Same herequote:Op woensdag 15 december 2010 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is nog wel een Nokia, maar dan houdt het wel op
Ja dat ding van Fles is echt geweldig
Haha, die heb ik toevallig gisteren op internet gezienquote:
Doenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LadaIk wil weer een Lada
![]()
Ik ga denk ik een kerstverhaal schrijven, al twijfel ik nog![]()
die stofwolk was inderdaad niet te missenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mij en operatie stofwolk niet blijkbaar
ik heb zoiets:quote:Op woensdag 15 december 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Same hereIk houd van mijn Nokia zonder internet, bluetooth of polyfone ringtones
Maar hij heeft wel een zaklamp
Jahet is dat ie niet kan smsen, anders had ik een paarse gehad
![]()
Daar zit toch ook al vanalles op?quote:
jij begrijpt hetquote:
Je hebt er meerdere?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal m'n Johns ook eens meenemen naar HongarijeKan ik m eigenlijk wel nu van de lader afhalen en kan ik de lader ook gewoon thuislaten
Wil jij strakjes lezen?quote:
Ik heb deze:quote:
stuur ook maar ff naar mijquote:Op woensdag 15 december 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil jij strakjes lezen?Ik wil niet voor lul staan en heb geen flauw idee of het wat is
R.I.P Left-handedquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Trouwen?
Ja nee nou, straks is het nietsquote:
Ach, mijn vrouw deed jaren mee, dat is leuk hoor. Dit jaar lukt overigens nietquote:Op woensdag 15 december 2010 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee nou, straks is het nietsEn dan voel ik me belachelijk voor schut enzo
je kent me wel beter dan datquote:Op woensdag 15 december 2010 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee nou, straks is het nietsEn dan voel ik me belachelijk voor schut enzo
Johnnyquote:
Zonder de ' leken het er meerderequote:
Je zet het op de FP?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |