Jij bent meer van de 538 muziek ?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En af en toe nog een lekkere 538-knijtert.
Beste nummer van het album.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:15 schreef miieejj het volgende:
kennen jullie deze?
mischien ga ik deze aanvragen
Sommige platen daar kan ik ook wel waarderen ja. Ik ben niet zoals de meeste hier ALLEEN maar gefocust op 3FM. Maar vind het wel het prettigste format qua radiostations hier in Nederland.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij bent meer van de 538 muziek ?
jij kent..hetquote:
Ok, ik heb het ook weleens geluisterd maar ben het nogal snel moe, maar er zitten inderdaad best aardige dance knallers tussen zo af en toe.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Sommige platen daar kan ik ook wel waarderen ja. Ik ben niet zoals de meeste hier ALLEEN maar gefocust op 3FM. Maar vind het wel het prettigste format qua radiostations hier in Nederland.
Ook Travis?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
niks mis met een lekker songfestivalnummer!
Ik had toch liever de rapper gehad die vanochtend bij Giel was... Extince!quote:
Die was van de week bij #DWDD?, dat was ook best dramaquote:Op woensdag 15 december 2010 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Ik had toch liever de rapper gehad die vanochtend bij Giel was... Extince!
Maar helaas, 't is nie waar...
nee, dit zijn geen coversquote:
Extincequote:Op woensdag 15 december 2010 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik had toch liever de rapper gehad die vanochtend bij Giel was... Extince!
Maar helaas, 't is nie waar...
Tuurlijk ken ik het. Travis is tof, dus als Fran met een album komt, dan ga ik dat beluisteren.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
jij kent..het
michiel veenstra.. ken jij dit liedje ??
jaquote:Op woensdag 15 december 2010 19:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik het. Travis is tof, dus als Fran met een album komt, dan ga ik dat beluisteren.
Langer dan een uur of twee moet je het ook niet luisteren, want dan komt het merendeel van de platen weer opnieuw voorbij.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ok, ik heb het ook weleens geluisterd maar ben het nogal snel moe, maar er zitten inderdaad best aardige dance knallers tussen zo af en toe.
een goedenavond vanuit huize afdekplastic en hol geluid!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Navond vanuit mijn 'eigen' huisje voor de komende 3 weken!!
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Navond vanuit mijn 'eigen' huisje voor de komende 3 weken!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |