Geniaalquote:Op woensdag 15 december 2010 13:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Winter in Flora en Fauna
Met nog veel meer leuke foto's.
Daar heb je toch buren voor?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit te wachten op een telefoontje dat ik m'n auto weer op kan halen...maar toch ook niet, want straks mis ik TNT
Er hing één breekbaar ding in.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geniaalheb je er alleen breekbare dingen in hangen of ook plastic?
Ah joh anders pleuren ze het zo voor de deur johquote:Op woensdag 15 december 2010 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit te wachten op een telefoontje dat ik m'n auto weer op kan halen...maar toch ook niet, want straks mis ik TNT
Nee, lul. Die Letzte Weihnacht faalquote:
Mijn buurvrouw is er gelukkig zelf wel ipv haar Marokkaanse schoonmoedertquote:Op woensdag 15 december 2010 13:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb je toch buren voor?![]()
Het was trouwens maar goed dat ik vandaag thuis was: buurtjes waren er niet! Ik heb zelfs voor hen een pakje aangenomen net.
Maar mijnes was veeeeeel groter.![]()
Een gedrocht van een nummer en toch heb ik er een zwak voor.quote:
Nu écht!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:30 schreef Cat22 het volgende:
Nu ga ik me toch echt eens bezig houden met de kerstkaarten.
Ryan Reynolds wil welquote:Op woensdag 15 december 2010 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Een gedrocht van een nummer en toch heb ik er een zwak voor.
Wie wil mijn hart, deze kerst?Eenmaal, andermaal?
Ik geef je er 25 cent voor!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dexter 5 krijg ik zaterdagquote:Op woensdag 15 december 2010 13:08 schreef Pagan het volgende:
Zo, beetje bijgelezen.en betrschap voor iedereen die het nodig heeft.
Met kerst zijn wij heerlijk beide dagen saampjes met de honden en katten, geen gedoe.![]()
@Tombolafan: Is er een centraal SeSa hoekje met foto's enzo?
@oh-oh: Heppie Dexter 5 nu al?
Jij náárling!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik geef je er 25 cent voor!
EN DAN GA IK ER OP STAMPEN! en jij zo "mijn hart wat doe je!?!?!?!!?" IK HEB HEM TOCH GEKOCHT!
Best wel epic die postquote:Op woensdag 15 december 2010 12:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee meer als je eten haalt en zoiets hebt van dat is me te duur.
Tsja zit weinig anders op dan hé
Bijna!quote:
Maak een topic in FHFquote:Op woensdag 15 december 2010 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie weet kunnen we je dan achterlaten de 29equote:
OMGquote:Op woensdag 15 december 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
*kwijl*
Jullie hebben allemaal toch eigenlijk al een stukje van mijn hart, dus er is niet zoveel meer over
/*kwijl*
Bij AH!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wie weet kunnen we je dan achterlaten de 29e
Ik kotste een beetjequote:Op woensdag 15 december 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
*kwijl*
Jullie hebben allemaal toch eigenlijk al een stukje van mijn hart, dus er is niet zoveel meer over
/*kwijl*
In je onderbroekje?quote:
Ik proef die tosties weer terug in mn mondquote:Op woensdag 15 december 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
*kwijl*
/*kwijl*
Je missie was om 2 mensen te laten overgeven?quote:
Ah, mooi dat het met zooltjes opgelost kan wordenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:22 schreef senesta het volgende:
Hey!
Even een korte break en dan ben ik weer weg tot vanaaf 21:00 uur of zo
Samara krijgt zooltjes voor beiden voeten. Er zit toch een redelijke afwijking in de stand van haar hieltjes vooral.
Begin januari ophalen
Dat leek me wel eens leukquote:Op woensdag 15 december 2010 14:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je missie was om 2 mensen te laten overgeven?
Heb ik ook nog nooit gedaan eigenlijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |