quote:Op woensdag 29 december 2010 22:10 schreef AnitraX het volgende:
Wat geweldig, en dat juist vandaag nu ze het heel zwaar heeft!
IK moest het `r even laten zien en ze was er behoorlijk ondersteboven van.
Je moest een hele dikke kus hebben zei ze
ja schattig he, passen ook goed bij het uitgekozen behangquote:
Ik wil wel graag opgehaald worden op station.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:20 schreef Finch het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik kan eventueel mensen ophalen op Utrecht Centraal. Voor de personen die het lastig vinden om in Lopik te komen.
goed plan, maar ik kan maar 1 dag komen want kom van zuidlimburg en kost me nu al genoeg benzinequote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Ik wil wel graag opgehaald worden op station.
Voorstel: zaterdag beginnen, dan kan er nog iets gehaald worden als er dingen missen. en eventueel zondag gebruikt worden om het af te maken, als het niet gelukt is.
No problem. vertel maar hoelaat je er staat en ik zal er zijn. (misschien taxistandplaats oid?)quote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Ik wil wel graag opgehaald worden op station.
Voorstel: zaterdag beginnen, dan kan er nog iets gehaald worden als er dingen missen. en eventueel zondag gebruikt worden om het af te maken, als het niet gelukt is.
Goede vraag, belangrijkste is dat het op een 2 persoons Malm bed van Ikea moet passen. Die overigens misschien gedeeltelijk uit elkaar moet om een kwartslag te kunnen draaien.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:23 schreef Finch het volgende:
Hoofdbord lijkt me de moeilijkste klus niet. Maar zit dat vast aan het bed of de muur? of is het zelfs losstaand?
Verder wel cool idee
Niet vergeten: behanglijm, behanginkwastkwast, behangtafel, (stanleymes en behangsnijlat neem ik mee; en als het in de auto past een goede trapladder);quote:Op maandag 3 januari 2011 07:38 schreef AnitraX het volgende:
[..]
Goede vraag, belangrijkste is dat het op een 2 persoons Malm bed van Ikea moet passen. Die overigens misschien gedeeltelijk uit elkaar moet om een kwartslag te kunnen draaien.
De Expedit kast is inmiddels binnen.
Behang en rolgordijnen ga ik bestellen
Nog iets vergeten?
Hoe zit het met gereedschap?
Er is een goede boor, moet wel even zoeken omdat ik `m niet zo vaak(nooit) gebruik.
Finch, lief aangeboden. Maar ik rij met Zwarte Doos mee. Zij rijdt via Nijmegen, kunnen we delen in de benzinekosten. Scheelt voor haar en voor mij, dan kan ik allerlei werkspullen meenemen.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:41 schreef Finch het volgende:
[..]
No problem. vertel maar hoelaat je er staat en ik zal er zijn. (misschien taxistandplaats oid?)
als het goed is komt brunette nog helpenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:21 schreef tanteklara het volgende:
Even inventariseren wie allemaal mee komen helpen:
Zwarte Doos
Finch
Tanteklara.
Het zou fijn zijn als er nog 1 iemand mee komt helpen.
Tip van Flip: billendoekjes! Zijn ideaal om snel verspatten van laminaat, zeil, plinten en weet ik veel wat te vegen!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Niet vergeten: behanglijm, behanginkwastkwast, behangtafel, (stanleymes en behangsnijlat neem ik mee; en als het in de auto past een goede trapladder);
Als je radiator-ombouw nog wil, daar spullen voor kopen. pakket bij gamma ed.
Als muren geverfd moeten worden: muurverf, (verfrollers en blokkwasten: ik kijk even wat ik zelf nog heb en dat kan meenemen)
Oude lappen om verfspatten weg te vegen; zeil op vloer tegen spatten.
Als het nodig is heb ik een goede zaag en decoupeerzaag. schroevendraaiers en zo.
Wat bedoel je met deze reactie?????quote:Op maandag 3 januari 2011 19:54 schreef -sabine- het volgende:
Aan de muur, over het behang heen zodat je niet hoeft te pielen en te prutsen met randjes en zo.
er kunnen al 4 mensen (incl de stichters van dit topic)op deze datum...persoonlijk kan ik niet meer switchen ivm werk enzo..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:14 schreef AnitraX het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of deze datum vast staat, het is geopperd en op zich is het ook mooi omdat Anitra de 27e jarig is het daarmee voor haar verjaardag gerealiseerd is.
Maar er moet wel behoorlijk wat gebeuren en als nu zou blijken dat er tijdens een ander weekend meer mensen zouden kunnen helpen, misschien is het dan een idee om een andere datum te prikken?
we mogen geen geld inzamelen...maar er moest wel nog een verduisterend rolgordijn komen, dus misschien kan je n ikea kadopas geven haha, kunnen ze bijleggenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:09 schreef keesjeislief het volgende:
Mooi topic zeg.. Ik woon tever weg om fysiek te komen helpen, maar als er spullen gekocht moeten worden ben ik graag bereid een financiele bijdrage te leveren, laat maar weten.
Ik kan ook maar 1 dag, moet 's avonds weer in limburg zijn..quote:Op maandag 3 januari 2011 20:03 schreef ElisaB het volgende:
Even he... als jullie vroeg genoeg beginnen, moet zo'n kamer met vier man toch echt in een dag klaar kunnen zijn (let wel even op wat voor verf je koopt, dat ze niet drie weken ligt weg te meuren van de vluchtige lucht). Is dat niet veel prettiger voor iedereen?
Van mij mag ze er een nacht vantussen. Maar ik kan me voorstellen dat ze dat liever niet doet als het niet hoeft.
sauzen, schroevenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:45 schreef krakkemieke het volgende:
Ik weet niet of ik nuttig ben en wanneer het handig is als ik kom. Maar ik kan sauzen, schilderen en schroeven. Ik houd ook van schoonmaken, miss onder het bed als dat verzet wordt? Koffie maken en broodjes smeren spreekt vanzelf.
Terug gaat lezen voor lift vanaf Utrecht CS.quote:
ik kom vanuit limburg via nijmegen, geen probleem om je bij station op te pikken!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Terug gaat lezen voor lift vanaf Utrecht CS.
Oh men, spannend, echte fok!kers!
Zou ik ook meemogen?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:41 schreef Finch het volgende:
[..]
No problem. vertel maar hoelaat je er staat en ik zal er zijn. (misschien taxistandplaats oid?)
Oh, lol, ik wist het van Finch....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:50 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik kom vanuit limburg via nijmegen, geen probleem om je bij station op te pikken!
das misschien handiger, ga jij met finch mee en tante klara met mij, denk dat ik brunette nl ook moet oppikken maar die zit tijdelijk zonder internetquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef AnitraX het volgende:
LOL, ik wil quoten en editten, maar beide lukt niet, iets te veel beveiliging aanstaan
Maar goed, ik wild dus mededelen dat hier zojuist behoorlijk wat verf en verf toebehoren zijn afgeleverd.
Met dank aan Lonaa en ioko!!
lijkt me ook!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:55 schreef loecje het volgende:
Kan het bed niet op zn kant worden gezet? met een paar man moet dat toch lukken?
dat uit en in elkaar is zo'n werk. zonde van de tijd.
ik ben benieuwd, fototoestel niet vergeten !
wromquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:56 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga zomaar Fok!klussen! Ik twijfel tussenen
![]()
Ik ben niet zo impulsief.quote:
impulsief is goed! Ennuh ik weet niet of fokkers altijd leuk zijn hoor haha, maar wij welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo impulsief.Het gaat niet om de Fokkers, die zijn altijd leuk.
De Fokkers die ik ken iig wel, dus het komt goed!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:04 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
impulsief is goed! Ennuh ik weet niet of fokkers altijd leuk zijn hoor haha, maar wij wel
ja iddquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef loecje het volgende:
mooi aantal met meer ga je elkaar alleen maar in de weg lopen denk ik.
Met goede spullen (niet teveel bezuinigen op de verf; beter in één keer dekkend, dan vier keer over moeten schilderen) en goed gereedschap, is het voor het avondeten klaar! Echt, no problem!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:36 schreef AnitraX het volgende:
Begrijp me goed, het komt mij ook beter uit, ik heb namelijk nog zeker 2 weken nodig om de kamer voor te bereiden. Daarnaast lijkt het me een geweldig verjaardagskado voor d`r en uiteraard moeten de topicstarters aanwezig zijn.;)
Ik heb net een inventarisatie gemaakt en er moet best wel veel gebeuren:
1. Bed uit elkaar? en gedraaid
2. Gordijnen en rolgordijnen ophangen, kozijnen?
3. Plafond
4. Twee muren behangen
5. Twee muren verven
6. Radiotor ombouw
7. Expedit in elkaar, planken aan de muur en tv opgehangen
Ik hoop dan ook dat zich minimaal nog 1 iemand beschikbaar zal stellen om te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |