klopt , maar hoeveel mensen hier kunnen latijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Aangezien de Romeinen geen Nederlands spraken zal dat eerder iets als "memento mori" zijn geweest.
Gezien vrijwel iedereen op Fok minimaal gymnasium en een paar masters heeft, zou je toch redelijkerwijs mogen verwachten dat dat voor de meeste mensen hier een fluitje van een cent is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:19 schreef Raven_NL het volgende:
Klopt , maar hoeveel mensen hier kunnen latijn
Touché!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Gezien vrijwel iedereen op Fok minimaal gymnasium en een paar masters heeft, zou je toch redelijkerwijs mogen verwachten dat dat voor de meeste mensen hier een fluitje van een cent is.
Ik denk dat je overdrijftquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Gezien vrijwel iedereen op Fok minimaal gymnasium en een paar masters heeft, zou je toch redelijkerwijs mogen verwachten dat dat voor de meeste mensen hier een fluitje van een cent is.
No shit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De beroemde E-penis of E-kut.... Voorspelbaar en vermoeiend tegelijkertijd...quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Jamaar wij kunnen toch niet tegen jouw E-penis op.. jij bent zoquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
De beroemde E-penis of E-kut.... Voorspelbaar en vermoeiend tegelijkertijd...
Whatever, don't care...quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar wij kunnen toch niet tegen jouw E-penis op.. jij bent zoGOED
Nee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:53 schreef Cue_ het volgende:
Mensen nog dates gepland in deze koude tijden?
om het weer even ontopic te houden
Nog niks concreets, maar als de dame waar ik sinds 2 dagen contact mee heb serieus blijft of ik morgenavond met haar ga stappen in haar stad, dan zou het wel eens kunnen dat ik er heen ga. Al is de kroeg niet de meest ideale plek om elkaar te leren kennen want rustig praten is er niet bij, maar gezellig worden kan het natuurlijk altijd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:53 schreef Cue_ het volgende:
Mensen nog dates gepland in deze koude tijden?
om het weer even ontopic te houden
Check. 3 jaar Latijn gehadquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:25 schreef Techno het volgende:
[..]
En niet iedereen heeft een hondquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:10 schreef DragonFire het volgende:
Als ik de Hollywood films mag geloven zou dit het ideale moment zijn om iemand tegen te komen.
In de sneeuw als ik buiten loopt.
Zij laat de hond uit, de hond ziet een kat en rent weg. Uiteraard glijd zij dan uit door de sneeuw en tadaaaaaaaa daar ben ik om haar overeind te helpen.
Alleen is het zo dat ik lekker warm op de bank zit.
Eens zien of er virtueel nog meiden zijn waar ik de ridder bij kan uithangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |