heel goed, ban de boze dingen! slaap zachtquote:
Geweldige plaat. Puike keuze.quote:
Bingoquote:
Dan is er iets niet goed met jouw smaakpapillen.quote:
Oke, dan had ik het mis.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan is er iets niet goed met jouw smaakpapillen.
Zoals Shaggy zou zeggen: "It wasn't me". Maar zoals Michael Jackson zou zeggen "This is it."quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef miieejj het volgende:
d'r heeft iemand coldplay aangevraagd met fix you![]()
[i]Recent aangevraagd:
COLDPLAY - FIX YOU
Maar, zoals de reeds eerder in het topic gememoreerde Raggende Manne zouden zeggen, je stinkt uit je bek als een beer uit z'n reet.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Zoals Shaggy zou zeggen: "It wasn't me". Maar zoals Michael Jackson zou zeggen "This is it."
Isleys! Die draait ome Geerepeer echt wel!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef Cee het volgende:
Ik zou graag deze aan willen vragen om onze Geer even wat op te beuren maar ik vrees dat zelfs dat te oubollig is voor 3fm. Maar 't is mooi wel een van m'n favoriete Motown kneiters.
wehehehehehehequote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar, zoals de reeds eerder in het topic gememoreerde Raggende Manne zouden zeggen, je stinkt uit je bek als een beer uit z'n reet.
Zoals Valensia zou zeggen: Ga, ja!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar, zoals de reeds eerder in het topic gememoreerde Raggende Manne zouden zeggen, je stinkt uit je bek als een beer uit z'n reet.
Hij staat niet in 't 3fm-bestand (staat niet tussen de titels).quote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Isleys! Die draait ome Geerepeer echt wel!
erbij zetten dat het voor gerard bedoelt is.. dan draaien ze m welquote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij staat niet in 't 3fm-bestand (staat niet tussen de titels).
Betekent dat dan automatisch dat de kans dat het gedraaid wordt ook klein is?
Nou, Gerard is best wel van de Isleys, dus die heeft ie vast wel in z'n koffer zitten.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij staat niet in 't 3fm-bestand (staat niet tussen de titels).
Betekent dat dan automatisch dat de kans dat het gedraaid wordt ook klein is?
Draait ie straks een koffer-versie.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, Gerard is best wel van de Isleys, dus die heeft ie vast wel in z'n koffer zitten.
-quote:
Oja, da's ook weer een risico... Dat moeten we niet hebben.quote:
tis een woordgrapje...quote:
Ja, dat zit er dik in. Da's er eentje voor een night shift van Gerard.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:40 schreef miieejj het volgende:
bruce springsteen is ook al aangevraagd met MEETING ACROSS THE RIVER
M'n moeder stuurt al 3 jaar lang kansloze nummertjes in, links naar youtube liedjes van flauwe zangerts of mp3'tjes van een cover van een cover wat ze dan ergens op tv heeft gehoord en heeft weten te downloaden. Ik zeg keer op keer 'ma, dat draaien ze niet, het is amper een lied te noemen, ze hebben 'm niet in het systeem, vraag nou eens iets fatsoenlijks aan!'quote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, dat zit er dik in. Da's er eentje voor een night shift van Gerard.
Ik vind het schattig! Het komt uit een goed hart, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n moeder stuurt al 3 jaar lang kansloze nummertjes in, links naar youtube liedjes van flauwe zangerts of mp3'tjes van een cover van een cover wat ze dan ergens op tv heeft gehoord en heeft weten te downloaden. Ik zeg keer op keer 'ma, dat draaien ze niet, het is amper een lied te noemen, ze hebben 'm niet in het systeem, vraag nou eens iets fatsoenlijks aan!'
'Ja maar ze hebben 'm nu, ik heb 't mp3'tje in m'n mailtje als bijlage gevoegd!'
Zucht.
Spam, slotje, ban!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef alors het volgende:
Oh lieverds, voor wie het nog niet heeft gedaan, zouden jullie deze petitie willen tekenen?
http://www.minimaalnominaal.nl/
Tegen de belachelijke bezuinigingen op het onderwijs, zegt het voort!
Dat wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind het schattig! Het komt uit een goed hart, zullen we maar zeggen.
Mijn moeder is ook gek van Gerard.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wel.Dinsdag gaat ze met me mee naar het Glazen Huis. Ga ervoor zorgen dat we tijdens een Geer-shift daar zijn, kan ze hem zien, ze vindt hem zo'n held. Af en toe zag ik weer een sms van haar voorbijsjezen over de SR sms-balk. "Gerard for president! Groetjes [Cee's moeder]".
Pas maar op jij! Als het zover komt moet jij je kontje verkopen achter Zwolle Centraal om nog te kunnen studeren!quote:
wat gaat dat kosten?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef alors het volgende:
[..]
Pas maar op jij! Als het zover komt moet jij je kontje verkopen achter Zwolle Centraal om nog te kunnen studeren!
Mijn moeder ook vooral vorig jaar zei ze steeds dat Gerard een lekkere man wasquote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook gek van Gerard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |