Ik had die wel verdomme, ik ben ze kwijt even speuren.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:00 schreef SiemeN het volgende:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om tracks van DJ Adolf te bemachtigen. Het is een zionistisch complot zeg ik je!!
Ik heb hem gevonden via een maatquote:Op woensdag 15 december 2010 20:00 schreef SiemeN het volgende:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om tracks van DJ Adolf te bemachtigen. Het is een zionistisch complot zeg ik je!!
Radio bendeleiderquote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar moet ik mijn radio op afstemmen?
Zie de link in de OP!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar moet ik mijn radio op afstemmen?
Hij doet het. Bedanktquote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef SiemeN het volgende:
Nieuwe luisterlink: http://yp.shoutcast.com/sbin/tunein-station.pls?id=800784
Met Winamp lukt het me nietquote:
BSplayer en VLC doen bij mij beiden het niet. Redelijk kutquote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Die wil bij mij niet.. Nouja, BS player pakt hem wel. Ik ben weer ingetuned!
Achso, schade limonade, maar morgen weer een nieuwe kans.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:09 schreef SiemeN het volgende:
Omdat we draaien vanaf de Jungfraujoch en geen ondersteuning van wimbo hebben op 't moment is het max aantal luisteraars beperkt. Het kan dus zijn dat je te laat bent. We zitten nu vol,.
Maar onthoud: donderdag is onze rustdag! Tot gauw, bij AB.. euh, ABC Wooninrichting.quote:
Gaan we regelen!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Deze briljante cover mag ook wel eens hoger in de hitlijst komen.
En ik draai nét 'Sex met die kale'.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook. Moest even rebooten
Ai!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef SiemeN het volgende:
[..]
En ik draai nét 'Sex met die kale'..
Voor een oude makker als jij had ik graag een plaatsje vrij gemaakt, maar ik kan het ook niet helpen.quote:
Bij gebrek een relay server: 8.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef LudoSanders het volgende:
Hoeveel luisteraars zijn er nu dan?
Thanks. Ik luuster.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Voor een oude makker als jij had ik graag een plaatsje vrij gemaakt, maar ik kan het ook niet helpen.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |