heel goed, ban de boze dingen! slaap zachtquote:
Geweldige plaat. Puike keuze.quote:
Bingoquote:
Dan is er iets niet goed met jouw smaakpapillen.quote:
Oke, dan had ik het mis.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan is er iets niet goed met jouw smaakpapillen.
Zoals Shaggy zou zeggen: "It wasn't me". Maar zoals Michael Jackson zou zeggen "This is it."quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef miieejj het volgende:
d'r heeft iemand coldplay aangevraagd met fix you![]()
[i]Recent aangevraagd:
COLDPLAY - FIX YOU
Maar, zoals de reeds eerder in het topic gememoreerde Raggende Manne zouden zeggen, je stinkt uit je bek als een beer uit z'n reet.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Zoals Shaggy zou zeggen: "It wasn't me". Maar zoals Michael Jackson zou zeggen "This is it."
Isleys! Die draait ome Geerepeer echt wel!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef Cee het volgende:
Ik zou graag deze aan willen vragen om onze Geer even wat op te beuren maar ik vrees dat zelfs dat te oubollig is voor 3fm. Maar 't is mooi wel een van m'n favoriete Motown kneiters.
wehehehehehehequote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar, zoals de reeds eerder in het topic gememoreerde Raggende Manne zouden zeggen, je stinkt uit je bek als een beer uit z'n reet.
Zoals Valensia zou zeggen: Ga, ja!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar, zoals de reeds eerder in het topic gememoreerde Raggende Manne zouden zeggen, je stinkt uit je bek als een beer uit z'n reet.
Hij staat niet in 't 3fm-bestand (staat niet tussen de titels).quote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Isleys! Die draait ome Geerepeer echt wel!
erbij zetten dat het voor gerard bedoelt is.. dan draaien ze m welquote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij staat niet in 't 3fm-bestand (staat niet tussen de titels).
Betekent dat dan automatisch dat de kans dat het gedraaid wordt ook klein is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |