dat verven is ook het probleem niet, behangen en radiator enz neemt tijd in, maar met 5 man gat dat zeker lukken!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met goede spullen (niet teveel bezuinigen op de verf; beter in één keer dekkend, dan vier keer over moeten schilderen) en goed gereedschap, is het voor het avondeten klaar! Echt, no problem!
Wat dacht je van staan op een stevige tafel en dan rollen. Van zo'n lange roller krijg ik altijd vreselijke pijn in mijn nek en strepen op het plafond.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:19 schreef zwartedoos het volgende:
Is er wel al zo'n lange roller voor het plafond aanwezig?
Joepie, dat je mee doet. En dat in het citaat heb ik ook nog steeds, maar ik ga het doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:56 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga zomaar Fok!klussen! Ik twijfel tussenen
![]()
No problem. Vertel maar hoelaat je er staat en ik zal er ook staan (taxistandplaats?). eventuele kenteken etc pm ik welquote:
Graag gedaan! En ik maar denken dat die mooie 'kerstboom' in Lopik stond. Was het toch nog 12 kilometer verderop.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef AnitraX het volgende:
LOL, ik wil quoten en editten, maar beide lukt niet, iets te veel beveiliging aanstaan
Maar goed, ik wild dus mededelen dat hier zojuist behoorlijk wat verf en verf toebehoren zijn afgeleverd.
Met dank aan Lonaa en ioko!!
daar moet wel de mogelijkheid voor zijn dan. Lees:tafel, ruimte etcquote:Op woensdag 5 januari 2011 02:25 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Wat dacht je van staan op een stevige tafel en dan rollen. Van zo'n lange roller krijg ik altijd vreselijke pijn in mijn nek en strepen op het plafond.
vooor behangtafel gebruikten wij ook wel een deur, even de deur uit de muur hangen, op van die keggen leggen en later even afwassenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:29 schreef AnitraX het volgende:
Ik dacht dat ik zelf ook nog zo`n stok hier had staan, maar kan `m niet vinden.
Tafel is geen optie inderdaad.
Past zo`n stok in elke roller? Anders is het wel handig om bijpassende stok en rollers te halen
Ik zag ook iets over een behangspullen, ik snap dat deze noodzakelijk zijn, er is echter niets aanwezig en om nou alles hiervoor apart te gaan aanschaffen is ook niet echt een optie.
Dus zoeken we nu nog een behangtafel en behangkwast te leen
Mooi! Graag gedaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef AnitraX het volgende:
LOL, ik wil quoten en editten, maar beide lukt niet, iets te veel beveiliging aanstaan
Maar goed, ik wild dus mededelen dat hier zojuist behoorlijk wat verf en verf toebehoren zijn afgeleverd.
Met dank aan Lonaa en ioko!!
wat vervelend..dikke knuf voor haarquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef AnitraX het volgende:
Met Anitra gaat het op het moment erg slecht t.g.v. een prive situatie waar ik hier niet te veel over wil uitweiden, maar alleen van kwijt wil dat puberdochter erbij betrokken is.
Dit heeft veel stress, daardoor slapeloze nachten opgeleverd, waardoor de pijn weer moeilijker te handelen is
De ene dag jij rijden en de andere dag ik?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:36 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
goed plan, maar ik kan maar 1 dag komen want kom van zuidlimburg en kost me nu al genoeg benzine
Ik heb er ook een, een pneumatische SDS boorhamer die overal lachend doorheen komtquote:Op maandag 3 januari 2011 07:38 schreef AnitraX het volgende:
Er is een goede boor, moet wel even zoeken omdat ik `m niet zo vaak(nooit) gebruik.
Als je me niet te eng vindt, doe ik wel meequote:Op maandag 3 januari 2011 16:21 schreef tanteklara het volgende:
Het zou fijn zijn als er nog 1 iemand mee komt helpen.
Eventueel kan ik haar ophalen als het een beetje op de route van zuid-Limburg richting Utrecht is. Maar ik weet niet met hoeveel mensen jullie al zijn? Het is top als er veel mensen komen (jeuj, een heuse fokklussers meetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:32 schreef AnitraX het volgende:
Evenstar moet uit Brabant komen
Het zou super zijn als zij erbij is omdat AnitraX en zij goede vriendinnen zijn
Yoepie, geweldig dat je mee wil doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als je me niet te eng vindt, doe ik wel mee
Ik weet niet wie handiger is. Wat me wel verstandig lijkt als je veel last van je rug hebt om eerst aan jezelf te denken. Anders lig jij weer in de lappenmand en dat moet niet de bedoeling zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:18 schreef krakkemieke het volgende:
Vogeltjesdans lijkt me iets handiger dan ik....![]()
Als er mensen teveel zijn, sta ik mijn plaats wel aan hem af. Ik heb namelijk ook erg last van mijn rug en ik weet niet of dat de 22e al over is.
Nou ik ben niet zo'n klusser hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:18 schreef krakkemieke het volgende:
Vogeltjesdans lijkt me iets handiger dan ik....![]()
Mensen die koffie zetten, rondbrengen en broodjes smeren zijn ook nodig hequote:Als er mensen teveel zijn, sta ik mijn plaats wel aan hem af. Ik heb namelijk ook erg last van mijn rug en ik weet niet of dat de 22e al over is.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Aan de pijn in je rug kan ik misschien wel iets doen?
Vanwaar in Brabant kom je?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:39 schreef Finch het volgende:
[..]
Welcome to the club. een andere man erbij is wel handig. Ik heb hier ook een pneumatische sds liggen en een standaard bosh. Verder neem ik wel die stok voor rollen mee en wat ander standaard gereedschap. of is er het e.e.a. aan (goed) gereedschap aanwezig?
Daarnaast is het inderdaad voor mij redelijk tot zeer om via brabant...
Inderdaad, zo iemand is heel belangrijk. En behalve de koffie, ook aanreiken van gereedschap als er plots iets moet ofzo. Dan hoef je je rug niet te belasten en je bent een goede hulp met de eerste levensbehoeftes van een klusser. Namelijk koffie!!!quote:[b] Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1575182/12/25#91016779]zaterdag 8 januari 2011
[..]
Mensen die koffie zetten, rondbrengen en broodjes smeren zijn ook nodig he
Het is de belangrijkste taak
Da's lief allemaal, bedankt!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:22 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Inderdaad, zo iemand is heel belangrijk. En behalve de koffie, ook aanreiken van gereedschap als er plots iets moet ofzo. Dan hoef je je rug niet te belasten en je bent een goede hulp met de eerste levensbehoeftes van een klusser. Namelijk koffie!!!
Van harte welkom dus.
Maaskantje?quote:
Waar kom je vandaan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's lief allemaal, bedankt!
Ik kijk het even aan, ik moet nl een stuk met de trein en dat zit heel ongemakkelijk.
Iig ben ik braaf aan het lopen en dat haat ik!
Het Gooi, da's echt om!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maaskantje?Ik kan je ophalen, ik kom er toch langs.
[..]
Waar kom je vandaan?
Een beetje wel, maar misschien kan Rick je komen ophalen.quote:
euh, utrecht.. das voor mij erg om zeg maar..quote:
Waar in het Gooi?, das redelijk aan te rijden van mij uit.quote:
en naast Eemnes.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:30 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kom uit Baarn, lekker dicht bij de A1 en A27 dus.
Op de 22equote:Op maandag 10 januari 2011 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
Wanneer gaat dit plaats vinden?
Ik bedenk me net dat Lopik voor mij op spuugafstand is, zo ongeveer en dat ik wel schragen heb staan ook. Dan kan je daar een deur op leggen.
Mocht het met de behangtafel niet lukken kan ik wel een keer die schragen even droppen bij jullie.
Waarom zit jij in Helsinkiquote:Op maandag 10 januari 2011 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmmzzz, dan moet ik wel eig. dit weekend weten of het nodig is, ik zit vanaf volgende week dinsdag tot vrijdag in Helsinki, dus als ik ze moet brengen, dan moet het aankomend weekend.
Heb aangevuld...quote:Op maandag 10 januari 2011 14:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja laten we eens even recapituleren. De boel samenvatten.
Jag talar lite Svenskaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |