Hahah wtfquote:Meisjes: stage bij hoeren was dom
Twee meisjes van 14 en 15 jaar oud kwamen op het idee om hun verplichte maatschappelijke stage op hun rug af te werken. De school van de twee pubers was er minder over te spreken.
De Leeuwarder Courant schrijft dat de twee inheemse meisjes een dagje wilden meedraaien met de hoeren. Daarvoor lieten ze verstek gaan op school. Een 35-jarige pooier was bereid de jongedames in te werken.
De meisjes beseffen dat ze 'dom' zijn geweest door een hoerenkast als stageplek uit te kiezen. De aanzienlijk oudere pooier wordt wegens seksuele handelingen met twee minderjarige meisjes vervolgd. Het openbaar ministerie wil de Leeuwarder vier jaar achter de tralies hebben.
quote:
De Leeuwarder Courant schrijft dat de twee inheemse meisjes een dagje wilden meedraaien met de hoeren. Daarvoor lieten ze verstek gaan op school. Een 35-jarige pooier was bereid de jongedames in te werken.
Kan TS net zo goed zelf hebben geschreven... Of geloof jij alles wat er is geschreven als het ook maar een beetje op een nieuwsartikel lijkt?quote:
en leuke stagevergoedingquote:Op woensdag 15 december 2010 13:02 schreef Cubewood. het volgende:
Weer is wat anders als stage.
Wel meteen goede praktijk ervaring opgedaan, dus ze zijn vast geslaagd.
Ik denk dat ze richting de toekomst gaanquote:Op woensdag 15 december 2010 13:11 schreef Blakablaka het volgende:
Waar gaat het heen met de volgende generatie.
ik denk t ook!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:18 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik denk dat ze richting de toekomst gaan
ik ben zelf 12, so whats wrong?quote:
huh watquote:Op woensdag 15 december 2010 13:30 schreef _UnholyMortal_ het volgende:
Pedobear speelde 1 dag voor hoer? Wat een rolmodel. Wat een baas!
Je leidt aan bakkes en dat zal zo blijven door de rest van je leven, ik kan maar een ding zeggen:quote:Op woensdag 15 december 2010 13:18 schreef willemwaus het volgende:
[..]
ik ben zelf 12, so whats wrong?
Goed dat ik het niet geluisterd heb dan. Misschien had het wel mijn beeld over minderjarige meisjes veranderd, je moet er niet aan denken man.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je leidt aan bakkes en dat zal zo blijven door de rest van je leven, ik kan maar een ding zeggen:
Een liedje spreekt meer dan duizenden woorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |