Hij is een zijquote:Op donderdag 30 december 2010 15:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Topic staat hier: [TK] 100x50x60 MP Aquarium inclusief meubel, vissen en inriching
Denk alleen dat hij die 500 euro niet gaat vangen.
Het is maar wat je aannemelijk vind, voor zo'n bakje zou 100,= wel realistisch zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 16:10 schreef Chav het volgende:
[..]
Hij is een zijen van de prijs gaat sowieso al wat af natuurlijk. Het is nu t.e.a.b.
Inderdaad! Maar het is een leuk beestje, alleen wil 'ie niet op de foto.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:54 schreef Staal het volgende:
Mooi Faith!
En leuk zo'n verstekeling. Dat-ie het heeft volgehouden.
Het "probleem" is dat een aquarium zodra hij de winkel uit is direct enorm in waarde daalt, en je dat nevernooit terug krijgt. Zeker als je je vissen erbij verkoopt gaat de prijs omlaag (mensen kunnen immers niet meer zelf kiezen). Ik denk dat je inclusief alle apparatuur blij mag zijn als je 200 euro krijgt.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:10 schreef Chav het volgende:
[..]
Hij is een zijen van de prijs gaat sowieso al wat af natuurlijk. Het is nu t.e.a.b.
Zonde, de reden dat je je bak weg moet doen is niet leuk natuurlijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:37 schreef Chav het volgende:
Ik ben er heel eerlijk in, 200 is prima. Niet leuk idd maar ik ga kleiner wonen en moet m gewoon kwijt.
Ze kunnen 160CM heen en weer zwemmen, dus ruimte zatquote:Op donderdag 30 december 2010 17:11 schreef ATuin-hek het volgende:
Oh tof zo'n mini borstelneusZe worden alleen zo groot he.
Gewoon spoelen met water en verder hooguit met een sponsje (niet de schuurkant!!) schoonmaken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:56 schreef Shivo het volgende:
Newbie vraagje hier, ik heb gisteren een grote 65 gallon bak gekocht en wil hem voor het vullen nog wat beter schoon maken. Wat is de beste manier om dat te doen? Met zeep aan de gang gaan lijkt me geen lekker idee.
Je bent niet serieus hoop ik?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:51 schreef Levolution het volgende:
Ik heb nu iets meer dan 10 liter water, ik wil daar een paar hele kleine visjes in. De reden dat ik zo weinig water heb is omdat ik er ook een landgedeelte bij maak (voor krabben).
Kan dat? En wat voor visjes? Ik dacht zelf aan tetra's of boraras.
Vampierkrabben, ze zijn klein en zitten niet vaak in het water. Jagen niet heel actief, eten liever van een bepaald plekje. Nu zijn krabben desalniettemin nogal gulzig, maar het is het proberen waard toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Je bent niet serieus hoop ik?
Die visjes worden iig voer voor de krabben.
Nee. Want tien liter water is niet genoeg voor welke vis dan ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vampierkrabben, ze zijn klein en zitten niet vaak in het water. Jagen niet heel actief, eten liever van een bepaald plekje. Nu zijn krabben desalniettemin nogal gulzig, maar het is het proberen waard toch?
Ik ga niemand bekeren want dat is ook geouwehoer. Je kunt de amazone niet in je huiskamer zetten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vampierkrabben, ze zijn klein en zitten niet vaak in het water. Jagen niet heel actief, eten liever van een bepaald plekje. Nu zijn krabben desalniettemin nogal gulzig, maar het is het proberen waard toch?
25 liter is wel het minimum en dat komt met name omdat dat soort visjes het ook niet prettig vinden om alleen of met weinig in een bak te zitten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:40 schreef Levolution het volgende:
Hoeveel liter minimaal is wel geschikt voor een vis? Laten we zeggen voor een vissoort die heel weinig ruimte nodig heeft.
Daar zou ik wel aan toekomen als ik geen landgedeelte zou maken, maar dan houdt het op. Ik neem wel wat kleine garnaaltjes en slakken ofzo. Het gaat me toch vooral om de krabben, ik wilde er gewoon wat bij.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
25 liter is wel het minimum en dat komt met name omdat dat soort visjes het ook niet prettig vinden om alleen of met weinig in een bak te zitten.
Ik heb nog helemaal niets hoor, ben nog aan het bouwen. Ik heb nu alleen met plexiglas en kit een scheiding gemaakt zodat ik een water- en landgedeelte kan maken. Ik heb er even water in gedaan om op lekken te controleren. Geen achterwand, beplanting of andere inrichting nog, dus foto's van een lege bak zijn denk ik niet zo interessant.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:09 schreef Kreator het volgende:
Oh en pics van je bak graag. Ben benieuwd hoe dat er dan uitziet.
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:09 schreef Kreator het volgende:
Oh en pics van je bak graag. Ben benieuwd hoe dat er dan uitziet.
Fuck. Als dit echt zo is dan weet ik wat er mis is gegaan indertijd.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:07 schreef Kreator het volgende:
Hou er met garnaaltjes wel rekening mee dat ze ongeveer 1 liter per stuk nodig hebben en dat ze makkelijk vermenigvuldigen, dus dat je vrij snel over de limiet gaat.
Voor de rest: succes.
Garnalencocktail.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:56 schreef Levolution het volgende:
Als dat echt zo is, dan wil ik wel garnalen houden die je kan eten.
Het is de eerste keer dat ik dit doe, dus ik ben zelf even benieuwd als jij.quote:Op zondag 2 januari 2011 02:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Garnalencocktail..
Ik geloof ook niet dat die litertjes op de garnaaltjes kloppen.
Maar jij gaat wel foto's van je gebeuren plaatsen he?
Ik heb er nu een zandbak en emmertje water idee bij.
Ben wel benieuwd hoe je het gaat invullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |