Dat kan haast niet anders idd.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Silenus het volgende:
Die mannen zijn gewoon dronken. Met zo'n openingszin heb je niet écht interesse maar denk je gewoon 'boeiend'. Denk ik.
Net als sommige vrouwen enkel met hun kut denken, same thing...quote:Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef love_sharon het volgende:
Tja dan denken ze alleen maar met hun pik.
Eh, daar kom je nu pas achter?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef love_sharon het volgende:
..en ik als man minder last van zulke mannen..quote:Op donderdag 16 december 2010 22:10 schreef love_sharon het volgende:
Gelukkig heb ik als vrouwminder last van zulke vrouwen
Gelukkig is mijn pik best slim.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef love_sharon het volgende:
Vrouwen krijgen zomaar van iedereen een nat poesje.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef love_sharon het volgende:
Ach de stegosaurus had het grootste deel van z'n hersens ook in zijn reet zittenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn pik best slim.
Klinkt als een "wedden dat ik dat durf te zeggen" naar vrienden die dan stilletjes hopen dat hij gewoon een mep van d'r krijgtquote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Silenus het volgende:
Die mannen zijn gewoon dronken. Met zo'n openingszin heb je niet écht interesse maar denk je gewoon 'boeiend'. Denk ik.
Dit herinnert mij weer eraan waarom ik niet jonger dan 24/25 datequote:Op woensdag 15 december 2010 20:19 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik vraag niet om iemand die alleen voor zijn werk leeft, vandaar ook mijn opmerking dat je werkleven moet kunnen passen in je privé leven, maar ik vraag wel om iemand die dezelfde visie heeft als ik. Wat dus betekent dat die onder aan de ladder staan niet genoeg vind en meer uit het leven wilt halen en daar ook voor wilt werken. Niks ten nadele van de mensen die er wel heel gelukkig mee zijn. Wat dus al snel betekent dat je daarvoor moet studeren en je vandaar makkelijk een verschil kan maken tussen mbo/hbo/uni.
Tenzij je een lekkere vent categorie Silenus/Kastanova bent. Want dan kan je alles zeggen...quote:Op donderdag 16 december 2010 16:56 schreef Silenus het volgende:
Dus op de volgende zinnen staat bij deze vanaf nu een gevangenisstraf. En dat geldt voor IEDERE man:
* Ik wil jouw dekseltje wel zijn!
* Ik wil wel met je zoenen!
* Ik wil je best spanken.
* Vrouwen met rode haren kunnen toch heel goed zoenen?![]()
![]()
Daar is maar één term voor: oppervlakkig (of twee: en geil)quote:Op vrijdag 17 december 2010 05:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tenzij je een lekkere vent categorie Silenus/Kastanova bent. Want dan kan je alles zeggen...
Vriend van mij behoorde blijkbaar ook tot die categorie en die kreeg neuk-/vreemdgaan-/en trio voorstellen van vrouwen via Paiq, zonder dat ze een woord gewisseld hadden met hem, alleen zijn foto hadden gezien![]()
En als hij met een vrouw dan chatte hingen ze aan zijn lippen... Vrouwen, het zijn soms net mannen
Nice!quote:Op vrijdag 17 december 2010 04:52 schreef Godshand het volgende:
Voor degene die geinteresseerd zijn op dit uur:
Vandaag (eigenlijk gisteravond op dit tijdstip) een Paiq date gehad...
Lekker wijf, best wel humor maar het gaat haar niet voor de lange termijn worden (misschien de korte). Zat te zeuren dat ik met een kerstmuts kwam die knipperlicht. Vrouwen die niet tegen dat soort speelsheid kunnen zijn geen serieus relatiemateriaal (om het R&P woord van 2010 maar te gebruiken)
Eh, ik vind het juist totaal niet oppervlakkig. Een beetje ambitie hebben vind ik ook een vereiste, net als dat ik niet op zoek ben naar iemand die 60 uur per week werkt. Die twee dingen zijn niet hetzelfde.quote:[..]
Dit herinnert mij weer eraan waarom ik niet jonger dan 24/25 dateMensen zoals Cue_ zijn wel wijzer dan dit oppervlakkig geblaat...
Meer uit het leven halen door studeren
Weinig oppervlakkigs aan iemand zoeken die op dezelfde manier in 't leven staat. En dat is absoluut niet leeftijdsafhankelijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 04:52 schreef Godshand het volgende:
Dit herinnert mij weer eraan waarom ik niet jonger dan 24/25 dateMensen zoals Cue_ zijn wel wijzer dan dit oppervlakkig geblaat...
Meer uit het leven halen door studeren
Nou, als me 1 ding weinig interesseert dan is het wel het werk wat mijn eventuele toekomstige partner doet. Ik kijk niet eens naar het opleidingsniveau en/of baan van de persoon, want dat gaat mij op termijn niet gelukkiger maken. De persoon zelf wel. Ik heb zelf geen slechte baan, en mijn ex was kapster, nou iedereen weet dat dat geen vetpot is, maar ik ben wel bijna 8 jaar gelukkig met haar geweest. De persoon die ik gister sprak had als opleidingsniveau MBO (dat had ik toevallig al wel gezien) maar ik kwam er lopende het gesprek achter dat ze een goed lopend eigen bedrijf had, en wellicht zelfs meer verdient als ik. Oftewel: vooroordelen hebben in deze is niet slim, misschien loop je daardoor juist je droomvrouw misquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:30 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Eh, ik vind het juist totaal niet oppervlakkig. Een beetje ambitie hebben vind ik ook een vereiste, net als dat ik niet op zoek ben naar iemand die 60 uur per week werkt. Die twee dingen zijn niet hetzelfde.
