Hahah wtfquote:Meisjes: stage bij hoeren was dom
Twee meisjes van 14 en 15 jaar oud kwamen op het idee om hun verplichte maatschappelijke stage op hun rug af te werken. De school van de twee pubers was er minder over te spreken.
De Leeuwarder Courant schrijft dat de twee inheemse meisjes een dagje wilden meedraaien met de hoeren. Daarvoor lieten ze verstek gaan op school. Een 35-jarige pooier was bereid de jongedames in te werken.
De meisjes beseffen dat ze 'dom' zijn geweest door een hoerenkast als stageplek uit te kiezen. De aanzienlijk oudere pooier wordt wegens seksuele handelingen met twee minderjarige meisjes vervolgd. Het openbaar ministerie wil de Leeuwarder vier jaar achter de tralies hebben.
quote:
De Leeuwarder Courant schrijft dat de twee inheemse meisjes een dagje wilden meedraaien met de hoeren. Daarvoor lieten ze verstek gaan op school. Een 35-jarige pooier was bereid de jongedames in te werken.
Kan TS net zo goed zelf hebben geschreven... Of geloof jij alles wat er is geschreven als het ook maar een beetje op een nieuwsartikel lijkt?quote:
en leuke stagevergoedingquote:Op woensdag 15 december 2010 13:02 schreef Cubewood. het volgende:
Weer is wat anders als stage.
Wel meteen goede praktijk ervaring opgedaan, dus ze zijn vast geslaagd.
Ik denk dat ze richting de toekomst gaanquote:Op woensdag 15 december 2010 13:11 schreef Blakablaka het volgende:
Waar gaat het heen met de volgende generatie.
ik denk t ook!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:18 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik denk dat ze richting de toekomst gaan
ik ben zelf 12, so whats wrong?quote:
huh watquote:Op woensdag 15 december 2010 13:30 schreef _UnholyMortal_ het volgende:
Pedobear speelde 1 dag voor hoer? Wat een rolmodel. Wat een baas!
Je leidt aan bakkes en dat zal zo blijven door de rest van je leven, ik kan maar een ding zeggen:quote:Op woensdag 15 december 2010 13:18 schreef willemwaus het volgende:
[..]
ik ben zelf 12, so whats wrong?
Goed dat ik het niet geluisterd heb dan. Misschien had het wel mijn beeld over minderjarige meisjes veranderd, je moet er niet aan denken man.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je leidt aan bakkes en dat zal zo blijven door de rest van je leven, ik kan maar een ding zeggen:
Een liedje spreekt meer dan duizenden woorden.
Als iemand schrijft ''De Leeuwarder Courant schrijft dat'' dan heb ik daar wel vertrouwen in eigenlijk. Vooral omdat het te verifieert kan worden in 1 zoektermquote:Op woensdag 15 december 2010 13:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Kan TS net zo goed zelf hebben geschreven... Of geloof jij alles wat er is geschreven als het ook maar een beetje op een nieuwsartikel lijkt?
De Telegraaf schrijft dat PizzaMizza een baas is.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:50 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als iemand schrijft ''De Leeuwarder Courant schrijft dat'' dan heb ik daar wel vertrouwen in eigenlijk. Vooral omdat het te verifieert kan worden in 1 zoekterm
Bwahaha, de hilariteit!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:55 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
De Telegraaf schrijft dat PizzaMizza een baas is.
Bedankt dat je het gelooft.
swa, waarom zit jij mij te haten gquote:Op woensdag 15 december 2010 13:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je leidt aan bakkes en dat zal zo blijven door de rest van je leven, ik kan maar een ding zeggen:
Een liedje spreekt meer dan duizenden woorden.
Noem me geen hoerenzoon voordat ik je fissie bossquote:Op woensdag 15 december 2010 13:59 schreef willemwaus het volgende:
[..]
swa, waarom zit jij mij te haten g
Inschatten van bronnen en eventueel verifieerbaarheid daarvan leren ze niet bij jullie op het ROC?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:55 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
De Telegraaf schrijft dat PizzaMizza een baas is.
Bedankt dat je het gelooft.
Facking hell... Jij slaat de plank echt mis.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:28 schreef Grielen het volgende:
Hoezo dom? Ze hebben justitie geholpen een potentiele pedo achter de tralies te krijgen
ROC?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:21 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Inschatten van bronnen en eventueel verifieerbaarheid daarvan leren ze niet bij jullie op het ROC?
Ja en hoe? ze wouden daar gewoon meelopen als hoeren wtf? dat vind ik dom, wel goed dat hij is gepakt...quote:Op woensdag 15 december 2010 13:28 schreef Grielen het volgende:
Hoezo dom? Ze hebben justitie geholpen een potentiele pedo achter de tralies te krijgen
Jezus man, geintjequote:Op woensdag 15 december 2010 14:23 schreef U4E het volgende:
[..]
Facking hell... Jij slaat de plank echt mis.
Wat loop jij het vrouwelijke geslacht toch te verheiligen hier. Potentiele pedo lol.
Die tokkie sletjes die op zo´n leeftijd "door een soort van maatschappelijke stage, niet aanwezig waren op school", aldus het originele persbericht, zich laten naaien door een P.I.M.P door impulsiviteit of wat dan ook...
Een pimp is echt wel op zijn minst een halve doorgewinterde crimineel die heel goed met de psyche van een vrouw kan omgaan. Als deze pimp niet zeker wist dat de meisjes niet gingen praten had hij het niet gedaan 100%
Realistischer zou zijn meisjes gekleed als sletjes, sturen "echt" aan op sex. Pimp is natuurlijk wel iets gewend, dus zijn senses zullen meer geprikkelt moeten worden. Meisjes gaan terug naar school, iedereen noemt ze sletten, status foetsie, meisjes schreeuwen we zijn verkracht.
Pedo Pimp again?
http://www.nu.nl/binnenla(...)tage-bij-hoeren.htmlquote:Op woensdag 15 december 2010 13:05 schreef ukga het volgende:
Ik geloof dus echt geen flikker van dit nieuwsbericht
quote:Een 35-jarige man had seks met de meisjes. ''Om te kijken of ze geschikt waren voor het vak’’, aldus persofficier van justitie Petra Hoekstra.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |