Arme Tomboquote:Op woensdag 15 december 2010 13:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Knoflook.Zal ik de uien en champignons meenemen?
Een week pas?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Barbaren!De mijne staat al een week!
Ja daar hebben we ook lekker de tijd voor met die dagindeling van Catquote:Op woensdag 15 december 2010 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Arme Tombo![]()
Ik wil wel graag ui en champignon![]()
Ze hebben bij de C1000 van die voorgesneden bakjes![]()
We kunnen ook niets meenemen en met z'n allen ff de supert in hier
Lompe Boor.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf het met Boor echt niet. Die bungelt straks in de boom, verstrikt in een lampjessnoer
Dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar hebben we ook lekker de tijd voor met die dagindeling van Cat
Ik woon er 300 meter van afquote:Op woensdag 15 december 2010 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar hebben we ook lekker de tijd voor met die dagindeling van Cat
Ik heb al gePMdquote:Op woensdag 15 december 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
Zou Ml nog in dat topic zitten wachten op een reactie
Ja, tuurlijk!quote:
Maar dan nog... ons programma!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik woon er 300 meter van af![]()
Ofzo...kan ook 700 zijn
*proest*quote:Op woensdag 15 december 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
Zou Ml nog in dat topic zitten wachten op een reactie
Vast wel. Als we op de koffie zijn bij AH (niet die bezorgservice)quote:Op woensdag 15 december 2010 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan nog... ons programma!Daar is geen vrije minuut meer in over.
We nemen alles wel mee, dan hebben we misschien ergens gedurende die dag ook nog even tijd om 5 minuten te zitten![]()
Halfslapend met een gourmetstel....gaat goed komenquote:Op woensdag 15 december 2010 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan nog... ons programma!Daar is geen vrije minuut meer in over.
We nemen alles wel mee, dan hebben we misschien ergens gedurende die dag ook nog even tijd om 5 minuten te zitten![]()
Whut?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:17 schreef Qwea het volgende:
godverdeklere.
Ing! Jij weet dat vast wel! De arts gisteren had het over een gescheurde pyrene pees. Maar volgens google bestaat hij niet
Ik schrijf het voet zeker?
Wij hadden hem 4 december staanquote:Op woensdag 15 december 2010 13:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk!Eerst moet sinterklaas het land uitgezet worden.
Jij bent toch ook al eens door het slotje gevlogen?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*proest*
En toch he, ik snap dat niet. Oké, dat rode vak zie je niet als je net na de lapo post maar ook dan (daarna) heb zelfs ík het door. Je ziet die rode balk boven het topic en het tekstvak waarin je daarna wil schrijven is rood gekleurd. Lijken mij toch wel duidelijke hints.
Barbaar!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wij hadden hem 4 december staanSinterklaas wordt hier niet gevierd
OMG!quote:En wat goed van je poezelsik zou de hund echt niet alleen durven laten met de boom. We hebben er nu maar een hekje omstaan want Percy had een glazen kapje van een lampje opgegeten
(is er alweer uit inmiddels).
't Is zijn eerste kerst zullen we maar zeggen
Das gewoon vakjargon om te zeggen dat je gewoon krakkemikkig bentquote:Op woensdag 15 december 2010 13:17 schreef Qwea het volgende:
godverdeklere.
Ing! Jij weet dat vast wel! De arts gisteren had het over een gescheurde pyrene pees. Maar volgens google bestaat hij niet
Ik schrijf het voet zeker?
quote:
Ja, dat zeg ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent toch ook al eens door het slotje gevlogen?
Ik heb het alleen nog als ik 5 seconden na de lapo post idd, als we tegelijkertijd zaten te typen.
Verder valt het rode idd aardig op, maar als ik meer dingen tegelijk doe heb ik het ook wel eens niet in de gaten
Ja hoor, is goed afgelopenquote:Op woensdag 15 december 2010 13:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Barbaar!
[..]
OMG!Hij wil echt helemaal in de sfeer komen zeg. Alles goed met het hunneke?
Lief baasje ben je.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hoor, is goed afgelopenik zag het hem nog net wegsmekken, dus ik heb meteen in zijn bekje gekeken maar niets kapot. Dus op een peperkoekdieet gezet en steeds met een stokje in zijn poep gefrot (dat ruikt lekkerrrrr... not) en na een dag of 3 kwam het lampje er - helemaal heel - weer uit.
worden pezen aangestuurd?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Nervus Peroneus ken ik wel; de kuitbeenzenuw.
Dan zal het wel de pees zijn die door die zenuw wordt aangestuurd
Kerstboom lijkt me nou echt -niet- smakelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 13:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lief baasje ben je.![]()
![]()
Satsu is minder bescheiden trouwens: die wil de heule kerstboom opvreten. Hij is al begonnen aan de onderste takken. Interessant, zeker als de lampjes aan zijn.
nee glas wel danquote:Op woensdag 15 december 2010 13:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kerstboom lijkt me nou echt -niet- smakelijk
Heb je er een foto van?
Dat zei ik niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee glas wel dan
Omnomnomnom *crunch*
Dat is de peroneus brevis toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Nervus Peroneus ken ik wel; de kuitbeenzenuw.
Dan zal het wel de pees zijn die door die zenuw wordt aangestuurd
Nee, dat niet, dan ben ik druk met het verbieden van genoemde actie.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kerstboom lijkt me nou echt -niet- smakelijk
Heb je er een foto van?
je verstond het niet goed, hij vond je een zenuwpees?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is de peroneus brevis toch?
Ik weet het allemaal nietIk weet alleen dat mijn pees aan de buitenkant van mijn enkel is gescheurd in de lengte
En niet door is.
Maar ik zweer, ik verstond pyrineen pees
HATER!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je verstond het niet goed, hij vond je een zenuwpees?
Nee!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, dan ben ik druk met het verbieden van genoemde actie.
Ik heb wel Yoko in de boom. Had je die al gezien?
I'll keep my distance but you still catch my eye...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |