De receptie neemt niet opquote:Op woensdag 15 december 2010 14:44 schreef Jesse_ het volgende:
Bel je even naar je school of een conciėrge je wil bevrijden
Heb je geen telefoonnummer van een klasgenoot ofzo die een docent kan alarmeren?quote:
De laatste is net op weg naar Lelystad met de trein en lacht me nu uitquote:Op woensdag 15 december 2010 14:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb je geen telefoonnummer van een klasgenoot ofzo die een docent kan alarmeren?.
Ik ben daar te netjes voorquote:Op woensdag 15 december 2010 14:51 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik zou gewoon een raampje intikken. Moet die leraar maar beter opletten.
Dat kan ook...quote:Op woensdag 15 december 2010 14:50 schreef murp het volgende:
ik zou gewoon blijven zitten, ben je morgen lekker op tijd!
En bestel een pizza voor jezelf en laat het afgeven aan iBenny die in het klaslokaal zit
Jawel, maar om die nou in te rammenquote:
Dude, te netjes om een raampje in te tikken kan ik nog een beetje inkomen, maar het brandalarm niet af laten gaan? Je wil toch weg of niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
De laatste is net op weg naar Lelystad met de trein en lacht me nu uit
[..]
Ik ben daar te netjes voor
[..]
Dat kan ook...
[..]
Jawel, maar om die nou in te rammen
Dat is zo'n bovenraampje die maar een op een kier kan doen. En ik zit op de 2de verdieping, springen gaat dus ook een beetje lastigquote:
voorrijkosten van de brandweer is nogal watquote:Op woensdag 15 december 2010 14:55 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dude, te netjes om een raampje in te tikken kan ik nog een beetje inkomen, maar het brandalarm niet af laten gaan? Je wil toch weg of niet?
Dit topic heeft potentie !quote:Op woensdag 15 december 2010 14:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
De laatste is net op weg naar Lelystad met de trein en lacht me nu uit
[..]
Ik ben daar te netjes voor
[..]
Dat kan ook...
[..]
Jawel, maar om die nou in te rammen
Ik heb alleen het nummer van die gene die in Lelystad woontquote:Op woensdag 15 december 2010 14:57 schreef summer2bird het volgende:
Kan je niet iemand bellen die in die omgeving woont?
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:58 schreef Chowi het volgende:
Vlecht een stevig touw van je lange, blonde haren en hang die uit het (kiertje van het) raam. Welzeker dat er een bronstige prins is die jouw dag goed komt maken!.
Rapunzelquote:Op woensdag 15 december 2010 14:58 schreef Chowi het volgende:
Vlecht een stevig touw van je lange, blonde haren en hang die uit het (kiertje van het) raam. Welzeker dat er een bronstige prins is die jouw dag goed komt maken!.
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:58 schreef Chowi het volgende:
Gewoon op de docent afschuiven. Moet hij maar opletten als ie de deur op slot doet. Hoewel het ook wel een beetje dom van TS is.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:56 schreef murp het volgende:
[..]
voorrijkosten van de brandweer is nogal wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |