Sorry, de vierkantequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Welke? Er zijn er 3Adam, Wire Stripper en Prenuptial.
DM for you!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry, de vierkanteAdam en Wire strippert!
Die liggen nog gewoon bij de Kruidvatquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:46 schreef younailedit het volgende:
heeft iemand Gosh Holographic in de aanbieding?
Heb jij ze wel eens ergens anders dan hier in Eindhoven gezien? Want ik ben ze nog nooit ergens anders tegengekomenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die liggen nog gewoon bij de Kruidvat
ik ga toch niet naar de Kruidvat als ik de kans krijg om ergens anders te shoppen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb jij ze wel eens ergens anders dan hier in Eindhoven gezien? Want ik ben ze nog nooit ergens anders tegengekomen.
Ja jonge, dat weet ik toch nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga toch niet naar de Kruidvat als ik de kans krijg om ergens anders te shoppen!
ja nou, dan witte da nu!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja jonge, dat weet ik toch niet. Ik ga altijd naar de Kruidvat in de hoop Gosh Rainbow te vinden, en dan check ik altijd op Holographic
.
Die grote in de stadquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Of ik!
Welke kruidvat trouwens?Ik wil 'm ook nog hehe.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die grote in de stad
Tip: niet de testpotjes met poeder openmaken, ik heb de rest van de dag glitters afgegeven
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
En debsterr met je verrekte give-away, ik dacht op 297 te zitten maar ik was die lakjes nog vergeten! DAMN YOU! Je hebt me over de ergste grens ooit getrokken!
wat is er mis mee?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:04 schreef Tammymara het volgende:
Is hier iemand die heel enthousiast met stempelen bezig is en dan vooral met die konad stempellakken en die graag wil hebben in zes kleuren ?
welke kleuren?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:04 schreef Tammymara het volgende:
Is hier iemand die heel enthousiast met stempelen bezig is en dan vooral met die konad stempellakken en die graag wil hebben in zes kleuren ?
in welke kruidvat in Eindhoven is gosh holographic dan nog? want ik heb hem niet kunnen vinden en ik kom er redelijk vaak want ik woon in een dorp er naast. en ik heb gehoord dat ze uit de collectie gaan. maar voor hoe veel wil je m anders verkopen of ruilen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja nou, dan witte da nu!
Maar dus, als er iemand gosh holo wil kunnen debster of ik dat wel regelen
nee, ik bedoel dat ik een nieuwe voor je kan kopen eventueel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:19 schreef younailedit het volgende:
[..]
in welke kruidvat in Eindhoven is gosh holographic dan nog? want ik heb hem niet kunnen vinden en ik kom er redelijk vaak want ik woon in een dorp er naast. en ik heb gehoord dat ze uit de collectie gaan. maar voor hoe veel wil je m anders verkopen of ruilen?
oh zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik bedoel dat ik een nieuwe voor je kan kopen eventueel.
Je moet kijken bij de kruidvat in de Rechtestraat, tegenover de Ritualswinkel
Ik ga vandaag hier kijken, hopen dat ze m hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:21 schreef Joysa het volgende:
Hier staat ie ook nog gewoon in de winkel
je hebt een pmquote:Op zondag 9 januari 2011 09:59 schreef milka82 het volgende:
Hier iemand nog interesse in een gloednieuwe Orly Bonder en twee David topcoats? Ik gebruik altijd Seche en Sally Hansen dus ze staan hier mijn helmer maar te vervuilen.
Hey, ik heb wel interesse in het overkopen van Side Saddle, maar is 'ie toe aan een schudbeurt of is er al een laagje uit?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:31 schreef buzzwheedle het volgende:
Grote opruiming en dit mag weg, zelf ben ik op zoek naar jolly holly, peace on earth, wagon trail, golden opportunity (allemaal van china glaze) en anders kan het ook overgekocht worden:
david is trouwens ook welkom!
[ afbeelding ]
¤1,80 london weather forecast, man go tango, lost in mud, i sea you, plum play with me
[ afbeelding ]
¤1,50 so cool, shockful, be wild, maniac, rebel
[ afbeelding ]
¤3,00 vente triple shot latte, side, saddle, V
[ afbeelding ]
¤1,00 shining star, 7 rock it baby, 12 very diva, 11 so glamourous, 17 pool party, 21 fabuless, 23 sundancer
[ afbeelding ]
¤1,00 20 fatal, 53 all acces, 39, spicy, 19 rock n roll, 40 groovy
[ afbeelding ]
¤3,00 wild and willing
peaceful confident
[ afbeelding ]
¤0,50 wet n wild glitters, donkerroze, bordeaux
tilly's rood met parelmoer glans
gosh 533 sparkle, 551 sweet peach
toma twillight shimmer (oud roze)
opi baby
[ afbeelding ]
¤2,00 nagelriemolie
[ afbeelding ]
¤2,00 striping zwart of zilver
[ afbeelding ]
¤2,00 french sjablonen
¤ 3,50 incl. verzenden?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:39 schreef buzzwheedle het volgende:
ik heb hem 1 keer gebruikt, 3 laagjes erop gesmeerd. Het is gewoon mn kleur niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |