Hoe gaat dat liedje ook al weer?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Het klinkt een beetje als Motorcycle Emptiness, als t nummer daar nou maar 10% op lijkt dan zitten we gebeiteld
Waarom heb ik nu ineens zin in truffels?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef Hyundai het volgende:
Mijn topic was negen seconden sneller open. dussss![]()
maar lapo doet fipoquote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef Hyundai het volgende:
Ja maar laatste poster opent nieuwe topic.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef Hyundai het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De lapo-maker maakt een nieuw topic, en dat was jij niet
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar laatste poster opent nieuwe topic.
dussss![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef Hyundai het volgende:
Ja, dat weet ik mensen. Vandaar de ''
En kreeg je er een stijfje van?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef Hyundai het volgende:
Ik wou gewoon even dat knopje proberen, dit leek me de uitgelezen kans![]()
Dat net nietquote:Op woensdag 15 december 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En kreeg je er een stijfje van?
True, Greys of Erik ruimt de troep wel opquote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef Hyundai het volgende:
Ik wou gewoon even dat knopje proberen, dit leek me de uitgelezen kans![]()
Echt goeie muziek in dit topic, tis bijna als vloeken in de kerk, maar goed;quote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe gaat dat liedje ook al weer?
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En kreeg je er een stijfje van?
Ja. Laten we maar verder gaan in mijn topic.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat zo'n ranzig woord, hè.
* aanklikt *quote:Op woensdag 15 december 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt goeie muziek in dit topic, tis bijna als vloeken in de kerk, maar goed;
Lesboquote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Die is dichtquote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja. Laten we maar verder gaan in mijn topic..
Ik ookquote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ja maar jij hebt sowieso piemelfobiequote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Totaal andere lading (hihi), maar voor een lesbo net zo smerig.
-ik ga maar naar bed-
Ik ken 'm als puddingbuksquote:
quote:
Ja, een beetje welquote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt sowieso piemelfobie
Echt?quote:
Ghehehehequote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja. Laten we maar verder gaan in mijn topic..
Nou, vers gekookte pudding is best vloeibaar hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan schiet die van jou een nét iets dikkere substantie
Dat heeft niks met seksuele voorkeur te maken, hoor.quote:
ook niet zoeen plasticke?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik hoef er niks mee he![]()
Mijn vrouw heeft er gelukkig ook geen...
Nee stijfje is gewoon alsie licht-erect is om wat voor reden dan ook. Niet de volle glorie zeg maar, maar gewoon, een twijfelaartjequote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heeft niks met seksuele voorkeur te maken, hoor.
Stijfje... *ril*
Impliceert trouwens ook dat er zelfs in erecte toestand niet zoveel te bewonderen valt
Dan nogquote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee stijfje is gewoon alsie licht-erect is om wat voor reden dan ook. Niet de volle glorie zeg maar, maar gewoon, een twijfelaartje
Nou ja, ik hoef ook niks met een vagina maar ik heb niet meteen vaginafobiequote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik hoef er niks mee he![]()
Mijn vrouw heeft er gelukkig ook geen...
Als ie twijfelt hoef ik hem nietquote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee stijfje is gewoon alsie licht-erect is om wat voor reden dan ook. Niet de volle glorie zeg maar, maar gewoon, een twijfelaartje
Het was bij wijze van zeg maar....quote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoef ook niks met een vagina maar ik heb niet meteen vaginafobie
Grote woorden,...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
Weapon of mass destruction noem ik 'm altijd
Jij mocht je auto niet kiezen, anders had je een stretch limo?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Compensatie hé
Daarom heb ik ook zo'n grote auto...
Oh wacht
Een 747quote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij mocht je auto niet kiezen, anders had je een stretch limo?
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
Weapon of mass destruction noem ik 'm altijd
Dat zeggen vrouwen om het minder erg te maken jaquote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een 747![]()
Maar het gaat om wat je ermee kan, toch
massieve dingen kapotmaken?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een 747![]()
Maar het gaat om wat je ermee kan, toch
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef Hyundai het volgende:
Oké. Nu echt slapen.
[ afbeelding ]_!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ie twijfelt hoef ik hem niet
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef Hyundai het volgende:
Oké. Nu echt slapen.
[ afbeelding ]_!!!!
Nou iddquote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
... zal ik wel....
... zal ik niet...
Graag of niet! Wat jij?
WOWquote:
Hier wint Nick het toch weer he?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef tombolafan het volgende:
Oh BTW, twijfel ivm nervositeit ben ik altijd begripvol natuurlijk
Hier zou ik ze alletwee doen!quote:
Ja, ik vond mezelf wel een beetje hardquote:![]()
Dus ook een twijfelaartje?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:32 schreef tombolafan het volgende:
Ja, ik vond mezelf wel een beetje hard
Whahahahahahahahahahahaquote:
quote:
Die vent altijd zit als de rest staat, altijd in de schaduw als de rest in de schijnwerpers staat, etc. etc.quote:
Nee om hem eens extra in het zonnetje te zetten, het gaat altijd maar over Dullesquote:Op donderdag 16 december 2010 09:26 schreef Tha_Erik het volgende:
En wat wil jij doen? Een apart topic openen zodat de arme man nog verder afgezonderd wordt van de rest. De andere J's samen in één topic en hij weer los van hen. Alleen, altijd alleen.
Oh dat vink liefquote:Op donderdag 16 december 2010 09:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee om hem eens extra in het zonnetje te zetten, het gaat altijd maar over DullesDeze man verdient ook de aandacht en soppende vrouwen
Je kent me tochquote:Op donderdag 16 december 2010 09:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat vink lief
Als het dan ook maar echt een fantopic wordt
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die vent altijd zit als de rest staat, altijd in de schaduw als de rest in de schijnwerpers staat, etc. etc.
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ode aan de derde 'Jee'
En een beetje de TT zitten editten, nu lijk ik net zoeene homo
Dat komt niet door die TT hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ode aan de derde 'Jee'
En een beetje de TT zitten editten, nu lijk ik net zoeene homo
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat komt niet door die TT hoor.
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat komt niet door die TT hoor.
Ik ga nergens voor. Geef 'm wel aan een andere homo.quote:
Erik is geen cheap trickquote:
nee, ik vind hem gewoon liefquote:Op donderdag 16 december 2010 10:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft 'ie jou nou op pad gestuurd om mij op m'n nummer te zetten?
Ik kan mijn eigen strijd wel voeren hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 10:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft 'ie jou nou op pad gestuurd om mij op m'n nummer te zetten?
Ahwquote:Op donderdag 16 december 2010 10:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, ik vind hem gewoon lief
Had je meegekregen dat dat een van de titels van de 5 nummers voor het NSF is?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:44 schreef TheVulture het volgende:
Het Grote "Beste Runner-up"-Tournament: Ronde 3!
En ik wil meer stemmers
Die titel Luxuriously Worthless is
quote:Op donderdag 16 december 2010 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je meegekregen dat dat een van de titels van de 5 nummers voor het NSF is?
(In het Nederlands dan)
Dat jaquote:Op donderdag 16 december 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
Hier is de sneeuw alweer afgelopen, niets van blijven liggen op de grond, klein beetje op de auto's.
Ja precies, zag wat auto's rijden met klein beetje sneeuw er op en het bleef op gras enzo wel een beetje liggen, maar verder niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
Hier is de sneeuw alweer afgelopen, niets van blijven liggen op de grond, klein beetje op de auto's.
Hiiiiiiiquote:
Ik vond het ook nog niet gladquote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef Goodbye het volgende:
De sneeuw smelt misschien wel weg, maar glad is het wel!
Zo snel gaat dat ook nietquote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hiiiiiii
Net voor de 3e keer gezonnebankt, maar ik zie er nog geen ene moer van![]()
Als je moet lopen door die bende wel hoor, kan ik je vertellenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond het ook nog niet gladHet vroor hier volgens mij nog nét niet ofzo, dus dan vriest het gelukkig nog niet aan
Ja precies en ik denk dat wij daar dan ook beter een oordeel over kunnen geven.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat ook niet![]()
Of je moet gewoon een miniscuul stringetje dragen, dan zie je misschien verschil
Echt niet?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat ook niet![]()
Of je moet gewoon een miniscuul stringetje dragen, dan zie je misschien verschil
op hakken is het wel glad ja, je moet ook snowboots aanquote:Op donderdag 16 december 2010 19:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je moet lopen door die bende wel hoor, kan ik je vertellenWegen en fietspaden waren inderdaad niet glad.
ESF in leukoplast op je buikquote:Op donderdag 16 december 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt niet?Ik dacht dat je het na drie keer wel zou kunnen zien!
En idd, ik had iets van een armbandje om moeten houden ofzo om verschil te zien
Die heb ik nietquote:Op donderdag 16 december 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op hakken is het wel glad ja, je moet ook snowboots aan
Not yet, ik ga zo eerst even in badquote:Op donderdag 16 december 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
Gb, heb je het nieuwe clipje van N&S al gezien?
Oke, voor straks danquote:Op donderdag 16 december 2010 19:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Not yet, ik ga zo eerst even in bad![]()
Tombo, ik heb mijn pakje! Plaats zo even foto's in F&F
Knallers en stringetje... dan gaan hier sirenes af.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:17 schreef Greys het volgende:
Hoi Dirk, ging je stringetje-ping af?
Oeh, je bent een van de laatsten, hopelijk hebben die anderen hem ook vandaagquote:Op donderdag 16 december 2010 19:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Not yet, ik ga zo eerst even in bad![]()
Tombo, ik heb mijn pakje! Plaats zo even foto's in F&F
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoi, het is hier wel glad hoor en ik heb doordeweeks echt geen hakken aan! Zit GB niet belachelijk te maken.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoi, het is hier wel glad hoor en ik heb doordeweeks echt geen hakken aan! Zit GB niet belachelijk te maken.
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil een leeg tabje in m'n browser
Of een leeg stijfjequote:Op donderdag 16 december 2010 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Bedoel je niet 'een leeg fapje'?
Uiteraard.quote:
Ah, jij bent ervaringsdeskundige?quote:
stijfje was toch een twijfelaar? Waar Greys en ik het niet mee zouden doen?quote:
Wij mannen zijn niet zo kieskeurig, al is het een twijfelaar dan ist nog best fapable hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
stijfje was toch een twijfelaar? Waar Greys en ik het niet mee zouden doen?
Jij wel als het van de zenuwen was.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
stijfje was toch een twijfelaar? Waar Greys en ik het niet mee zouden doen?
Alleen danquote:Op donderdag 16 december 2010 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij wel als het van de zenuwen was.
mits eigen twijfelaartje hé!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij mannen zijn niet zo kieskeurig, al is het een twijfelaar dan ist nog best fapable hoor
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
mits eigen twijfelaartje hé!
Jij deed mee in het gesprek!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom gaat het altijd over mij als iemand homo-insinuerende posts maakt! Ik ben ook gewoon een mens!
Neuh, en ook als het géén twijfelaartje was niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]Je zou niet het twijfelaartje van Erik fappen?
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is heel stom maar ik ben toch een beetje beledigd, Ll.
Echt?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is heel stom maar ik ben toch een beetje beledigd, Ll.
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil een leeg tabje in m'n browser
Dat was een reactie op dat vrouwen/homo's gebeurenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
Nee hoor, met een beetje geluk mag je d'r nu over twee weken weer op!
Jeejquote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
Nee hoor, met een beetje geluk mag je d'r nu over twee weken weer op!
jezus tering!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een reactie op dat vrouwen/homo's gebeuren![]()
Dat dat even duidelijk is.
LL zit je nou iets na te spelen?quote:
Ja, een 'discussie' die er in de F&F SC wasquote:Op donderdag 16 december 2010 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LL zit je nou iets na te spelen?
Oefquote:
Je kunt toch wel beter krijgen dan Ll?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap het niet meer. Ll wees me af en toen kreeg ik een black-out.
Elke afwijzing doet pijn. Ik ben een gevoelige jongen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kunt toch wel beter krijgen dan Ll?
Aaaaw.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Elke afwijzing doet pijn. Ik ben een gevoelige jongen.
Nah, als een man mij niet moet omdat ie op mannen valt vind ik dat veel minder erg dan als ie op vrouwen valt!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Elke afwijzing doet pijn. Ik ben een gevoelige jongen.
Je kan die van Ll aanbieden. Doe ik ook altijdquote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nah, als een man mij niet moet omdat ie op mannen valt vind ik dat veel minder erg dan als ie op vrouwen valt!
Ik kan hem immers geen snikkel bieden
En werkt dat een beetje voor je?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan die van Ll aanbieden. Doe ik ook altijd [ afbeelding ].
Ieuwquote:Op donderdag 16 december 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan die van Ll aanbieden. Doe ik ook altijd [ afbeelding ].
Hoe weet jij wat Ll aan te bieden heeft?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Valt tegen, maar het aanbod is ook maar magertjes.
Die is in Landal stiekem langs het traphekje gesneaked.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat Ll aan te bieden heeft?
Ll? Of Erik?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is in Landal stiekem langs het traphekje gesneaked.
Knappe boys he?quote:
Dus Ll is naar boven komen sluipen om Erik te bezoeken...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Knappe boys he?
Ik gok dat het Ll was. Die kon zich waarschijnlijk tussen de vrouwen uitwerken.
JJH slaapt toch door alles heen.
Alsof jij volle zalen trektquote:Op donderdag 16 december 2010 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kunt toch wel beter krijgen dan Ll?
Ach, hebben wij ook eens wat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
De gehele randstad heeft er het meest last van volgens mij.
Oh da's wel een cute liedjequote:Op zaterdag 18 december 2010 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net de herhaling van Carlo en Irene met de 3J's, met een liedje met een clip met Ellen ten Dame.
Ai ai ai![]()
Mag toch hopen dat het echt iets neutraler wordt voor ESF, maar dat moet wel goed komen.
Ja, hij mag niet eens in de zweefmolenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
In die clip is weer eens pijnlijk duidelijk hoe erg ze de derde J wegmoffelen. Constant half in beeld, of out of focus
.
Nee hij was er voor zijn werk (luchtmacht geloof ik).quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof. Is het een Afghaan, of was ie er om andere redenen?
Ja, maar da's ook vrij normaal lijkt mequote:Op zaterdag 18 december 2010 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou ook zenuwachtig zijn. Nou ja, je kent me, dat had je vast wel verwacht.
Maar waar kennen ze elkaar dan van? Gekoppeld door wederzijdse vrienden?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar da's ook vrij normaal lijkt me
Zou ik ook zijn, denk ik. Weet het wel zeker eigenlijk.
Maar ze zijn er geloof ik echt van overtuigd dat ze bij elkaar horen.
Ze zijn de vakantie van volgend jaar al aan het plannen
Nee, mijn zus en een collega van haar hadden een profiel op een of andere datingsite aangemaakt waar hij op stond (had ie aangemaakt nog voordat hij naar het buitenland vertrok) en zij mailde hem geloof ik en zelfs vanuit Afghanistan hebben ze elke avond geMSNdquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waar kennen ze elkaar dan van? Gekoppeld door wederzijdse vrienden?
Heb jij al een foto van hem gezien?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, mijn zus en een collega van haar hadden een profiel op een of andere datingsite aangemaakt waar hij op stond (had ie aangemaakt nog voordat hij naar het buitenland vertrok) en zij mailde hem geloof ik en zelfs vanuit Afghanistan hebben ze elke avond geMSNd
Ik ook, op neutraal terreinquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Jeumig. Ik zou eerst eens koffie gaan drinken oid
.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij al een foto van hem gezien?
Hij is om half vier bij haar thuisquote:En ze spreken dus bij elkaar thuis af, ipv ergens een bakkie te gaan doen. Oehoeh
Of gaan ze ergens koffie leuten?
Spannendquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]Maar wel een beetje vage, met zonnebril enzo.
Ik wil altijd ogen zien
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
Oh hij heeft ook nog es een flinke poos in het buitenland gezeten? Ik denk niet dat ze dan koffie hoeft te zetten
Nou dat was dus al 2xquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:35 schreef Greys het volgende:
Hij is als het goed is nu vijf minuten daar
quote:
Ik weet het niet, ze hebben gezegd dat ze allebei hun mobiele telefoon gingen uitzettenquote:
Dat komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 18 december 2010 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het niet, ze hebben gezegd dat ze allebei hun mobiele telefoon gingen uitzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
Het batst zo lastig als iedereen continu smst of er nog gebatst is
Ik ga d'r stiekem vannacht toch ff smsen denk ikquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien ligt ze wel huilend in een hoekje, omdat het zo tegenviel
Oh god, zie ik haar straks met Kerst, zijn ze stiekem al getrouwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Na de eerste wip getrouwd en knocked up.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
Oh god, zie ik haar straks met Kerst, zijn ze stiekem al getrouwd
Ja, al vind ik het een beetje te veel. Kabaal.quote:
Als Ll dat nou eens niet doet, anders wordt het straks nog een tweeling.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na de eerste wip getrouwd en knocked up.![]()
Kom er maar in LL
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als Ll dat nou eens niet doet, anders wordt het straks nog een tweeling.
Ik dacht vroeger dat het echt zo werktequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als Ll dat nou eens niet doet, anders wordt het straks nog een tweeling.
OMGquote:Op maandag 20 december 2010 08:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat het echt zo werkte![]()
Ja maar dat heeft toch iedereen vroeger wel gedacht, als je een kleinnnnn beetje door krijgt hoe het werkt, dan denk je toch dat één keer het doen 1 kind is, en dan is een logische conclusie (voor die leeftijd) dan toch dat je het bij een tweeling 2x hebt gedaanquote:
En op die leeftijd besef je je natuurlijk ook nog niet dat je het wel eens meerdere keren op een dag kan doen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft toch iedereen vroeger wel gedacht, als je een kleinnnnn beetje door krijgt hoe het werkt, dan denk je toch dat één keer het doen 1 kind is, en dan is een logische conclusie (voor die leeftijd) dan toch dat je het bij een tweeling 2x hebt gedaan
18 - 20quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke leeftijd hebben we het dan over?
Oh vandaar dat ik niet echt snap waar het over gaat.quote:
Hij is drie dagen gebleven, dus ik dacht...quote:
Wow, dan toch 3 dagen gebleven, die hebben zeker veel "bijgepraat"quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is drie dagen gebleven, dus ik dacht...
Maar ze vond het 'wel gezellig maar meer niet'
Dont talk....quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, dan toch 3 dagen gebleven, die hebben zeker veel "bijgepraat"
Jij hebt het al gezegd zekerquote:
Lees ff terug danquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, dan toch 3 dagen gebleven, die hebben zeker veel "bijgepraat"
quote:
Jij was de eerste zeker?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of ze gebatst hebben? Dat is denk ik ondertussen al 10x aan Greys gevraagd ja
Ik vond het ook wat heftigquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, al vind ik het een beetje te veel. Kabaal.
Ik word oud, zelfs een kerstliedje wordt me te veel... snif.
Neequote:Op dinsdag 21 december 2010 11:04 schreef Greys het volgende:
Ll, heb je ze al over ons insneeuw-avontuur verteld hier?
Ja over hypotheken en zaad en andere vuillapperij in hotel-matrassenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, hebben jullie ook "bijgepraat"?
Noem dat maar eens niet romantisch...quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:10 schreef Greys het volgende:
Kijk Pisces, eerst ging het zo op de snelweg (van zaterdag op zondag):
[ afbeelding ]
Daarna werd het ongeveer zo:
[ afbeelding ]
En uren later (hotels allemaal vol in Utrecht, we hebben heel armoedig op het centraal station rond gehangen omdat we niet wisten waar we anders naartoe moesten) vonden we alsnog een hotel en was dit ons uitzicht
[ afbeelding ]
Mwah, het Tsjernobyl licht in de badkamer was niet echt romantic hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noem dat maar eens niet romantisch...
Oh jemig, wat eng joh...quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:10 schreef Greys het volgende:
Kijk Pisces, eerst ging het zo op de snelweg (van zaterdag op zondag):
[ afbeelding ]
Daarna werd het ongeveer zo:
[ afbeelding ]
En uren later (hotels allemaal vol in Utrecht, we hebben heel armoedig op het centraal station rond gehangen omdat we niet wisten waar we anders naartoe moesten) vonden we alsnog een hotel en was dit ons uitzicht
[ afbeelding ]
O, het was met Ll...quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, het Tsjernobyl licht in de badkamer was niet echt romantic hoor
Maar ik zou rustig nog eens insneeuwen met Ll, anytime. Eenmaal na het gekleum buiten en geleur bij hotels was het allemaal reuze leuk
We waren weer eens met Goodbye naar ons Marketier-kroeggie in Woerdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jemig, wat eng joh...![]()
Wat zijn jullie dan voor leuks gaan doen dat je met zulke weersvoorspellingen zo'n eind de weg op gaat?
Er was wel véél sneeuw voorspeld voor in de avondquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
We waren weer eens met Goodbye naar ons Marketier-kroeggie in Woerden![]()
Toen we (vroeg) vertrokken was er nog niets aan het handje qua sneeuw. Goodbye terugbrengen ging ook nog, dus toen dachten we dat het op de snelweg dan beter zou zijn. Verkeerd gedacht.
Toen met het thuisfront gebeld - die sowieso al boos was dat we het geprobeerd hadden, die vond dat we meteen een hotel in hadden moeten gaan - en hotel gezocht. Wat dus geen makkie was
Wat een suggestieve stellingen/vragen allemaal...quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er was wel véél sneeuw voorspeld voor in de avondGelukkig maar dat er verder niks gebeurd is...
En dan zeker in je kroeg-outfitje moeten slapen zonder spullen bij je?
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een suggestieve stellingen/vragen allemaal... [ afbeelding ]
LL kan hem hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond deze te grof: [ afbeelding ]
Ja preciesquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
We hebben heel braaf tot 0630 liggen... praten
quote:
We kregen een tandenborstel en tandpasta van de hotelmeneer!quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er was wel véél sneeuw voorspeld voor in de avondGelukkig maar dat er verder niks gebeurd is...
En dan zeker in je kroeg-outfitje moeten slapen zonder spullen bij je?
Eén borstel voor z'n tweeën?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
We kregen een tandenborstel en tandpasta van de hotelmeneer!
Lief he?
Oh dat is wel lekker, ff fris enzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
We kregen een tandenborstel en tandpasta van de hotelmeneer!
Lief he?
Nee hoor, allebei zo'n reissetje met zo'n inklaptandenborstel en mini tubetje tandpastaquote:
Geen mini-bar! Tenminste, niet kunnen ontdekken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben jullie Heeft LL ook nog ouderwets met nootjes kunnen gooien of was er geen kleine mini-bar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |