Je praat onzin.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:45 schreef IHVK het volgende:
Overigens zit er aardig wat berberbloed onder de Turken toch als ik me niet vergis. Waar komt dat vandaan?
Of praat ik nu onzin?
Hoe kom je erbij?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:48 schreef IHVK het volgende:
Oké ik las het ergens dacht ik, maar jij weet hier meer vanaf dus ik geloof je.
Damn, wat een onzin stuk zeg. Jezus, waar heb je dit van?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:49 schreef IHVK het volgende:
Oja Borte hier was het:
most mixed one is turkish genies by 8 different races,purest one is russians by 65 percent russian.. they can find exactly which roads your dna passed through over 29 generations..
Swiss igenea concludes that modern Turks have the genes of:
1. Turks
2. Berbers
3. Hellens... Read more
4. Germens
5. Slavs
6. Arabs
7. Jews
8. Illirians
Ik schaterlachte bij "Germens".quote:Op woensdag 15 december 2010 20:49 schreef IHVK het volgende:
Oja Borte hier was het:
most mixed one is turkish genies by 8 different races,purest one is russians by 65 percent russian.. they can find exactly which roads your dna passed through over 29 generations..
1. Turks
2. Berbers
3. Hellens... Read more
4. Germens
5. Slavs
6. Arabs
7. Jews
8. Illirians
Turkish geniesquote:Op woensdag 15 december 2010 20:49 schreef IHVK het volgende:
Oja Borte hier was het:
1. Turks
2. Berbers
3. Hellens... Read more
4. Germens
5. Slavs
6. Arabs
7. Jews
8. Illirians
Okee.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Landysh het volgende:
Turken hebben sowieso geen Germaans bloed (of misschien maximaal 5% ofzo). De R1b in Turkije is gewoon Anatolisch, niet West-Europees.
Alleen de spel- en taalfouten zeggen al genoeg over de betrouwbaarheid van dat stuk.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turkish genies?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:50 schreef Burakius het volgende:
je geloofde het toch niet? dan is het klaar
Het is geen smoes. Verloofd, getrouwd dedim, inanmadin. Wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:54 schreef IHVK het volgende:
Oja slechte smoes om niks te zeggen
Diep beledigd zeker omdat ik het niet geloofde
E1b1b komt voor in Turken en Marokkanen. Maar de subgroep waar de Turken tot toebehoren is meer Balkan-Anatolisch. Die van de Marokkanen is weer Noord-Afrikaans, dus.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okee.
Ik had een verklaring gevonden waarom sommige mocro's en Turken zo opelkaar leken dacht ik, maar blijkbaar niet.
Een logische verklaring omdat het niet strookt met de voorgeschiedenis van de verhalen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het is geen smoes. Verloofd, getrouwd dedim, inanmadin. Wat wil je nog meer?
Ja liefde he.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een logische verklaring omdat het niet strookt met de voorgeschiedenis van de verhalen.
Maakt het ook logischer om het te geloven. Jullie trouwen wel snel trouwens.
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:59 schreef IHVK het volgende:
Ik geloof het nog steeds niet, bij deze.
Maar succes.
met HEM. Ik ben Emel. Nee getrouwd was dan ook een grap. Damn idioot.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef IHVK het volgende:
Ja als ik op iemands account zit betekent het automatisch dat ik met haar ben getrouwd.
quote:Native Anatolians began to use Altaic languages instead of Indo-European languages after the migration of Turkic speaking groups into Anatolia. Scientists have long debated the extent to which this shift in language was accompanied by a genetic replacement of the former population,[1] and it has been concluded that despite the overemphasis on their Central Asian roots,[2] the Anatolian Turks are overwhelmingly indigenous to the area and they are in no sense Mongoloid phenotype.[3]
Eerste stuk: Turken hebben helemaal geen Turks bloed maar zijn geturkificeerde Anatoliers.quote:When analysing the report written by Di Benedetto, et al. entitled "DNA Diversity and Population Admixture in Anatolia", it is clearly seen that is it not Elite Cultural Dominance, but a steady genetic contribution over a long period of time. It is illogical to be able to change the entire language of a sedentary population by a recent wave of nomads. Also, religious conversion also occurred, and the most successful way to achieve this was to constantly mix with the local population, supported by Di Benedetto, et al.[13] In the conclusion of the report, Di Benedetto, et al. states that there was a constant genetic contribution over a long period of time, because the 'elite dominance' theory was too inefficient (there was a substantial Turkish gene contribution, too much for a zero-level) , so the theory of 'continuous admixture' was supported with research, "...if most Asian alleles in the current Anatolian gene pool arrived in the 11th century AD, the Oghuz invasion had a much greater demographic impact than is commonly believed by historians. The alternative is a continuous input of alleles from Central Asia"
quote:he naval battles between the Ottoman Empire and other European powers around the Mediterranean Sea also played an important role in large population exchanges (see, for instance, Uluç Ali Reis and Cigalazade Yusuf Sinan Pasha). Greek Muslims have been absorbed into the Turkish ethnic group and many Turkish nobles have some Greek ancestry through the Ottoman practice of taking Christian wives
In het eerste stuk wordt gesuggereerd dat Turken zijn geturkificeerd doordat Turkse mannen trouwden met niet-Turkse vrouwen. Het tweede stuk (wetenschappelijk bewezen) zegt dat Turks mtdna (moederlijn) Aziatischer is dat de Y-DNA (vaderlijn).quote:The question to what extent a gene flow from Central Asia to Anatolia has contributed to the current gene pool of the Turkish people, and what the role is in this of the 11th century invasion by Oghuz Turks, has been the subject of several studies. A factor that makes it difficult to give reliable estimates, is the problem of distinguishing between the effects of different migratory episodes. Recent genetics researches indicates that the Turkic peoples originated from Central Asia and therefore are possibly related with Xiongnu.[19] A majority (89%) of the Xiongnu sequences can be classified as belonging to an Asian haplogroups and nearly 11% belong to European haplogroups. This finding indicates that the contacts between European and Asian populations were anterior to the Xiongnu culture, and it confirms results reported for two samples from an early 3rd century B.C. Scytho-Siberian population.[20] According to the study, Turkish Anatolian tribes may have some ancestors who originated in an area north of Mongolia at the end of the Xiongnu period (3rd century BCE to the 2nd century CE), since modern Anatolian Turks appear to have some common genetic markers with the remains found at the Xiongnu period graves in Mongolia.[21] Moreover, the mtDNA (female linkeage) sequence shared by four of these paternal relatives were also found in a Turkish individuals,[22] suggesting a possible Turkic origin of these ancient specimens.
Blablablaquote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
met HEM. Ik ben Emel. Nee getrouwd was dan ook een grap. Damn idioot.
Sterker nog, eigenlijk zijn we een getrouwd stel van 50.quote:
Ik weet dat je niet komt, maar als het zo zou zijn: geen problemen mee.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is goed. Zaandam was het he. Ik kom gewoon hoor.
Wat?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:05 schreef Landysh het volgende:
IHVK wilt zo graag bewijzen dat Turken geen echte Turken zijn. Nu hij ongelijk krijgt, negeert hij me. Typisch.
Omdat je wel vaker hebt geroepen dat Turken geen Turken zijn maar geturkificeerde Anatoliers.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat?
Je ziet spoken zel ik wil niks bewijzen ik zag teveel tekst en ik heb maar 3 uur geslapen.
Waarom zou ik zoiets willen bewijzen ?
Serieus?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omdat je wel vaker hebt geroepen dat Turken geen Turken zijn maar geturkificeerde Anatoliers.
mag dat nietquote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef Burakius het volgende:
Ihvk, utanmiyon mi lan. Berichtjes sturen via pm om mijn vriendin op msn te spreken.
Mijn tentamen ging wel baas.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Sinon die maar drie uur slaapt.
Geniet van je studententijd, mang. Minstens 9 uurtjes per dag.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef Burakius het volgende:
Ihvk, utanmiyon mi lan. Berichtjes sturen via pm om mijn vriendin op msn te spreken.
Als 6 maanden geleden vroeger is, tja.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Serieus?
Vroeger zeker.
Maar dat was leuk omdat jij toen fel ging discussiëren
Het zal me enige reet interesseren of jij het gelooft of niet. Dat geldt eigenlijk voor iedereen hier.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
mag dat niet
Uitleg over of jullie echt verloofd zijn en als het niet mag moet ze me maar blokkeren.
Djeez
Oh ok, maar dit is hoe ik er nu over denk.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als 6 maanden geleden vroeger is, tja.Maar je wsa wel serieus.
Ok dus. Onderwerp voor profielwerkstuk? Doen ?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef IHVK het volgende:
Ik haat Joegoslavië trouwens. Wat een dingen zijn daar gebeurd
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef IHVK het volgende:
En nu ga ik douchen, lekker warm water. Shampoo zeep, wordt één groot feest.
Mensen die niet in bad gaan als ze willen relaxenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef IHVK het volgende:
En nu ga ik douchen, lekker warm water. Shampoo zeep, wordt één groot feest.
Ik heb geen bad.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die niet in bad gaan als ze willen relaxen_!
Ik zeg: DOEN.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ok dus. Onderwerp voor profielwerkstuk? Doen ?
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb ik ooit iets seksueels over jou gezegd eigenlijk?
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel een deelse negerin die ik zou geven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |