quote:Op maandag 27 december 2010 15:05 schreef Lonaa het volgende:
Zo, misschien is het makkelijker als ik het hier roep.
Ik heb net een volle emmer witte latex gevonden, voor binnen en buiten. Minimaal 20m2. in 1 x dekkend.
Volgens mij had vriendlief die emmer bedacht voor het plafond op het balkon, maar dan moet ie maar een nieuwe emmer kopen, aangezien ik denk dat wat beneden staat niet genoeg is.
Ik zag ook ergens kozijnen staan, moeten die geschilderd? Ik heb nog wel zijdeglans ral 9001 (gebroken wit) een volle en halfvolle pot.
Eventueel ook nog wat schilder spullen als bakjes, kwasten, afplaktape enz.
Apeldoorn.quote:Op maandag 27 december 2010 15:07 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
![]()
helemaal geweldig! Waar kom je vandaan?
We gaan eind januari klussen. Maar volgens mij kon manlief ook rijden?quote:Op maandag 27 december 2010 15:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Apeldoorn.
Hoef voorlopig eigenlijk niet de deur uit. Vriendlief is vrachtwagenchauffeur, misschien dat hij wat kan betekenen.
Moet als ik het goed heb binnenkort vast nog wel een keer naar de Bilt... Maar veel dichterbij komen we niet..
Het moet naar Lopik he?
Voor wanneer moet het er zijn?
de Expedit is op marktplaats te krijgen, maar ik weet niet wat het budget is. Die waar een tv in kon heb ik zien staan voor 50 euro. Zonder tv zijn ze wat goedkoperquote:Op maandag 27 december 2010 15:16 schreef AnitraX het volgende:
Die plank is precies de goeie kleur volgens mij.
Ik kon gelukkig net even wat tegen d`r aanhouden, maar de Expedit zou ook geweldig zijn.
Wat de verfspullen en emmer latex betref, heel graag!
Ja, maar manlief rijdt al 7 dagen in de week voor z'n werk. Bijna geen vrije tijd...quote:Op maandag 27 december 2010 15:14 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
We gaan eind januari klussen. Maar volgens mij kon manlief ook rijden?
ik bedoelde manlief van Anitraquote:Op maandag 27 december 2010 15:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar manlief rijdt al 7 dagen in de week voor z'n werk. Bijna geen vrije tijd...
Sorryquote:Op maandag 27 december 2010 15:21 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik bedoelde manlief van Anitra
een platte aan de muur hangen zou nog de beste oplossing zijn maar die krijg je 2e hands niet zo goedkoopquote:Op maandag 27 december 2010 18:27 schreef AnitraX het volgende:
Nja, het probleem met de tv is meer waar we `m neer gaan zetten, ervan uitgaande dat diegene die we hebben nog een poosje meegaat.
Al betekent een grotere beeldbuis natuurlijk weer wel dat ie verder weg zou kunnen staan, lastig!
deze vraag geld natuurlijk ook voor Anitraxquote:Op maandag 27 december 2010 18:58 schreef zwartedoos het volgende:
Voor de mensen die hulp hebben aangeboden:
22 of 23 januari mogelijk?
Ik heb wel een tv nodig en een platte is altijd fijner, maar t is geen noodzaak dat hij plat is. En dan geef ik hem liever aan jullie omdat jullie hem dan beter kunnen gebruiken! Dan ga ik wel weer op zoek naar een anderequote:Op maandag 27 december 2010 19:15 schreef AnitraX het volgende:
Wat mij betreft zou dat weekend het beste uitkomen, die donderdag is Aniet namelijk jarig en het zou een geweldig kado zijn als d`r nieuwe kamer dan klaar zou zijn.
En wat die tv betreft, ik denk dat ze daar enorm meegeholpen zou zijn, de muur is bijna tegen het voeteneind aan, dus qua afstand zou dat te doen meoten zijn.
Maar alleen als jij `m echt niet nodig hebt?
Nu maar hopen dat toiletboy tegen die tijd zijn nieuwe tv binnen heeft zodat ik de oude meteen mee kan nemen!quote:Op maandag 27 december 2010 19:19 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik heb wel een tv nodig en een platte is altijd fijner, maar t is geen noodzaak dat hij plat is. En dan geef ik hem liever aan jullie omdat jullie hem dan beter kunnen gebruiken! Dan ga ik wel weer op zoek naar een andere
Niks raars aan hoor! Daar is dit subforum voorquote:Op maandag 27 december 2010 19:23 schreef AnitraX het volgende:
Ik zag ook al de tip van Loecje om voor de tv een aparte oproep te plaatsen, maar vind het beetje raar om dat zelf te doen eerlijk gezegd
ik heb t al aangepastquote:Op maandag 27 december 2010 19:40 schreef AnitraX het volgende:
Eeh, ik zag in het andere topic staan, 1 muur behangen, het verzoek van Aniet is 1 muur behangen en dat korte muurtje waar het hoofdeind tegenaan komt, ook graag behangen,, zodat ze er lekker dicht tegen aan ligt ook
heb je de verf nog of is die ook met de brand in vlammen opgegaanquote:Op donderdag 16 december 2010 22:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Over Latex gesproken, ik heb hier nog Histor MONODEK gebroken wit staan. Het is een aangebroken emmer (10+25%gratis) en ik schat dat er nog 10 liter in zit. Genoeg voor een fixe muur (of 2). Hij is 3 maanden oud, dus valt mee.
Kan m morgen eventueel wel even afzetten, ik hoef alleen maar naar die kerstboom te rijden die ik hier vanuit mn raam zie.
wauw dat is wel heel lief! Dus we kunnen flink aan de slag en haar flink verrassen! Heb er al helemaal zin inquote:Op maandag 27 december 2010 21:27 schreef AnitraX het volgende:
Er is iemand die mij ge-pm-t heeft en die zou ervoor zorgen dat ze eventueel tijdelijk naar een hotel kan.
Beneden is geen optie voor d
geweldig!!! Super lief!!quote:Op maandag 27 december 2010 21:27 schreef AnitraX het volgende:
Er is iemand die mij ge-pm-t heeft en die zou ervoor zorgen dat ze eventueel tijdelijk naar een hotel kan.
Beneden is geen optie voor d
De behanger heeft meer voorkeur voor de laatste. De 1e is lastiger vanwege het aansluiten van het patroon en de laatste heeft als groot voordeel dat het de ruimte hoger en daardoor ruimer maakt. Door de verticale kolommen.quote:Op maandag 27 december 2010 14:48 schreef AnitraX het volgende:
En Aniet heeft inmiddels haar favoriete behang gevonden, hieronder de links:
http://www.debehangsite.n(...)ng.php?c=230&p=26039
http://www.debehangsite.n(...)ng.php?c=230&p=26023
http://www.debehangsite.n(...)ang.php?c=245&p=7271
http://www.debehangsite.n(...)ng.php?c=230&p=21080
http://www.debehangsite.n(...)ng.php?c=230&p=26043
De 1e en de laatste hebben haar absolute voorkeur.
Gelet op de haalbaarheid van het behangen zou ik dan persoonlijk voor de laatste gaan, maar dit zou degene die zou willen behangen, misschien het beste kunnen beslissen.
Heb je misschien link van die boekenplank?
Ik blijf het geweldig vinden hoe iedereen mijn vrouw wil helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 27 december 2010 23:35 schreef Ireth het volgende:
De laatste heeft toch ook overigens enig patroon, je moet wel kijken dat die grote bloemen in de randen om en om verspringen...Oeps, niet gezien. Nou, dan maakt het niet uit. Anitrax mag er naar kijken dus ook helemaal zelf uitzoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het wel kikke behang!!
2 muren behang de rest verfquote:Op maandag 27 december 2010 23:46 schreef tanteklara het volgende:
@Rick:
Wat gaat er met de andere muren gebeuren. Latex of behang??
Vind je dit iets?quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:35 schreef AnitraX het volgende:
P.S. Is het een idee om de topictitel te wijzigen, ik vind vrouw zo oud klinken, en anoniem blijven is niet aan de orde.
ik ben erbij. Kom met de auto dus ophalen hoeft niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:45 schreef Finch het volgende:
Zo weer even bijgelezen. 22 & 23 januari ben ik erbij.
Wie zijn er nu allemaal? wat moet ik meenemen? ik heb volgens mij nog wel ergens een halve emmer witte latex staan.
En wie moet ik waar ophalen? (station end?)
En bovenal, wat gaat er allemaal gebeuren, ik lees de volgende dingen,
- behangen
- verven
- gordijnen
- verwarming ombouw
- ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |