abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 december 2010 @ 22:01:33 #251
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_90020591
Tja dan denken ze alleen maar met hun pik.
pi_90020890
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Silenus het volgende:
Die mannen zijn gewoon dronken. Met zo'n openingszin heb je niet écht interesse maar denk je gewoon 'boeiend'. Denk ik.
Dat kan haast niet anders idd.
pi_90021004
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef love_sharon het volgende:
Net als sommige vrouwen enkel met hun kut denken, same thing...
  donderdag 16 december 2010 @ 22:10:24 #254
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90021036
quote:
Eh, daar kom je nu pas achter? :P
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 16 december 2010 @ 22:10:26 #255
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_90021040
Gelukkig heb ik als vrouw minder last van zulke vrouwen :')
  donderdag 16 december 2010 @ 22:10:46 #256
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_90021055
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:10 schreef Silenus het volgende:

[..]

Eh, daar kom je nu pas achter? :P
Nee hoor dat heb jij mij allang geleerd ;)
pi_90021084
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:10 schreef love_sharon het volgende:
Gelukkig heb ik als vrouw :') minder last van zulke vrouwen
..en ik als man minder last van zulke mannen..
  donderdag 16 december 2010 @ 22:14:43 #258
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_90021259
Gisteren eerste internet-date gehad met iemand via Paiq. Was op zich wel gezellig maar ik denk niet dat het veel verder gaat. Qua interesses lagen we redelijk ver uit elkaar. Maar goed, we zien het wel, ik heb d'r een sms'je gestuurd om te zien wat zij er verder van vond.
It's about being boss, not being the boss...
pi_90021410
quote:
Gelukkig is mijn pik best slim.
pi_90022670
quote:
Vrouwen krijgen zomaar van iedereen een nat poesje.
UITGESCHREVEN
pi_90022704
quote:
14s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:17 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Gelukkig is mijn pik best slim.
Ach de stegosaurus had het grootste deel van z'n hersens ook in zijn reet zitten _O-
Wisdom is the art of using knowledge
  donderdag 16 december 2010 @ 23:50:01 #262
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_90025900
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Silenus het volgende:
Die mannen zijn gewoon dronken. Met zo'n openingszin heb je niet écht interesse maar denk je gewoon 'boeiend'. Denk ik.
Klinkt als een "wedden dat ik dat durf te zeggen" naar vrienden die dan stilletjes hopen dat hij gewoon een mep van d'r krijgt :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_90026101
Bizar... had me eergister ook maar eens ingeschreven bij RP, verwachtte er niks van, maar moest toch maar weer eens wat proberen he. Word ik gister "leuk" gevonden door een meid, en die vond ik zelf ook wel erg leuk. Wat mailcontact geweest daar en dat zag er al goed uit. Vandaag een aantal keer gechat met haar op RP en het was super gezellig. Als het aan haar ligt kom ik dit weekend nog in haar stad stappen, en we hebben al telefoonnummers uitgewisseld. Apart hoor... maar wel erg leuk! :)
pi_90030271
Voor degene die geinteresseerd zijn op dit uur:

Vandaag (eigenlijk gisteravond op dit tijdstip :') ) een Paiq date gehad...

Lekker wijf, best wel humor maar het gaat haar niet voor de lange termijn worden (misschien de korte). Zat te zeuren dat ik met een kerstmuts kwam die knipperlicht. Vrouwen die niet tegen dat soort speelsheid kunnen zijn geen serieus relatiemateriaal (om het R&P woord van 2010 maar te gebruiken)

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:19 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ik vraag niet om iemand die alleen voor zijn werk leeft, vandaar ook mijn opmerking dat je werkleven moet kunnen passen in je privé leven, maar ik vraag wel om iemand die dezelfde visie heeft als ik. Wat dus betekent dat die onder aan de ladder staan niet genoeg vind en meer uit het leven wilt halen en daar ook voor wilt werken. Niks ten nadele van de mensen die er wel heel gelukkig mee zijn. Wat dus al snel betekent dat je daarvoor moet studeren en je vandaar makkelijk een verschil kan maken tussen mbo/hbo/uni.
Dit herinnert mij weer eraan waarom ik niet jonger dan 24/25 date :') Mensen zoals Cue_ zijn wel wijzer dan dit oppervlakkig geblaat...

Meer uit het leven halen door studeren _O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_90030318
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:56 schreef Silenus het volgende:
Dus op de volgende zinnen staat bij deze vanaf nu een gevangenisstraf. En dat geldt voor IEDERE man:
* Ik wil jouw dekseltje wel zijn!
* Ik wil wel met je zoenen!
* Ik wil je best spanken.
* Vrouwen met rode haren kunnen toch heel goed zoenen? ;) ;) :P
Tenzij je een lekkere vent categorie Silenus/Kastanova bent. Want dan kan je alles zeggen...

Vriend van mij behoorde blijkbaar ook tot die categorie en die kreeg neuk-/vreemdgaan-/en trio voorstellen van vrouwen via Paiq, zonder dat ze een woord gewisseld hadden met hem, alleen zijn foto hadden gezien :D :{ En als hij met een vrouw dan chatte hingen ze aan zijn lippen... Vrouwen, het zijn soms net mannen :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_90030529
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 05:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tenzij je een lekkere vent categorie Silenus/Kastanova bent. Want dan kan je alles zeggen...

Vriend van mij behoorde blijkbaar ook tot die categorie en die kreeg neuk-/vreemdgaan-/en trio voorstellen van vrouwen via Paiq, zonder dat ze een woord gewisseld hadden met hem, alleen zijn foto hadden gezien :D :{ En als hij met een vrouw dan chatte hingen ze aan zijn lippen... Vrouwen, het zijn soms net mannen :')
Daar is maar één term voor: oppervlakkig (of twee: en geil)
Succinylcholine verslapt binnen één minuut vrijwel alle spieren in het lichaam, inclusief de ademhalingsspieren.
pi_90030543
Ik kreeg overigens midden in de nacht (?) een bericht van iemand met als username Epititictus of iets dergelijks. Krijg de associatie met een pussende, korstige huidafwijking maar niet weg.. :')
Succinylcholine verslapt binnen één minuut vrijwel alle spieren in het lichaam, inclusief de ademhalingsspieren.
  vrijdag 17 december 2010 @ 08:30:11 #268
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90031127
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 04:52 schreef Godshand het volgende:
Voor degene die geinteresseerd zijn op dit uur:

Vandaag (eigenlijk gisteravond op dit tijdstip :') ) een Paiq date gehad...

Lekker wijf, best wel humor maar het gaat haar niet voor de lange termijn worden (misschien de korte). Zat te zeuren dat ik met een kerstmuts kwam die knipperlicht. Vrouwen die niet tegen dat soort speelsheid kunnen zijn geen serieus relatiemateriaal (om het R&P woord van 2010 maar te gebruiken)
Nice! ^O^

quote:
[..]

Dit herinnert mij weer eraan waarom ik niet jonger dan 24/25 date :') Mensen zoals Cue_ zijn wel wijzer dan dit oppervlakkig geblaat...

Eh, ik vind het juist totaal niet oppervlakkig. Een beetje ambitie hebben vind ik ook een vereiste, net als dat ik niet op zoek ben naar iemand die 60 uur per week werkt. Die twee dingen zijn niet hetzelfde.

Volgens mij struin jij zelf ook niet alle MBOers op RP of Lexa af om te kijken of er wat tussen zit. Ik sluit het op voorhand niet uit, maar het is wel een heel makkelijke manier om een grove eerste schifting te doen.
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:06:33 #269
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_90031648
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 04:52 schreef Godshand het volgende:

Weinig oppervlakkigs aan iemand zoeken die op dezelfde manier in 't leven staat. En dat is absoluut niet leeftijdsafhankelijk.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_90032628
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 08:30 schreef Neelix het volgende:

[..]

Nice! ^O^

[..]

Eh, ik vind het juist totaal niet oppervlakkig. Een beetje ambitie hebben vind ik ook een vereiste, net als dat ik niet op zoek ben naar iemand die 60 uur per week werkt. Die twee dingen zijn niet hetzelfde.

Volgens mij struin jij zelf ook niet alle MBOers op RP of Lexa af om te kijken of er wat tussen zit. Ik sluit het op voorhand niet uit, maar het is wel een heel makkelijke manier om een grove eerste schifting te doen.
Nou, als me 1 ding weinig interesseert dan is het wel het werk wat mijn eventuele toekomstige partner doet. Ik kijk niet eens naar het opleidingsniveau en/of baan van de persoon, want dat gaat mij op termijn niet gelukkiger maken. De persoon zelf wel. Ik heb zelf geen slechte baan, en mijn ex was kapster, nou iedereen weet dat dat geen vetpot is, maar ik ben wel bijna 8 jaar gelukkig met haar geweest. De persoon die ik gister sprak had als opleidingsniveau MBO (dat had ik toevallig al wel gezien) maar ik kwam er lopende het gesprek achter dat ze een goed lopend eigen bedrijf had, en wellicht zelfs meer verdient als ik. Oftewel: vooroordelen hebben in deze is niet slim, misschien loop je daardoor juist je droomvrouw mis ;)

Boeit het me dat ze meer dan ik verdien, of andersom; dat ze bijvoorbeeld vakkenvuller zou zijn? Nee. Boeit het me dat ik een leuk gesprek heb gehad en er een goed gevoel aan overgehouden heb? Ja! :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:14:39 #271
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_90033151
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:57 schreef jeice het volgende:

[..]

Nou, als me 1 ding weinig interesseert dan is het wel het werk wat mijn eventuele toekomstige partner doet. Ik kijk niet eens naar het opleidingsniveau en/of baan van de persoon, want dat gaat mij op termijn niet gelukkiger maken. De persoon zelf wel. Ik heb zelf geen slechte baan, en mijn ex was kapster, nou iedereen weet dat dat geen vetpot is, maar ik ben wel bijna 8 jaar gelukkig met haar geweest. De persoon die ik gister sprak had als opleidingsniveau MBO (dat had ik toevallig al wel gezien) maar ik kwam er lopende het gesprek achter dat ze een goed lopend eigen bedrijf had, en wellicht zelfs meer verdient als ik. Oftewel: vooroordelen hebben in deze is niet slim, misschien loop je daardoor juist je droomvrouw mis ;)

Boeit het me dat ze meer dan ik verdien, of andersom; dat ze bijvoorbeeld vakkenvuller zou zijn? Nee. Boeit het me dat ik een leuk gesprek heb gehad en er een goed gevoel aan overgehouden heb? Ja! :)
Blijkbaar vind je geld erg belangrijk, want jij begint er als eerst over. Niemand anders doet dat in dit topic. Dat je een relatie hebt gehad met iemand "ondanks" dat ze weinig verdiende.. tja..

(en je nieuwe MBO vlam spelt misschien beter Nederlands dan jij)
Overal verstand van.
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:22:36 #272
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90033430
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:57 schreef jeice het volgende:

[..]

Waarom reageert iedereen meteen zo scherp als ik zeg dat ik opleidingsniveau als een grof eerste filter gebruik? Ik ben er toch heel duidelijk in dat ik iemand niet meteen de wacht aan zeg als die alleen maar MBO gedaan heeft?

Ik ben niet dom, en ik ben op zoek naar iemand waarmee ik op redelijk niveau een discussie kan hebben. Het kan best zijn dat iemand met MBO ook ontzettend intelligent is, daar ben ik er al meerdere van tegengekomen, maar het zijn gewoon uitzonderingen.

Ik geloof dat het iedereen toch wel duidelijk is dat de vijver van online dating echt bizar groot is en dat je op zoek bent naar een speld in een hooiberg. Het lijkt me dan niet meer dan normaal als je dan een eerste grove schifting doet op wat simpele eigenschappen.

Het blijft raar dat mensen hier zo hard over vallen. Terwijl als ik zeg dat ik 1m95 ben en op zoek ben naar een vrouw die iets van 1m75 of langer is, dan valt bijna niemand daarover. (En ja, ook daar heb ik uitzonderingen op gemaakt :') )
pi_90033441
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:14 schreef macondo het volgende:

[..]

Blijkbaar vind je geld erg belangrijk, want jij begint er als eerst over. Niemand anders doet dat in dit topic. Dat je een relatie hebt gehad met iemand "ondanks" dat ze weinig verdiende.. tja..

(en je nieuwe MBO vlam spelt misschien beter Nederlands dan jij)
Nou zo beroerd is m'n nederlands toch ook weer niet? Ik zie de fout nog niet, maar het was dan ook een korte nacht :+

Ik begin over geld omdat dat toch wel wordt geassocieerd met opleidingsniveau. Ik was vroeger idd wel materialistisch ingesteld, maar na wat er de afgelopen maanden allemaal gebeurd is in mijn leven geef ik eigenlijk weinig meer om geld en wil ik juist gelukkig zijn. Ik begrijp wel wat er hier bedoeld wordt hoor, het zal voornamelijk over raakvlakken gaan en het gespreksniveau. Maar ook dat kan prima in orde zijn ondanks die verschillen :)
pi_90033532
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:22 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik geloof dat het iedereen toch wel duidelijk is dat de vijver van online dating echt bizar groot is en dat je op zoek bent naar een speld in een hooiberg. Het lijkt me dan niet meer dan normaal als je dan een eerste grove schifting doet op wat simpele eigenschappen.

Het blijft raar dat mensen hier zo hard over vallen. Terwijl als ik zeg dat ik 1m95 ben en op zoek ben naar een vrouw die iets van 1m75 of langer is, dan valt bijna niemand daarover. (En ja, ook daar heb ik uitzonderingen op gemaakt :') )
Dit ben ik absoluut met je eens, de vijver is enorm groot en je moet dan inderdaad keuzes maken. Maar het kwam op mij een beetje over van: "je gaat toch niet zoeken naar MBO'ers?" Maar in dat geval heb ik het compleet verkeerd geinterpreteerd, en mijn excuses daarvoor :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:28:45 #275
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90033658
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:25 schreef jeice het volgende:

[..]

Dit ben ik absoluut met je eens, de vijver is enorm groot en je moet dan inderdaad keuzes maken. Maar het kwam op mij een beetje over van: "je gaat toch niet zoeken naar MBO'ers?" Maar in dat geval heb ik het compleet verkeerd geinterpreteerd, en mijn excuses daarvoor :)
:)
Het is trouwens niet alleen jouw reactie hoor, het was meer een algemene observatie, want ik zie meer mensen hier zo reageren op filteren op opleidingsniveau.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')