Volgens mij struin jij zelf ook niet alle MBOers op RP of Lexa af om te kijken of er wat tussen zit. Ik sluit het op voorhand niet uit, maar het is wel een heel makkelijke manier om een grove eerste schifting te doen.
Blijkbaar vind je geld erg belangrijk, want jij begint er als eerst over. Niemand anders doet dat in dit topic. Dat je een relatie hebt gehad met iemand "ondanks" dat ze weinig verdiende.. tja..quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:57 schreef jeice het volgende:
[..]
Nou, als me 1 ding weinig interesseert dan is het wel het werk wat mijn eventuele toekomstige partner doet. Ik kijk niet eens naar het opleidingsniveau en/of baan van de persoon, want dat gaat mij op termijn niet gelukkiger maken. De persoon zelf wel. Ik heb zelf geen slechte baan, en mijn ex was kapster, nou iedereen weet dat dat geen vetpot is, maar ik ben wel bijna 8 jaar gelukkig met haar geweest. De persoon die ik gister sprak had als opleidingsniveau MBO (dat had ik toevallig al wel gezien) maar ik kwam er lopende het gesprek achter dat ze een goed lopend eigen bedrijf had, en wellicht zelfs meer verdient als ik. Oftewel: vooroordelen hebben in deze is niet slim, misschien loop je daardoor juist je droomvrouw mis
Boeit het me dat ze meer dan ik verdien, of andersom; dat ze bijvoorbeeld vakkenvuller zou zijn? Nee. Boeit het me dat ik een leuk gesprek heb gehad en er een goed gevoel aan overgehouden heb? Ja!
Waarom reageert iedereen meteen zo scherp als ik zeg dat ik opleidingsniveau als een grof eerste filter gebruik? Ik ben er toch heel duidelijk in dat ik iemand niet meteen de wacht aan zeg als die alleen maar MBO gedaan heeft?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:57 schreef jeice het volgende:
[..]
Nou, als me 1 ding weinig interesseert dan is het wel het werk wat mijn eventuele toekomstige partner doet. Ik kijk niet eens naar het opleidingsniveau en/of baan van de persoon, want dat gaat mij op termijn niet gelukkiger maken. De persoon zelf wel. Ik heb zelf geen slechte baan, en mijn ex was kapster, nou iedereen weet dat dat geen vetpot is, maar ik ben wel bijna 8 jaar gelukkig met haar geweest. De persoon die ik gister sprak had als opleidingsniveau MBO (dat had ik toevallig al wel gezien) maar ik kwam er lopende het gesprek achter dat ze een goed lopend eigen bedrijf had, en wellicht zelfs meer verdient als ik. Oftewel: vooroordelen hebben in deze is niet slim, misschien loop je daardoor juist je droomvrouw mis
Boeit het me dat ze meer dan ik verdien, of andersom; dat ze bijvoorbeeld vakkenvuller zou zijn? Nee. Boeit het me dat ik een leuk gesprek heb gehad en er een goed gevoel aan overgehouden heb? Ja!
Nou zo beroerd is m'n nederlands toch ook weer niet? Ik zie de fout nog niet, maar het was dan ook een korte nachtquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:14 schreef macondo het volgende:
[..]
Blijkbaar vind je geld erg belangrijk, want jij begint er als eerst over. Niemand anders doet dat in dit topic. Dat je een relatie hebt gehad met iemand "ondanks" dat ze weinig verdiende.. tja..
(en je nieuwe MBO vlam spelt misschien beter Nederlands dan jij)
Dit ben ik absoluut met je eens, de vijver is enorm groot en je moet dan inderdaad keuzes maken. Maar het kwam op mij een beetje over van: "je gaat toch niet zoeken naar MBO'ers?" Maar in dat geval heb ik het compleet verkeerd geinterpreteerd, en mijn excuses daarvoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:22 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik geloof dat het iedereen toch wel duidelijk is dat de vijver van online dating echt bizar groot is en dat je op zoek bent naar een speld in een hooiberg. Het lijkt me dan niet meer dan normaal als je dan een eerste grove schifting doet op wat simpele eigenschappen.
Het blijft raar dat mensen hier zo hard over vallen. Terwijl als ik zeg dat ik 1m95 ben en op zoek ben naar een vrouw die iets van 1m75 of langer is, dan valt bijna niemand daarover. (En ja, ook daar heb ik uitzonderingen op gemaakt)
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:25 schreef jeice het volgende:
[..]
Dit ben ik absoluut met je eens, de vijver is enorm groot en je moet dan inderdaad keuzes maken. Maar het kwam op mij een beetje over van: "je gaat toch niet zoeken naar MBO'ers?" Maar in dat geval heb ik het compleet verkeerd geinterpreteerd, en mijn excuses daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |