whehehequote:Op woensdag 15 december 2010 15:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doet me denken aan flash, poepharry
Ja, pieperd... Ik bedoel, als jij nou een foto van die volle la van je gynaecologenstoel zou posten, dan snap ik het welquote:Op woensdag 15 december 2010 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat alleen maar door de poep
Dagwaarde minus restwaarde (bieders bieden op het wrak, dat is de restwaarde).quote:Op woensdag 15 december 2010 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan krijg je iets van 75 % van de dagwaarde
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, pieperd... Ik bedoel, als jij nou een foto van die volle la van je gynaecologenstoel zou posten, dan snap ik het wel
wat moet ik me hier nou weer bij voorstellenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, pieperd... Ik bedoel, als jij nou een foto van die volle la van je gynaecologenstoel zou posten, dan snap ik het wel
bij zo een oude wagen zegt de verzekering dat de rest waarde ong. 25 % isquote:Op woensdag 15 december 2010 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dagwaarde minus restwaarde (bieders bieden op het wrak, dat is de restwaarde).
dat wil je echt niet wetenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat moet ik me hier nou weer bij voorstellen
die heb ik maar afgeschaftquote:Op woensdag 15 december 2010 15:50 schreef Barretje80 het volgende:
AARRGGHH!
ik moet een to-do lijst maken.. maar het is zooo veel dat ik er gewoon niet aan wil beginnen!
kut kut kut!
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat zou echt smerig zijn
Iets met lichaamssappenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat moet ik me hier nou weer bij voorstellen
Mijn ervaring is toch andersquote:Op woensdag 15 december 2010 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij zo een oude wagen zegt de verzekering dat de rest waarde ong. 25 % is
Zet er ook kleine klusjes op die je na 5 minuten al kunt afstrepen, misschien dat dat wat aanmoedigt?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:50 schreef Barretje80 het volgende:
AARRGGHH!
ik moet een to-do lijst maken.. maar het is zooo veel dat ik er gewoon niet aan wil beginnen!
kut kut kut!
die heb ik niet.. al kan ik wel m'n taken opdelen in hapklare brokkenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zet er ook kleine klusjes op die je na 5 minuten al kunt afstrepen, misschien dat dat wat aanmoedigt?![]()
Bahquote:Op woensdag 15 december 2010 15:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die heb ik niet.. al kan ik wel m'n taken opdelen in hapklare brokken
okquote:Op woensdag 15 december 2010 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wil je echt niet weten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok
Okee, dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ een la onderin
+ mensen die dingen doen op die stoel waarbij ehm, vocht vrijkomt
En dat heeft als resultaat, een volle la
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
in de club van GF ?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, deze
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:6pPKR481-odUZM:http://www.genitale-wratten.nl/images/stoel.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
+ een la onderin
+ mensen die dingen doen op die stoel waarbij ehm, vocht vrijkomt
En dat heeft als resultaat, een volle la
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
mweh 9 punten die me , zo schat ik 2 weken werk kosten.. alleen morgen, als ik 1 punt af heb, dan komen er weer 2 punten bij..quote:Op woensdag 15 december 2010 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BahMoet je zoveel doen dan?
En hapklare brokken klinkt beter dan een lijst met enorme dingen
Wel thuisquote:Op woensdag 15 december 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
eindelijk weer eens een operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
Bahquote:Op woensdag 15 december 2010 16:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh 9 punten die me , zo schat ik 2 weken werk kosten.. alleen morgen, als ik 1 punt af heb, dan komen er weer 2 punten bij..
ik moet zo beginnenquote:
Ja hier ook, maar dan andere stofwolkenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
eindelijk weer eens een operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
quote:
Oh oh, stoom uit de oren en de neus?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar dan andere stofwolken
Ik ga die Murphy echt nog een keer op zijn bek slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Die ene van die wet?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar dan andere stofwolken
Ik ga die Murphy echt nog een keer op zijn bek slaan
Kom je koffiedrinken vanavond?quote:
Ja die inderdaadquote:Op woensdag 15 december 2010 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die ene van die wet?
Daar had iemand hier het ook net over
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Oh oh, stoom uit de oren en de neus?Adem in adem uit, zen yin yang, ik zou even wat yoga-oefeningen gaan doen als ik jou was
goed idee die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Lolquote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die inderdaad
Ik moet wat minder vaak op FOK! komen merk ik...
Er belde net een docent: Ik moet vrijdagmiddag tot keart voor zes legeven, kan dat niet anders voor de kerst?
Ik zeg: welke gek heeft nou verzonnen dat jij tot keart voor zes moet, en toet heel hard er achteraan: HAHAHAHA O JA DAT BEN IK LOLLEREINZ![]()
WHEHEHEHEHEHE
Hoi beroemde mevrouwquote:
Ik droomde vannacht over FOK!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die inderdaad
Ik moet wat minder vaak op FOK! komen merk ik...
Er belde net een docent: Ik moet vrijdagmiddag tot kwart voor zes lesgeven, kan dat niet anders voor de kerst?
Ik zeg: welke gek heeft nou verzonnen dat jij tot kwart voor zes moet, en toen heel hard er achteraan: HAHAHAHA O JA DAT BEN IK LOLLEREINZ![]()
WHEHEHEHEHEHE
quote:
Heb ik ook wel eensquote:
Neequote:Op woensdag 15 december 2010 16:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je koffiedrinken vanavond?![]()
Of ben je moe en te druk enzo?
Ik kan natuurlijk ook naar jou komen he?
Ik snapquote:Op woensdag 15 december 2010 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ben moe met hoofdletters M O en E
Wel thuis!quote:
MonMonMonquote:
quote:
quote:
laters TMFquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |