*note to the ladies: structureel negeren helpt niet, maar van een aai over z'n bol wordt-ie ook al best gelukkig. Let maar op:quote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef 3rdRock het volgende:
ik eet nu citroenkwarkpudding. maar die zou nog lekker smaken als ik die mag nuttigen uit de navel van een aantrekkelijke dame. iemand die haar lichaam aanbiedt? #durftevragen
Ver voor zijn tijd, die manquote:Op woensdag 15 december 2010 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
bart3fm Bart Arens
Een paar maanden terug kwamen we op 't idee om de laatste '3FM Weekend Request' te vullen met de leukste en meest aangevraagde requests.
52 seconds ago Favorite Retweet Reply
wat een idee twittert die Bartje toch weer. een genie is het!
is btw van mij! en niet van Bartje A!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef 3rdRock het volgende:
ik eet nu citroenkwarkpudding. maar die zou nog lekker smaken als ik die mag nuttigen uit de navel van een aantrekkelijke dame. iemand die haar lichaam aanbiedt? #durftevragen
mmm, dat helpt alquote:Op woensdag 15 december 2010 19:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
*note to the ladies: structureel negeren helpt niet, maar van een aai over z'n bol wordt-ie ook al best gelukkig. Let maar op:
*aai
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:59 schreef gebakkenbanaan het volgende:
omg, iemand hier die de hele uitzending opneemt ofzo? Ik heb net die kaartjes gewonnen:D:D
En nu moet ik natuurlijk wel ff aan mijn vrienden laten horen dat ik op de radio was
Ah, 't Vèr, het dorp met de 5 rotondes en lijn 401 naar Utrechtquote:Op woensdag 15 december 2010 20:01 schreef gebakkenbanaan het volgende:
Danku
Raamsdonksveer XD Lekker dichbij Tilburg :p
Tilburgquote:Op woensdag 15 december 2010 20:01 schreef gebakkenbanaan het volgende:
Danku
Raamsdonksveer XD Lekker dichbij Tilburg :p
Met de gratis tip erbij van Coen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je kunt al platen aanvragen:
https://www.seriousrequestplaat.nl/Site/Pages/MakeDonation.aspx
Mijn ouders wonen in Dongen, heb er zelf ook 9 jaar gewoond, en ging dan op mn fietsje tussen de weilanden door naar 't Veer waar een vriendin woonde. Moest ik 'alle 5 de rotondes' hebben volgens die vriendinquote:Op woensdag 15 december 2010 20:05 schreef gebakkenbanaan het volgende:
Haha jap, wel meer dan 5 volgens mij, maar een kruispunt vind je bij ons inderdaad niet
Waar kom jij vandaan dan? XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |