Je praat onzin.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:45 schreef IHVK het volgende:
Overigens zit er aardig wat berberbloed onder de Turken toch als ik me niet vergis. Waar komt dat vandaan?
Of praat ik nu onzin?
Hoe kom je erbij?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:48 schreef IHVK het volgende:
Oké ik las het ergens dacht ik, maar jij weet hier meer vanaf dus ik geloof je.
Damn, wat een onzin stuk zeg. Jezus, waar heb je dit van?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:49 schreef IHVK het volgende:
Oja Borte hier was het:
most mixed one is turkish genies by 8 different races,purest one is russians by 65 percent russian.. they can find exactly which roads your dna passed through over 29 generations..
Swiss igenea concludes that modern Turks have the genes of:
1. Turks
2. Berbers
3. Hellens... Read more
4. Germens
5. Slavs
6. Arabs
7. Jews
8. Illirians
Ik schaterlachte bij "Germens".quote:Op woensdag 15 december 2010 20:49 schreef IHVK het volgende:
Oja Borte hier was het:
most mixed one is turkish genies by 8 different races,purest one is russians by 65 percent russian.. they can find exactly which roads your dna passed through over 29 generations..
1. Turks
2. Berbers
3. Hellens... Read more
4. Germens
5. Slavs
6. Arabs
7. Jews
8. Illirians
Turkish geniesquote:Op woensdag 15 december 2010 20:49 schreef IHVK het volgende:
Oja Borte hier was het:
1. Turks
2. Berbers
3. Hellens... Read more
4. Germens
5. Slavs
6. Arabs
7. Jews
8. Illirians
Okee.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Landysh het volgende:
Turken hebben sowieso geen Germaans bloed (of misschien maximaal 5% ofzo). De R1b in Turkije is gewoon Anatolisch, niet West-Europees.
Alleen de spel- en taalfouten zeggen al genoeg over de betrouwbaarheid van dat stuk.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turkish genies?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:50 schreef Burakius het volgende:
je geloofde het toch niet? dan is het klaar
Het is geen smoes. Verloofd, getrouwd dedim, inanmadin. Wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:54 schreef IHVK het volgende:
Oja slechte smoes om niks te zeggen
Diep beledigd zeker omdat ik het niet geloofde
E1b1b komt voor in Turken en Marokkanen. Maar de subgroep waar de Turken tot toebehoren is meer Balkan-Anatolisch. Die van de Marokkanen is weer Noord-Afrikaans, dus.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okee.
Ik had een verklaring gevonden waarom sommige mocro's en Turken zo opelkaar leken dacht ik, maar blijkbaar niet.
Een logische verklaring omdat het niet strookt met de voorgeschiedenis van de verhalen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het is geen smoes. Verloofd, getrouwd dedim, inanmadin. Wat wil je nog meer?
Ja liefde he.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een logische verklaring omdat het niet strookt met de voorgeschiedenis van de verhalen.
Maakt het ook logischer om het te geloven. Jullie trouwen wel snel trouwens.
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:59 schreef IHVK het volgende:
Ik geloof het nog steeds niet, bij deze.
Maar succes.
met HEM. Ik ben Emel. Nee getrouwd was dan ook een grap. Damn idioot.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef IHVK het volgende:
Ja als ik op iemands account zit betekent het automatisch dat ik met haar ben getrouwd.
quote:Native Anatolians began to use Altaic languages instead of Indo-European languages after the migration of Turkic speaking groups into Anatolia. Scientists have long debated the extent to which this shift in language was accompanied by a genetic replacement of the former population,[1] and it has been concluded that despite the overemphasis on their Central Asian roots,[2] the Anatolian Turks are overwhelmingly indigenous to the area and they are in no sense Mongoloid phenotype.[3]
Eerste stuk: Turken hebben helemaal geen Turks bloed maar zijn geturkificeerde Anatoliers.quote:When analysing the report written by Di Benedetto, et al. entitled "DNA Diversity and Population Admixture in Anatolia", it is clearly seen that is it not Elite Cultural Dominance, but a steady genetic contribution over a long period of time. It is illogical to be able to change the entire language of a sedentary population by a recent wave of nomads. Also, religious conversion also occurred, and the most successful way to achieve this was to constantly mix with the local population, supported by Di Benedetto, et al.[13] In the conclusion of the report, Di Benedetto, et al. states that there was a constant genetic contribution over a long period of time, because the 'elite dominance' theory was too inefficient (there was a substantial Turkish gene contribution, too much for a zero-level) , so the theory of 'continuous admixture' was supported with research, "...if most Asian alleles in the current Anatolian gene pool arrived in the 11th century AD, the Oghuz invasion had a much greater demographic impact than is commonly believed by historians. The alternative is a continuous input of alleles from Central Asia"
quote:he naval battles between the Ottoman Empire and other European powers around the Mediterranean Sea also played an important role in large population exchanges (see, for instance, Uluç Ali Reis and Cigalazade Yusuf Sinan Pasha). Greek Muslims have been absorbed into the Turkish ethnic group and many Turkish nobles have some Greek ancestry through the Ottoman practice of taking Christian wives
In het eerste stuk wordt gesuggereerd dat Turken zijn geturkificeerd doordat Turkse mannen trouwden met niet-Turkse vrouwen. Het tweede stuk (wetenschappelijk bewezen) zegt dat Turks mtdna (moederlijn) Aziatischer is dat de Y-DNA (vaderlijn).quote:The question to what extent a gene flow from Central Asia to Anatolia has contributed to the current gene pool of the Turkish people, and what the role is in this of the 11th century invasion by Oghuz Turks, has been the subject of several studies. A factor that makes it difficult to give reliable estimates, is the problem of distinguishing between the effects of different migratory episodes. Recent genetics researches indicates that the Turkic peoples originated from Central Asia and therefore are possibly related with Xiongnu.[19] A majority (89%) of the Xiongnu sequences can be classified as belonging to an Asian haplogroups and nearly 11% belong to European haplogroups. This finding indicates that the contacts between European and Asian populations were anterior to the Xiongnu culture, and it confirms results reported for two samples from an early 3rd century B.C. Scytho-Siberian population.[20] According to the study, Turkish Anatolian tribes may have some ancestors who originated in an area north of Mongolia at the end of the Xiongnu period (3rd century BCE to the 2nd century CE), since modern Anatolian Turks appear to have some common genetic markers with the remains found at the Xiongnu period graves in Mongolia.[21] Moreover, the mtDNA (female linkeage) sequence shared by four of these paternal relatives were also found in a Turkish individuals,[22] suggesting a possible Turkic origin of these ancient specimens.
Blablablaquote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
met HEM. Ik ben Emel. Nee getrouwd was dan ook een grap. Damn idioot.
Sterker nog, eigenlijk zijn we een getrouwd stel van 50.quote:
Ik weet dat je niet komt, maar als het zo zou zijn: geen problemen mee.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is goed. Zaandam was het he. Ik kom gewoon hoor.
Wat?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:05 schreef Landysh het volgende:
IHVK wilt zo graag bewijzen dat Turken geen echte Turken zijn. Nu hij ongelijk krijgt, negeert hij me. Typisch.
Omdat je wel vaker hebt geroepen dat Turken geen Turken zijn maar geturkificeerde Anatoliers.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat?
Je ziet spoken zel ik wil niks bewijzen ik zag teveel tekst en ik heb maar 3 uur geslapen.
Waarom zou ik zoiets willen bewijzen ?
Serieus?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omdat je wel vaker hebt geroepen dat Turken geen Turken zijn maar geturkificeerde Anatoliers.
mag dat nietquote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef Burakius het volgende:
Ihvk, utanmiyon mi lan. Berichtjes sturen via pm om mijn vriendin op msn te spreken.
Mijn tentamen ging wel baas.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Sinon die maar drie uur slaapt.
Geniet van je studententijd, mang. Minstens 9 uurtjes per dag.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef Burakius het volgende:
Ihvk, utanmiyon mi lan. Berichtjes sturen via pm om mijn vriendin op msn te spreken.
Als 6 maanden geleden vroeger is, tja.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Serieus?
Vroeger zeker.
Maar dat was leuk omdat jij toen fel ging discussiëren
Het zal me enige reet interesseren of jij het gelooft of niet. Dat geldt eigenlijk voor iedereen hier.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
mag dat niet
Uitleg over of jullie echt verloofd zijn en als het niet mag moet ze me maar blokkeren.
Djeez
Oh ok, maar dit is hoe ik er nu over denk.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als 6 maanden geleden vroeger is, tja.Maar je wsa wel serieus.
Ok dus. Onderwerp voor profielwerkstuk? Doen ?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef IHVK het volgende:
Ik haat Joegoslavië trouwens. Wat een dingen zijn daar gebeurd
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef IHVK het volgende:
En nu ga ik douchen, lekker warm water. Shampoo zeep, wordt één groot feest.
Mensen die niet in bad gaan als ze willen relaxenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef IHVK het volgende:
En nu ga ik douchen, lekker warm water. Shampoo zeep, wordt één groot feest.
Ik heb geen bad.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die niet in bad gaan als ze willen relaxen_!
Ik zeg: DOEN.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ok dus. Onderwerp voor profielwerkstuk? Doen ?
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb ik ooit iets seksueels over jou gezegd eigenlijk?
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel een deelse negerin die ik zou geven..
Ja maar hij doodde die vrouw niet bijvoorbeeld, wel raar.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Moet wel een [understatement]kutgevoel[/understatement] geven, zo'n wapen op je gericht.
Ahahahaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zo hehe, ik zat op een reactie van jou te wachten.
Misschien mocht hij die vrouw wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar hij doodde die vrouw niet bijvoorbeeld, wel raar.
Filmpje is al best 'oud' . Het is van vanmiddag.
Nee, moet je ook vooral niet doen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb ik ooit iets seksueels over jou gezegd eigenlijk?
Ja, wilde ik net zeggen. Wat een gentleman.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar hij doodde die vrouw niet bijvoorbeeld, wel raar.
Filmpje is al best 'oud' . Het is van vanmiddag.
"O mensen! Waarlijk jullie Heer is Eén en jullie vader (Adam) is één. Een Arabier is niet beter dan een niet-Arabier, en een niet-Arabier is niet beter dan een Arabier; een blanke is niet beter dan een zwarte en een zwarte is niet beter dan een blanke - behalve in termen van vroomheid en goede daden". (Uitspraak van de Profeet Mohamed, gemeld door Imaam Ahmad, 22391, al-Silsilat al-Saheeh 2700)quote:Op woensdag 15 december 2010 21:14 schreef Landysh het volgende:
Ik wil dat Burak een test doet. Wedden dat hij een neppe Tatar is.
''Kuvvetli kimse güreste baskalarini yenen degil,öfke halinde nefsine hakim olandir''quote:Op woensdag 15 december 2010 23:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, als een tang op een varken. Dit is de echte Burakius.![]()
Ben je je scheldkanonnades hier alweer vergeten?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
''Kuvvetli kimse güreste baskalarini yenen degil,öfke halinde nefsine hakim olandir''
(Miraca çikarildigmda, bakirdan tirnaklariyla yüzlerini ve gögüslerini tirmalayan kimseler gördüm. "Bunlar kim" dedim. Cebrail aleyhisselam, "Giybet ederek insanlarin etini yiyen, sahsiyetlerini zedeleyen kimselerdir" dedi.) [Ebu Davud]quote:Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben je je scheldkanonnades hier alweer vergeten?
Echt, serieus, ne alaka yani.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
"O mensen! Waarlijk jullie Heer is Eén en jullie vader (Adam) is één. Een Arabier is niet beter dan een niet-Arabier, en een niet-Arabier is niet beter dan een Arabier; een blanke is niet beter dan een zwarte en een zwarte is niet beter dan een blanke - behalve in termen van vroomheid en goede daden". (Uitspraak van de Profeet Mohamed, gemeld door Imaam Ahmad, 22391, al-Silsilat al-Saheeh 2700)
Tatarda ciksa, baska birsey ciksa. Wat maakt het uit. Ik blijf Burakius. Puur uit interesse is het leuk.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
(Miraca çikarildigmda, bakirdan tirnaklariyla yüzlerini ve gögüslerini tirmalayan kimseler gördüm. "Bunlar kim" dedim. Cebrail aleyhisselam, "Giybet ederek insanlarin etini yiyen, sahsiyetlerini zedeleyen kimselerdir" dedi.) [Ebu Davud]
Dit riedeltje heb je waarschijnlijk zo vaak op straat naar je toe geschreeuwd zien worden dat je het enigszins hebt overgenomen? Zwak hoor.quote:
Ga nou maar.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dit riedeltje heb je waarschijnlijk zo vaak op straat naar je toe geschreeuwd zien worden dat je het enigszins hebt overgenomen? Zwak hoor.
Al stonden de Ottomaanse hordes voor me deur dan nog ging ik niet. Vrijheid van beweging. Zoek jij je bastaard-geschiedenis nou maar uit.quote:
Ben jij nou nog hier?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Al stonden de Ottomaanse hordes voor me deur dan nog ging ik niet. Vrijheid van beweging. Zoek jij je bastaard-geschiedenis nou maar uit.
quote:
Le Pen.quote:When Joan D' Arc was asked by her judges why as a Christian she did not love the British, she answered that she did love them, but she loved British in their country. In the same way, we do not hate the Turks, we love them, but in their country.
Hoe voelt het wanneer ze dat precies over je landgenoten zeggen?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:08 schreef Landysh het volgende:
Het is nu echt tijd om te gaan hoor, AryaMehr. Ga even andere mensen op fok! lastigvallen, wil je.
Je vraag is te suggestief, in die zin dat mocht ik je vraag beantwoorden, ik in feite toegeef dat ik gefrustreerd ben, terwijl daar allerminst sprake van is. Gezien het feit dat jij noch psycholoog bent en ik noch gefrustreerd beschouw ik de vraag maar enigszins als een misvatting.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:09 schreef Landysh het volgende:
Hoe voelt het om zo gefrustreerd te zijn?
Geloof me, je hoeft geen psycholoog te zijn om dat in te zien.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je vraag is te suggestief, in die zin dat mocht ik je vraag beantwoorden, ik in feite toegeef dat ik gefrustreerd ben, terwijl daar allerminst sprake van is. Gezien het feit dat jij noch psycholoog bent en ik noch gefrustreerd beschouw ik de vraag maar enigszins als een misvatting.
Le Pen is een ware intellectueel. Toevallig een lijstje bij de hand van mensen die ik wel mag quoten?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Je kiest ook echt dé figuren uit om te quoten hè? Ga ergens anders trollen.
Ik wil je best geloven, maar ik kan het niet. Ik denk dat er sprake is van een wederzijdse misvatting.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:13 schreef Landysh het volgende:
Geloof me, je hoeft geen psycholoog te zijn om dat in te zien.
Discussieer jij anders maar met een vrome moslim genaamd Burakius - die meent dat hij in werkelijkheid niet veel om ras geeft, maar toch nieuwsgierig is naar zijn DNA, terwijl de geld die hij eraan besteed aan arme moslims (ook niet-moslims) wereldwijd veel beter toekomt. Mijn god, jullie zijn schijn-gelovigen, niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:18 schreef Landysh het volgende:
Ja, dit. Hij is echt gefrustreerd maar bovenal vermoeiend.
Ik schat je intellect van een dermate niveau in dat je dat best zelf kan bepalen. Dat je je er in ieder geval bewust van mag zijn dat het toch vraagtekens bij anderen oproept wanneer je een veroordeeld racist en antisemiet quote.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Le Pen is een ware intellectueel. Toevallig een lijstje bij de hand van mensen die ik wel mag quoten?
Je kunt hem ook gewoon pm'en of aanspreken hoor.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Discussieer jij anders maar met een vrome moslim genaamd Burakius - die meent dat hij in werkelijkheid niet veel om ras geeft, maar toch nieuwsgierig is naar zijn DNA, terwijl de geld die hij eraan besteed arme moslims (ook niet-moslims) wereldwijd veel harder kunnen gebruiken.
Ik heb geen dna-test genomenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Discussieer jij anders maar met een vrome moslim genaamd Burakius - die meent dat hij in werkelijkheid niet veel om ras geeft, maar toch nieuwsgierig is naar zijn DNA, terwijl de geld die hij eraan besteed aan arme moslims (ook niet-moslims) wereldwijd veel beter toekomt. Mijn god, jullie zijn schijn-gelovigen, niet serieus te nemen.
TM, we hebben het hier over AryaMehr?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik schat je intellect van een dermate niveau in dat je dat best zelf kan bepalen. Dat je je er in ieder geval bewust van mag zijn dat het toch vraagtekens bij anderen oproept wanneer je een veroordeeld racist en antisemiet quote.
Anders neem je het even serieus.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik schat je intellect van een dermate niveau in dat je dat best zelf kan bepalen. Dat je je er in ieder geval bewust van mag zijn dat het toch vraagtekens bij anderen oproept wanneer je een veroordeeld racist en antisemiet quote.
Dus mocht je onverhoopt een procent meer geven zul je branden in het hellevuur?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:24 schreef Burakius het volgende:
Tevens zijn er regels over hoeveel een Moslim dient te geven van zijn winst aan armen etc. etc.
Je vraagt iets waar ik geen antwoord op kan geven. Sterker nog niemand zal het kunnen doen. Allah is rechtvaardig in Zijn beslissingen.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dus mocht je onverhoopt een procent meer geven zul je branden in het hellevuur?
Je plaatst hier op het forum soms zulke uiteenlopende reacties dat ik bijna ga denken dat je een gespleten persoonlijkheid hebt. Of je houdt er gewoon van om Turkje te pesten. Dat kan ook. Maar na een tijdje is dat ook niet leuk meer.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Anders neem je het even serieus.
Als je me vaker reacties heb zien plaatsen hier op dit forum, dan is het je wellicht opgevallen dat ik in feite iedereen pest en geen onderscheid maak op ras. Ik wil best even in de huid van Dr. Freud kruipen om vervolgens enigszins een psychoanalyse op mezelf toe te passen om te kijken of ik daadwerkelijk last heb van een gespleten persoonlijkheid, maar dat lijkt me overbodig. Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat er enigszins een kind in mij zit en dat ik houd van confronteren. En ik moet eerlijk bekennen dat ik me daar niet voor schaam en dat ik me enkel - zonder narcistisch over te komen - moet aansluiten bij de woorden van Schopenhauer.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Je plaatst hier op het forum soms zulke uiteenlopende reacties dat ik bijna ga denken dat je een gespleten persoonlijkheid hebt. Of je houdt er gewoon van om Turkje te pesten. Dat kan ook. Maar na een tijdje is dat ook niet leuk meer.
quote:''Elk kind is in zeker opzicht een genie, en elk genie is in zeker opzicht een kind."
Dat je nog niet doorhebt hoe hij is. Een gefrustreerd en jaloers mannetje. Hij is echt geobsedeerd door ons. Hij heeft constant de behoefte om andere volken - vooral Turken - neer te halen om zo zijn eigen soort te verheerlijken.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je plaatst hier op het forum soms zulke uiteenlopende reacties dat ik bijna ga denken dat je een gespleten persoonlijkheid hebt. Of je houdt er gewoon van om Turkje te pesten. Dat kan ook. Maar na een tijdje is dat ook niet leuk meer.
Ja blablabla. Ga toch weg man. Het is heel duidelijk hoe je bent. Ik ben echt allergisch voor mensen als jij. Gadverdamme.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als je me vaker reacties heb zien plaatsen hier op dit forum, dan is het je wellicht opgevallen dat ik in feite iedereen pest en geen onderscheid maak op ras. Ik wil best even in de huid van Dr. Freud kruipen om vervolgens enigszins een psychoanalyse op mezelf toe te passen om te kijken of ik daadwerkelijk last heb van een gespleten persoonlijkheid, maar dat lijkt me overbodig. Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat er enigszins een kind in mij zit en dat ik houd van confronteren. En ik moet eerlijk bekennen dat ik me daar niet voor schaam en dat ik me enkel - zonder narcistisch over te komen - moet aansluiten bij de woorden van Schopenhauer.
[..]
Ik begrijp het. Maar een kind dat eeuwig het kind uithangt, wordt ook eens op de vingers getikt.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als je me vaker reacties heb zien plaatsen hier op dit forum, dan is het je wellicht opgevallen dat ik in feite iedereen pest en geen onderscheid maak op ras. Ik wil best even in de huid van Dr. Freud kruipen om vervolgens enigszins een psychoanalyse op mezelf toe te passen om te kijken of ik daadwerkelijk last heb van een gespleten persoonlijkheid, maar dat lijkt me overbodig. Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat er enigszins een kind in mij zit en dat ik houd van confronteren. En ik moet eerlijk bekennen dat ik me daar niet voor schaam en dat ik me enkel - zonder narcistisch over te komen - moet aansluiten bij de woorden van Schopenhauer.
[..]
Slaap lekker.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:52 schreef Landysh het volgende:
Ik ga slapen mensen. Trusten iedereen.
Voel je vooral zo vrij om dat zo nu en dan ook te doen. Serieus, sommige mensen hier mogen het leven wel minder serieus nemen.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik begrijp het. Maar een kind dat eeuwig het kind uithangt, wordt ook eens op de vingers getikt.
quote:Op donderdag 16 december 2010 01:01 schreef AryaMehr het volgende:
Serieus, sommige mensen mogen het leven hier wel minder serieus nemen. Aangezien het echt leven pas begint na de dood.
Ben jij een Turk?quote:Op donderdag 16 december 2010 09:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waar is de rest ? Slapen al die Turken nog?
Hmpf, niet zo moeilijk gaan doen in de ochtend.quote:
Hahaha, sabah sabah kafan calismiyor galibaquote:Op donderdag 16 december 2010 09:22 schreef zarGon het volgende:
Hmpf, niet zo moeilijk gaan doen in de ochtend.
Heb je een Turkse achtergrond? Heb je (voor)ouders die in Turkije zijn geboren?
Ik ben een cosmicus, een wereld burgerquote:Op donderdag 16 december 2010 09:23 schreef zarGon het volgende:
Of laat het mij zo vragen: wat ben je en/of wat voel jij je?
goeiemoggul, kweenie ben nog niet buiten geweestquote:Op donderdag 16 december 2010 09:30 schreef Baghdaddy het volgende:
Goedemorgen. Is het koud buiten?
Grappigquote:Op donderdag 16 december 2010 00:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
[..]
OH NEE, IK ZIE KINDEREN. MET EEN GEZICHT.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:55 schreef Ayca het volgende:
DIT WAS ALLEMAAL EEN DROOM. WOEHOEEEWOOEHOOEEE
Waarom?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:07 schreef Ayca het volgende:
Soms moet ik echt eens nadenken voordat ik iets zeg.
Sow, jij bent stoer mang !quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:14 schreef Hajko het volgende:
Heb vandaag trouwens lekker school overgeslagen. Had geen zin om te reizen voor 2 pauper uurtjes
quote:Samuel Weissman was a long time New York Times employee. He worked as the supervisor of indexers at the Times. He was one of 26 New York Times employees implicated by Winston Burdett in his testimony before the Senate Internal Security Subcommittee during its investigation into Communism in the media. Weissman testified in Jan. 1956 after being subpoenaed in November of the preceding year. In his testimony he denied present Communist Party membership but invoked the Fifth Amendment when asked about past affiliations with the party.
I'm your nightmarequote:
Haydaaaaquote:
Waarom heet je Weissman dan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
I'm your nightmare
[..]
Haydaaaao nerden cikti ya
Atalarima saygimdan dolayi, jewaitzquote:
Raap me opquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:31 schreef Hajko het volgende:
[..]
Jij bent die vliegende hamster in mijn nachtmerries?
[ afbeelding ]
Oh oke, dan kan het wel denk ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Atalarima saygimdan dolayi, jewaitz
Son kararin mi ?quote:
Yep, idd heel weinig.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben je joods? Turkse joden kom je niet veel tegen hier.
Son kararim.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Son kararin mi ?
[..]
Yep, idd heel weinig.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouw-menschen die geen sex met mij willen
Omdat normale mensen geen behoefte hebben aan zo een knopquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:25 schreef Ayca het volgende:
Waarom kan je op YouTube niet gewoon op een knop drukken zodat er een random filmpje komt.
Why the fuck zou je een random filmpje willen gaan kijken ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:32 schreef Ayca het volgende:
Er zitten genoeg abnormale mensen op YouTube.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:44 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ik had zoiets van cerez? hmm?
Blijkt het gewoon cookies te zijn_!
Wat is er gebeurd met '' gel, ne olursan ol, yine de gel ?''quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:47 schreef Ayca het volgende:
Ik heb een gruwelijke afkeer tegen Joden.
Ik haat zionisten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met '' gel, ne olursan ol, yine de gel ?''
of is het Jiddische volk daar een uitzondering op ?
Sowiezo Turken die Joden haten vanwege Palestina![]()
Nope, ik moet uitzieken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:49 schreef Hajko het volgende:
Ayça ga slapen doos. heb je geen school morgen
Dan is het niet leuk meer, je moet ons haten; daar zit onze kracht inquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:52 schreef Ayca het volgende:
Ik heb geen gruwelijke of uberhaupt afkeer tegen Joden.
Het spijt me vreselijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan is het niet leuk meer, je moet ons haten; daar zit onze kracht in
Karai () is a fictional character in several incarnations of the Teenage Mutant Ninja Turtles franchise, where she is usually a high ranking member of the Foot Clan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:00 schreef Landysh het volgende:
Weissman, waarom negeer je me? Ben je een karai?
Hey, sorry.quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:00 schreef Landysh het volgende:
Weissman, waarom negeer je me? Ben je een karai?
dit komt meer in de buurtquote:Op vrijdag 17 december 2010 02:02 schreef Hajko het volgende:
Karai () is a fictional character in several incarnations of the Teenage Mutant Ninja Turtles franchise, where she is usually a high ranking member of the Foot Clan.
?
all-round? Bedoel je dat je een Sephardi Jood bent? Want als je geen Karai bent, dan ben je geen (etnische) Turk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey, sorry.
nee, ik ben geen Karai, gew een all-round jood
quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:02 schreef Hajko het volgende:
[..]
Karai () is a fictional character in several incarnations of the Teenage Mutant Ninja Turtles franchise, where she is usually a high ranking member of the Foot Clan.
?
Aaaight, heel scherp van jequote:Op vrijdag 17 december 2010 02:07 schreef Landysh het volgende:
all-round? Bedoel je dat je een Sephardi Jood bent? Want als je geen Karai bent, dan ben je geen (etnische) Turk.
Najah, je snapt toch wel een beetje wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Aaaight, heel scherp van je![]()
Waarom zou ik als Sephardi geen turkse etniciteit hebben ? de definitie van ''turk'' is tenslotte heel erg breed
Turken bestaan inderdaad niet. Niet op Landysh letten hoor; ze draagt een enorme obsessie wat betreft volkeren/dna met haar mee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Aaaight, heel scherp van je![]()
Waarom zou ik als Sephardi geen turkse etniciteit hebben ? de definitie van ''turk'' is tenslotte heel erg breed
Awel, G !quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:10 schreef Landysh het volgende:
Najah, je snapt toch wel een beetje wat ik bedoel?
Hahaha enlighten mequote:Op vrijdag 17 december 2010 02:10 schreef AryaMehr het volgende:
Niet op Landysh letten hoor; ze draagt een enorme obsessie wat betreft volkeren/dna met haar mee.
Dank Uquote:Op vrijdag 17 december 2010 02:11 schreef Landysh het volgende:
Jij bent hier van harte welkom, Weissman.![]()
Moet jij je niet bezig houden met de Iraanse autoindustriequote:Op vrijdag 17 december 2010 02:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Turken bestaan inderdaad niet. Niet op Landysh letten hoor; ze draagt een enorme obsessie wat betreft volkeren/dna met haar mee.
Constant geobsedeerd door de verscheidene Turkse volkeren. Zo erg dat ze haar eigen identiteit ontleent aan een DNA-test die ze inmiddels al heeft besteld. Een klein meisje met stoere grijzewolven-posters op haar kamer die de kracht van de oer-Turken moet laten zien. Verder is ze wel ok.quote:
Ehm, nee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Constant geobsedeerd door de verscheidene Turkse volkeren. Zo erg dat ze haar eigen identiteit ontleent aan een DNA-test die ze inmiddels al heeft besteld. Een klein meisje met stoere wolven-posters op haar kamer die de kracht van de oer-Turken moet laten zien. Verder is ze wel ok.
Ik ben ook Turk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:17 schreef Weissman het volgende:
Ok, maar Landysh jij bent een ''gewone'' turk en AryaMehr, jij ?
Voor een ongetrouwde vrouw inderdaad, beperkt houdbaar immers!quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ehm, nee.
En ik ben al 20. Dat is al heel oud.
Yeah.quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:17 schreef Weissman het volgende:
Ok, maar Landysh jij bent een ''gewone'' turk en AryaMehr, jij ?
Ja, dat klopt. Ik ben al afgeschreven door al mijn neven. Wie moet ik nu trouwen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Voor een ongetrouwde vrouw inderdaad, beperkt houdbaar immers!
Het is dat ik geen wolven T-Shirtje heb anders zou ik je vragen
Met een lief nichtje, wel foto's maken en allebei kant dragen... tamam?quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik ben al afgeschreven door al mijn neven. Wie moet ik nu trouwen?
Viespeuk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met een lief nichtje, wel foto's maken en allebei kant dragen... tamam?
waar gaat het heenquote:
Waarom mis ik dit allemaal.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:37 schreef IHVK het volgende:
Sneeuw met onweer hier nu, er ligt al 10 cm ofzo
quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Pas maar op, het is (bijna) volle maan!
quote:
AHAHAHAH! EINZ!quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh maar ik ga niet. Was ziek tijdens de kaartverkoop en je mag alleen zelf je kaartje kopen.
ZWEI!quote:
epic failquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh maar ik ga niet. Was ziek tijdens de kaartverkoop en je mag alleen zelf je kaartje kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |