Mijn Mr is wel wijzerquote:Op woensdag 15 december 2010 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehe ik had toch es flink teruggebeten
ALLES is nog wit, dus mijn bipsebaps (hoi Ingquote:
Jeetje, dan pak zelf die lapo'squote:
Mijn bipsebaps begint een begrip te worden, evenals een Ingetje doenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
Betty B. is wel popi in de TT he?
[..]
ALLES is nog wit, dus mijn bipsebaps (hoi Ing) ook!
Oehquote:Op woensdag 15 december 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Morgen ga ik in elk geval een einde proberen te maken aan de witte onderdelen
PI vergeten of eh....quote:
Bipsebaps was te lang, ik baalde wel een bietjequote:Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn bipsebaps begint een begrip te worden, evenals een Ingetje doen
D'r staat een PI toch?quote:
Op vakantie zie ik de eerste dagen ook nooit iets van het effect van zon, dan ineens komen de sproeten en daarna het bruin, dus ik heb hoop!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh![]()
Ik heb dr geen geduld voor, toen ik een zonnebank had zette ik m alleen voor Chico aan.
Die heeft geduld zat dr voor
Nee hoor dr staat duidelijk een thumbs downquote:
Jij wil gebruik maken van haar diensten?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
maar als ik het goed begrijp is ing nu heul goed in het verstoren van erecties of wa?
ehh,quote:Op woensdag 15 december 2010 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij wil gebruik maken van haar diensten?
Nee ze is nu expert in het omhoog krijgen, volgende keer helpt ze Greys met dr afvoerputjequote:Op woensdag 15 december 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
maar als ik het goed begrijp is ing nu heul goed in het verstoren van erecties of wa?
Oh nee dat heb ik gelukkig nietquote:Op woensdag 15 december 2010 23:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik verbrand altijd gewoon.
En dan komen de blaren en de zonnesteek en dan ga ik vervellen en ben ik weer terug bij af
Serieus, sinds ik na een middagje strand op de mooiste plek van Bali twee dagen in het donker in coma in een kamer gelegen heb met een zonnesteek geef ik mijn portie zon liever aan fikkiequote:Op woensdag 15 december 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee dat heb ik gelukkig nietDan kan ik me voorstellen dat de zonnebank jou gestolen kan worden. Ik had er ook nooit geduld voor, maar nu het zo koud is, is het eigenlijk wel heel lekker
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ze is nu expert in het omhoog krijgen, volgende keer helpt ze Greys met dr afvoerputje
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ze is nu expert in het omhoog krijgen, volgende keer helpt ze Greys met dr afvoerputje
In een la van mijn bureauquote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef Cat22 het volgende:
Logie gevonden?![]()
Waar lag hij, in de koelkast?
Ik blijf maar twijfelen of dat nou zo een goed teken isquote:Op woensdag 15 december 2010 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Whooperdje![]()
Net een nascholing gemaakt over erectiestoornissen....
Uiteraard gehaald![]()
Oh dan heeft mn boom mazzel dat ie hier ligtquote:
Ik heb geen kelderquote:
Ik ook niet.quote:
Misschien is ie gek op zwemmenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh dan heeft mn boom mazzel dat ie hier ligt
Je mag m adopteren, hijs ongewenst, t arme dingquote:
Jij bent me er eentjequote:Op woensdag 15 december 2010 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Je mag m adopteren, hijs ongewenst, t arme ding
Niet quoten, haal ze zo weer weg, maar normaal ben ik ongeveer zo wit:quote:Op woensdag 15 december 2010 23:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, sinds ik na een middagje strand op de mooiste plek van Bali twee dagen in het donker in coma in een kamer gelegen heb met een zonnesteek geef ik mijn portie zon liever aan fikkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar na 4 dagen Egypte was ik zo (dat schele kwam niet van de zon)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Greys op 15-12-2010 23:35:06 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Stoute tante Jans.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In een la van mijn bureau
Ik denk dat ik 'm er zelf wel heb neergelegd. Zo niet, dan heb ik last van bezoek door mijn oudtante Jans. Die bezoekt mijn moeder ook regelmatig en er gebeuren daar in huis de gekste dingen
[..]
Ik blijf maar twijfelen of dat nou zo een goed teken is
Zet hem in FHF.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je mag m adopteren, hijs ongewenst, t arme ding
Ik ben serieus te beroerd om te gaan kijken, dat ding is volgens mij al behoorlijk brak en niet meer de moeitequote:Op woensdag 15 december 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zet hem in FHF.Als hij het aanzien nog waard is.
Ja maar dat bruin was ook maar tijdelijk hequote:Op woensdag 15 december 2010 23:30 schreef oh-oh het volgende:
Greys ik vind wit veel mooier, van al dat bruin krijg je alleen maar huidkanker en rimpels
Oh Thessa ziet ook altijd haar opa en die was al dood voor ze geboren werd!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stoute tante Jans.![]()
Mijn neefje ziet telkens zijn opa. En ik maar kijken waar mijn vader opduikt.
'Neehee! Opa K.!'![]()
Is dit jaar overleden dus ik geef hem al bijna op voor 'paranormale kinderen.'
Blijkt hij buiten sterren te zien 'en opa K. is nu een sterretje'.
In de winter wel hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
Zo wit ben je toch niet in eggie Greys?
Nah, welneequote:En zo scheel ook niet. Dabennik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |