knuffel zequote:Op woensdag 15 december 2010 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn mannen zijn thuis, knuffeltijd
Geloofde je me niet toen ik zei dat ik meerderjarig was of zoquote:Op woensdag 15 december 2010 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom moet iedereen zijn paspoort laten zien
Nee, je hebt zo'n jong hoofdquote:Op woensdag 15 december 2010 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geloofde je me niet toen ik zei dat ik meerderjarig was of zo
Jawel, t is juist wel goed. Ik kom zoquote:Op woensdag 15 december 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OndankbaarProbeer ik er voor te zorgen dat ik naar bloemetjes ruik, is het weer niet goed
Risottoquote:Op woensdag 15 december 2010 18:01 schreef Pheno het volgende:
En nu risotto maken, met zoete puntpaprika
Ja, dat. Met zalm.quote:
Succes!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:09 schreef Panda72 het volgende:
Ik moet zo naar franse les maar ik heb geen zin want ben moe. Maar ik ga toch maar want ik heb er voor betaald
Avond Trevquote:
Woah, jij kookt in februari bij Mart?quote:
Met zalm?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, jij kookt in februari bij Mart?
Hey Marijkequote:Op woensdag 15 december 2010 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Avond Trev
[..]
Woah, jij kookt in februari bij Mart?
Dan doet ie 1 pan met en 1 pan zonder zalmquote:
Hoi Bosquote:
Maar fijn dat het de goede kant op gaatquote:Op woensdag 15 december 2010 18:26 schreef Bos81 het volgende:
De psychiater was te vreden dat het zo de goede kant met me opgaat, de laatste weken. Ikzelf natuurlijk ook. Alleen jamme dat ik af en toe zo slecht slaap, maar dat komt nog wel.
Hey Enfequote:
Wat fijnquote:Op woensdag 15 december 2010 18:26 schreef Bos81 het volgende:
De psychiater was te vreden dat het zo de goede kant met me opgaat, de laatste weken. Ikzelf natuurlijk ook. Alleen jamme dat ik af en toe zo slecht slaap, maar dat komt nog wel.
Fijnquote:Op woensdag 15 december 2010 18:26 schreef Bos81 het volgende:
Meisjequote:
Bijnaquote:Op woensdag 15 december 2010 18:28 schreef DR34M3R het volgende:
Is het al tijd voor een nieuw topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |