Was die dader een Mocroboyyy?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:27 schreef CaptainCookie het volgende:
Lees de reacties in dit topic, dan zie je dat hij een punt heeft
Zwaargewonde overvaller supermarkt is overleden
Hoe bedoel je deze post?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:41 schreef Mylene het volgende:
[..]
Lees de reacties in dit topic: Joods gezin emigreert om antisemitisme
Eens. Het ligt niet alleen aan moslims, joden, christenen of wat dan ook. De mate van onverdraagzaamheid is gewoon te groot op dit moment. En eigenlijk slaat het nergens op, wtf boeit het wat voor geloof, sexuele voorkeur of uiterlijk iemand heeft? Leven en laten leven. Op gebied van religie bestaat er geen waar en onwaar, want niemand kan het bewijzenquote:Op woensdag 15 december 2010 13:16 schreef Mylene het volgende:
Dat moet Cohen zeggen dat tegen homo's, lesbo's en transsekuelen die worden weggetreiterd. Die willen ook gewoon huisje-boompje-beestje en niks anders.
Retorische vraag?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was die dader een Mocroboyyy?
Ja, het zou fijn zijn als iedereen er zo over dacht.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Eens. Het ligt niet alleen aan moslims, joden, christenen of wat dan ook. De mate van onverdraagzaamheid is gewoon te groot op dit moment. En eigenlijk slaat het nergens op, wtf boeit het wat voor geloof, sexuele voorkeur of uiterlijk iemand heeft? Leven en laten leven. Op gebied van religie bestaat er geen waar en onwaar, want niemand kan het bewijzen
Zal nooit gebeurenquote:Op woensdag 15 december 2010 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het zou fijn zijn als iedereen er zo over dacht.
Leuk dat je perfect onderbouwt waarom en je argumenten geeft die ik niet kan weerleggen.quote:
Ja en nee. Ik verwacht het namelijk wel, maar het stond er niet bij. Zeker weten kan ik het dus niet.quote:
Dat doe jij ook met je one-liner.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:05 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Leuk dat je perfect onderbouwt waarom en je argumenten geeft die ik niet kan weerleggen.
Ik geef Cohen gelijk, oftewel zijn argumenten zijn de mijne.Nu is het jouw beurt om ze te weerleggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat doe jij ook met je one-liner.
Ben je moslim?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:06 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik geef Cohen gelijk, oftewel zijn argumenten zijn de mijne.Nu is het jouw beurt om ze te weerleggen.
Zie reacties in dit topic.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:06 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik geef Cohen gelijk, oftewel zijn argumenten zijn de mijne.Nu is het jouw beurt om ze te weerleggen.
Als je mij quote verwacht ik reacties op mij en niet reacties op dit topic.quote:
quote:
Ja. Die slachtofferrol staat de gemiddelde moslim nou eenmaal goed,quote:
Meer de Europeaan, maarja.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ja. Die slachtofferrol staat de gemiddelde moslim nou eenmaal goed,
Omdat (vele) moslims de neiging hebben om mede-moslims nooit af te vallen.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:12 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Leg mij wat het uitmaakt of ik een moslim ben of niet.
Het feit dat iemand moet refereren naar de gebeurtenissen rondom een van de grootste massamoorden uit de geschiedenis om een invalide standpunt te ondersteunen maakt hem niet alleen tot staatsmongool en super-Godwin-gebruiker aller tijden, het is ook nog eens een directe belediging aan allen die die tijd bewust hebben meegemaakt en onder het daaruit voortvloeiend letsel gebukt gaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:06 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |