quote:Op woensdag 15 december 2010 19:33 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
Grijpen jullie eigenlijk in als het gaat om geweld?
Er word iemand in elkaar geslagen, midden in de stad. Wat doe je?
Nee, de laatste 25 jaar is er m.i. weinig veranderd. Maar ik woon dan ook in een grote stad.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:50 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
Valt het jullie ook op dat de maatschappij steeds asocialer word?
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:14 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
Ik vind het de schuld van Rechts ... (Kleine twijfel bij de christenen)
Dat eerste begrijp ik eerlijk gezegd wel een beetje. Ik zou ook de slappe lach krijgen als er om de paar minuten iemand onderuit gaat. Het is gewoon altijd zo'n komisch gezichtquote:Op woensdag 15 december 2010 15:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Weet nog wel dat ik op de HKU zat. Mijn opleiding zat boven een aantal winkelpanden met een enorme glazenpui waarmee je uitzicht had op het fietspad voor de bijenkorf langs. Als mensen het fietspad op of af wilden gingen ze over een zwarte stoep heen. En die was spekglad. Elke 3 minuten viel er wel 1 en mijn studiegenoten gingen voor het raam staan en genoten de hele pauze van het schouwspel. Ziek vond ik dat.
Maar valt me inderdaad vaak op. Mensen kijken liever ipv te reageren. Het is bij mij meer een reflex. Er gebeurt iets en ik ga diegene direct helpen.
Toen ik afgelopen zomer zelf voorover van een stoep afviel kwam ook niemand mij helpen.
Dat is ook iets wat ik mezelf al een paar keer heb afgevraagd. Durf er eigenlijk geen antwoord op te geven, denk namelijk niet dat dat kan als je het niet meemaakt.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:33 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
Grijpen jullie eigenlijk in als het gaat om geweld?
Er word iemand in elkaar geslagen, midden in de stad. Wat doe je?
Interessante analogie.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:38 schreef picardmike het volgende:
Tja Nederlanders zijn erg verandert. Dat zie je vooral bij het voetbal, tegenwoordig draait alles om het resultaat en niet hoe je het doet. Alles moet controleerbaar zijn, maar als je resultaat wil laten zien moet je ook grote getallen hebben.
Vindt het wel jammer dit want uiteindelijk heeft dit onze naam in wereld gekost die allang niet meer erg positief is maar ook het voetbal is er door naar de klote gegaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |