Dat heb je goed gezegd HT. Dit had ik niet van je verwacht.. Kuddo's!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat doen alleen mannen die zichzelf niet goed genoeg vinden en die bang zijn dat ze er met iemand anders vandoor gaat.
Jullie weten niet half hoe verstandig en slim ik benquote:Op woensdag 15 december 2010 11:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezegd HT. Dit had ik niet van je verwacht.. Kuddo's!
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeg ons hoe het wel moet dan, please?
Goedkope oorbellen ftw!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Een klein iets bereik je vaak veel meer mee dan een dure ketting ofzo.
Doe het gewoon niet, en geniet de eerste maanden van het bij elkaar zijn!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeg ons hoe het wel moet dan, please?
Dat doe ik over het algemeen wel ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Besteed je geld aan iets leuks dat je samen kan doen
M'n vriendin heet Roos, dus dat is ook zo afgezaagdquote:Op woensdag 15 december 2010 11:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Doe het gewoon niet, en geniet de eerste maanden van het bij elkaar zijn!
Kadootjes koop je wanneer iemand jarig is!
En roos ofzo kan wel! Dat is lief en romantisch!
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die van 50cent uit zo'n machine in de supermarkt
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat doe ik over het algemeen wel ja.
[..]
M'n vriendin heet Roos, dus dat is ook zo afgezaagd
Wat een bofkont, die Luttequote:Op woensdag 15 december 2010 11:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die van 50cent uit zo'n machine in de supermarkt
Nee niet meteen een bos rozen, dat is to much! gewoon een roosje!quote:
Nee. Dat ook niet. Maar met een gebaar kom je vaak verder dan met huge dingen.quote:
Dat dus!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Dat ook niet. Maar met een gebaar kom je vaak verder dan met huge dingen.
Je krijgt je eigen stukje in de kledingkast ?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Dat ook niet. Maar met een gebaar kom je vaak verder dan met huge dingen.
Kijk dat is een leuk gebaarquote:Op woensdag 15 december 2010 11:23 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Je krijgt je eigen stukje in de kledingkast ?![]()
Mogge trouwens !
Geef je haar een madeliefjequote:Op woensdag 15 december 2010 11:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
M'n vriendin heet Roos, dus dat is ook zo afgezaagd
ik zou die post(s) maar snel aanpassen voordat ze hem doorleest en weet waar jij ze vandaan hebtquote:Op woensdag 15 december 2010 11:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het móest ook gewoon gezegd worden he?![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 15 december 2010 11:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het móest ook gewoon gezegd worden he?![]()
Hihi en dan haal ik de made erafquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
[..]
Hihi en dan haal ik de made eraf![]()
Die loopt nu al over het schoolplein te pronkenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zou die post(s) maar snel aanpassen voordat ze hem doorleest en weet waar jij ze vandaan hebt
Christus, ik wist niet dat iedereen hier zo afgezaagd en cheesy wasquote:Op woensdag 15 december 2010 11:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee niet meteen een bos rozen, dat is to much! gewoon een roosje!
ja geef haar een madeliefje met een made op en dan dood je die made voor haar ogen... Als dat geen indruk achterlaat!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
[..]
Hihi en dan haal ik de made eraf![]()
Kolerequote:Op woensdag 15 december 2010 11:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja geef haar een madeliefje met een made op en dan dood je die made voor haar ogen... Als dat geen indruk achterlaat!
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja geef haar een madeliefje met een made op en dan dood je die made voor haar ogen... Als dat geen indruk achterlaat!
Had gekund, maar bij mij zou dat té voorspelbaar zijn, dus doe ik dat niet. Ik ga tegen mijzelf in.quote:
quote:
Wat is het nou? Nu weet ik het niet meerquote:Op woensdag 15 december 2010 11:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, HT maakt dat soort grappen niet
Godsammequote:Op woensdag 15 december 2010 11:28 schreef lipjes het volgende:
ik ga voorlopig nog niet dood dus blijf jullie lekker lastig vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat zeiden ze dan op het ziekenhuis?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:28 schreef lipjes het volgende:
Waar zou je dan dood aan gaan?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:28 schreef lipjes het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Godsamme
hou ook van jou hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niks, kreeg de uitslag van de HAquote:Op woensdag 15 december 2010 11:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat zeiden ze dan op het ziekenhuis?
de HA dacht denk ik longkanker ofzoquote:Op woensdag 15 december 2010 11:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waar zou je dan dood aan gaan?
Zet ik net alquote:Op woensdag 15 december 2010 11:29 schreef NBT het volgende:
lipjes, zeg nou gewoon wat de uitslag is!
(VAN JE LONGTEST!)
Da's tof nieuwsquote:Op woensdag 15 december 2010 11:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zet ik net al
is niks aan de hand, mn longen zijn prima in orde
Okequote:Op woensdag 15 december 2010 11:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zet ik net al
is niks aan de hand, mn longen zijn prima in orde
Lunchense!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:31 schreef lipjes het volgende:
en nu ga ik weer aan het werk
zo kerstlunch
Ik morgen kerstdiner + borrel!quote:
Jij maakt flauwe, voor de hand liggende 'grappen', en die grap van tdrone was leuk, origineel en doordacht.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou? Nu weet ik het niet meer![]()
Wat voor grappen maak ik? Ik ken mijzelf niet meer, ik ben een neger gevangen in een blank lichaam
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij maakt flauwe, voor de hand liggende 'grappen', en die grap van tdrone was leuk, origineel en doordacht.
Die grap zou jij nooit kunnen maken
Gelukkigquote:Op woensdag 15 december 2010 11:28 schreef lipjes het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij maakt flauwe, voor de hand liggende 'grappen', en die grap van tdrone was leuk, origineel en doordacht.
Die grap zou jij nooit kunnen maken
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:28 schreef lipjes het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:43 schreef tdrone het volgende:
net tussenbeoordeling gehad en die ging goed
Nicequote:Op woensdag 15 december 2010 11:43 schreef tdrone het volgende:
net tussenbeoordeling gehad en die ging goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:46 schreef tdrone het volgende:
toen heb ik ze maar gezegd dat ik het al te druk met een goede indruk achter te laten op Fok! en dat konden ze wel begrijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:46 schreef tdrone het volgende:
toen heb ik ze maar gezegd dat ik het al te druk met een goede indruk achter te laten op Fok! en dat konden ze wel begrijpenHT grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja ik zit ver onder niveau vandaag
boven bedoel jequote:Op woensdag 15 december 2010 11:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja ik zit ver onder niveau vandaag
Daar is ie alquote:Op woensdag 15 december 2010 11:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ah, dus nu heet een flauwekutgrap een HT grap?
Jeej
Ga daar een SC mee beginnen danquote:Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik neem dat toch niet serieus, ik weet dat er mensen zijn die mijn humor wel waarderen.
Heeft Habbo ook een forum?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ga daar een SC mee beginnen dan
Nee, alleen maar mensen met mijn humor is saaiquote:Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ga daar een SC mee beginnen dan
Zoals jezelf?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik neem dat toch niet serieus, ik weet dat er mensen zijn die mijn humor wel waarderen.
Daaromquote:Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
ik waardeer je humor ook want flauwe betekent niet meteen niet grappigquote:Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En je hoopt dat dat wederzijds is?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, alleen maar mensen met mijn humor is saaiDaar houd ik zo van jullie
Van sommige mensen wel ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je hoopt dat dat wederzijds is?
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb heel veel kloons aangemaakt, en daarmee ga ik SC'en![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wederom een killergrap manquote:Op woensdag 15 december 2010 11:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dankjewel.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wederom een killergrap man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:53 schreef tdrone het volgende:
ik denk dat iedereen stiekem heel erg van HT houdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu snap ik het niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als je je had voorgenomen om niet meer te baggeren?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb mij voorgenomen om vandaag op FOK! geen kutgrappen meer te maken.
Vrij rigoreuze manier van geen grappen meer makenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:55 schreef honkeytonk het volgende:
Jongens, ik ben weg hier. Tot morgen.
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb mij voorgenomen om vandaag op FOK! geen kutgrappen meer te maken.
De enige manier dat dat gaat lukken iddquote:Op woensdag 15 december 2010 11:55 schreef honkeytonk het volgende:
Jongens, ik ben weg hier. Tot morgen.
Paarsquote:
OKquote:Op woensdag 15 december 2010 12:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, ik. Maar ik ben druk bezig, dus ik post niet echt wat...
Dat wist ik, zoiets voel ik aan. Vandaar de koffiequote:Op woensdag 15 december 2010 13:08 schreef Biffkoffie het volgende:
Thanks huppel! begon al in te zakken
Ghehequote:Op woensdag 15 december 2010 13:28 schreef Sm0keZ het volgende:
Het is hier een stuk drukker dan op m'n werk iig
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:28 schreef Sm0keZ het volgende:
Het is hier een stuk drukker dan op m'n werk iig
Nou, lekker!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:31 schreef Sm0keZ het volgende:
Nog anderhalf uur dan zit m'n werkdag er weer op!
Lekker naar de tandarts
Die ga ik zo maar ff tastbaar maken danquote:Op woensdag 15 december 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wist ik, zoiets voel ik aan. Vandaar de koffie
Ik mis nog een FB-huillie...quote:Op woensdag 15 december 2010 13:34 schreef Jojoortje het volgende:
De ploert
Over elk matig topic in FB gaan huilen. Schuldigen:
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:34 schreef Jojoortje het volgende:
De ploert
quote:
Wie?quote:
Waarom staat ploert daartussen?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:34 schreef Jojoortje het volgende:
De ploert
Hij is blijkbaar een huilliequote:
Maanvis zeurt toch niet in KLBquote:
Goed goedquote:
Doet/ie overal welquote:Op woensdag 15 december 2010 13:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maanvis zeurt toch niet in KLBDan moet tong80 er zeker tussen, los van het feit of hij goede topics opent of niet is die beste man elke dag wel te vinden in ONZ-FB
Gaat je wel lukkenquote:[..]
Goed goedover 5 minuten beoordelingsgesprek
ik ben zenuwachtig
OMG!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar een huillieNet als L.no
heeejoh, wat doe jij nou!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja! Ik hier!
* Sm0keZ trekt NBT een donker steegje in
Maar nu niet meer
DOE JE BEST!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maanvis zeurt toch niet in KLBDan moet tong80 er zeker tussen, los van het feit of hij goede topics opent of niet is die beste man elke dag wel te vinden in ONZ-FB
[..]
ik ben zenuwachtig
Succes!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
ik ben zenuwachtig
Beetje laat om daar nu mee te beginnen, of niet?quote:
Succes Miegastquote:
IK WAS NOG OP TIJDDDDD!!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beetje laat om daar nu mee te beginnen, of niet?
Dan, bij deze, mijn excusesquote:
Bel hem op!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:10 schreef Michhas het volgende:
Ik helemaal in de stress, kijk ik om 2 uur achter me, is de teammanager wegIk naar boven lopen, daar ook geen teammanagers
Wat is dit nou voor ongein
Ik zou opslag vragen!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:18 schreef Michhas het volgende:
Godverdomme hey, wat een gedoe.
Ik een kwartier zoeken naar een teammanager, kom ik er uiteindelijk 1 tegen.
Dus ik zag ja ik heb om 2 uur beoordelingsgesprek. Hij:'Ja dat kan niet, want ik heb beoordelingsgesprek met jou en ik heb ze nog niet eens ingepland' (mijn eigen teammanager is depressief, dus die is er 4 maanden niet).
WTF? Hij heeft vandaag geen tijd.
What the hell gebeurd hier man, zooitje ongeregeld.
Pff, lekker geregeld zegquote:Op woensdag 15 december 2010 14:18 schreef Michhas het volgende:
Godverdomme hey, wat een gedoe.
Ik een kwartier zoeken naar een teammanager, kom ik er uiteindelijk 1 tegen.
Dus ik zag ja ik heb om 2 uur beoordelingsgesprek. Hij:'Ja dat kan niet, want ik heb beoordelingsgesprek met jou en ik heb ze nog niet eens ingepland' (mijn eigen teammanager is depressief, dus die is er 4 maanden niet).
WTF? Hij heeft vandaag geen tijd.
What the hell gebeurd hier man, zooitje ongeregeld.
Dit is echt belachelijk, ze hadden je van te voren toch kunnen vertellen dat het niet doorging!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:19 schreef Michhas het volgende:
Echt bullshit man, ik zit de hele dag al zenuwachtig te zijn!?
Volgende keer zelf niet op komen dagenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:24 schreef NBT het volgende:
Ja
[..]
Dit is echt belachelijk, ze hadden je van te voren toch kunnen vertellen dat het niet doorging!
Nou dat lijkt me ook geen goed ideequote:Op woensdag 15 december 2010 14:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Volgende keer zelf niet op komen dagen![]()
haha en dan zeggen dat je hetzelf nog niet hebt ingeplannedquote:Op woensdag 15 december 2010 14:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Volgende keer zelf niet op komen dagen![]()
Dat is toch overal zo ?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:27 schreef Ezechielk het volgende:
Ach, hier is het ook goed geregeld hoor. Als wij naar het kantoor in Zwolle mailen, kunnen we 1 a 2 dagen wachten op een antwoord, maar als hun naar ons mailen verwachten ze binnen 2 uur een mail terug.
Dat is overal zo!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:27 schreef Ezechielk het volgende:
Ach, hier is het ook goed geregeld hoor. Als wij naar het kantoor in Zwolle mailen, kunnen we 1 a 2 dagen wachten op een antwoord, maar als hun naar ons mailen verwachten ze binnen 2 uur een mail terug.
Wij sturen nu om de 2 uur een mail of we nog antwoord krijgen.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:29 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Dat is toch overal zo ?
vandaag weer probleempje aangekaart wat ik begin september al had aangegeven.
Die lui bij IBM begrijpen alleen: FYI, + handtekening
quote:
ik zie......: een helpdesk ?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:30 schreef Michhas het volgende:
Ik word hier echt zo fucking boos om, godverdomme!
Nou moet ik de hele fucking middag weer aan die kuttelefoon, en tuurlijk hebben ze het daar ook alweer verpest door een of andere domme e-mailpilot in te voeren, waardoor het al 3 weken non-stop teringdruk is aan de lijn AAAARGH
Mja, in het begin was dat niet zo. Maar nu we minder mogen doen, en dus meer naar hun uit moeten besteden, is het opeens te veel werk. Dat gaat er bij ons niet in hoor. Dan had je je maar in moeten lezen waar je aan begon. Minimaal 20 tickets kunnen we zelf (eenvoudig) oplossen als we alleen al toegang kregen tot de servers, nu blijft het alleen maar onnodig lang openstaan en krijgen wij het gezeik van de klanten.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is overal zo!
Hier ook.... als wij anderen mailen duurt het eeuwen voor we wat krijgen, maar wij moeten altijd zsm terug mailen..
Niet de standaard helpdeskquote:Op woensdag 15 december 2010 14:34 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
ik zie......: een helpdesk ?
Zo herkenbaar als je ook op een HD hebt gewerkt, 1, 2 en 3e lijns..quote:
Irritant man, ik erger me al 3 weken aan alles wat er om me heen gebeurd omdat het zo fucking druk is. Niet normaal zo, dit is niet gezond.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:40 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Zo herkenbaar als je ook op een HD hebt gewerkt, 1, 2 en 3e lijns..
haha zo neem je ook de tel op: "Met Michhas, NIET van de standaard helpdesk"quote:
Ben erg blij dat ik daar al een aantal jaartjes niet meer zitquote:Op woensdag 15 december 2010 14:40 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Zo herkenbaar als je ook op een HD hebt gewerkt, 1, 2 en 3e lijns..
Hulde!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben erg blij dat ik daar al een aantal jaartjes niet meer zit
nee precies, stelletje miereneukers had ik daar man. "Will, je gemiddelde tijd is 2 sec te lang" Ik: Ja boeiend, oplossend vermogen 85 % tegenover jouw 12 %, dus je punt ?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben erg blij dat ik daar al een aantal jaartjes niet meer zit
OMG ja, dat had ik ook toen ik op de helpdesk nog zat, wat een gekut, maar een paar minuten om te roken en gezeik over je gesprekstijden! Bahh!!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:43 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
nee precies, stelletje miereneukers had ik daar man. "Will, je gemiddelde tijd is 2 sec te lang" Ik: Ja boeiend, oplossend vermogen 85 % tegenover jouw 12 %, dus je punt ?![]()
Daar kreeg ik dus geen gezeik meer over
Die blijdschap komt meer uit het feit dat ik vaak erg weinig geduld heb met mensen die ik niet ken, in het begin vond ik het best leuk werk hoorquote:
Ik vond er werkelijk niks aan dat werk... geen uitdaging niks... maar tijden veranderenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die blijdschap komt meer uit het feit dat ik vaak erg weinig geduld heb met mensen die ik niet ken, in het begin vond ik het best leuk werk hoor
ja erg man.. daarna lekker 2e lijns werk, ook mooi met je busje door amsterdam te tuffenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:44 schreef NBT het volgende:
[..]
OMG ja, dat had ik ook toen ik op de helpdesk nog zat, wat een gekut, maar een paar minuten om te roken en gezeik over je gesprekstijden! Bahh!!
Hier heb ikdus geen last van, dat is wat ik bedoelde met 'niet de standaardklantenservice'quote:Op woensdag 15 december 2010 14:44 schreef NBT het volgende:
[..]
OMG ja, dat had ik ook toen ik op de helpdesk nog zat, wat een gekut, maar een paar minuten om te roken en gezeik over je gesprekstijden! Bahh!!
nog 1 uur en 50 minuten!quote:Op woensdag 15 december 2010 15:09 schreef Biffkoffie het volgende:
nog 2 uur en 51 mins voordat de deur hier weer dicht kan
Ja had het gevolgd ja, hahahaquote:Op woensdag 15 december 2010 15:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb een uur vastgezeten
Opgesloten in klaslokaal...
had m gevondenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet er nog steeds om lachenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een ezel niet, Benny welquote:Op woensdag 15 december 2010 15:14 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
had m gevonden![]()
Een ezel stoot zich geen 2 keer.....
Ik heb nog wel een oranje hesje voor je, met van die reflecterende strepenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Benny zorg je morgen dat je wat opvallender bent?
Hij moet als een clown naar school gaan!quote:Op woensdag 15 december 2010 15:42 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oranje hesje voor je, met van die reflecterende strepen
ik denk hetquote:Op woensdag 15 december 2010 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Benny zorg je morgen dat je wat opvallender bent?
Opvallende hoed op zn hoofd enzquote:Op woensdag 15 december 2010 15:42 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oranje hesje voor je, met van die reflecterende strepen
je wil er toch uitquote:Op woensdag 15 december 2010 15:55 schreef iBenny het volgende:
Ik neem mn inbraaksetje wel mee morgen
Deze week: Geen nieuwsquote:Op woensdag 15 december 2010 16:08 schreef Teal het volgende:
Moet eigenlijk nog een nieuwsbrief maken, maar morgen ook nog wel tijd voor
naja, we hebben kerstdiner en borrel in de buurt dus heb geregeld dat ik met collega's kan meerijden erheen en mijn wederhelft komt me daar halen.. Dus kan ik moeilijk op de fiets naar mijn werk, want dan staat die hier tot maandag!quote:
Had al afgezegd voor de borrel bij ons.. Maar idd, dan is het wel prettig, kan je ook echt borrel doen op de borrelquote:Op woensdag 15 december 2010 16:08 schreef NBT het volgende:
[..]
naja, we hebben kerstdiner en borrel in de buurt dus heb geregeld dat ik met collega's kan meerijden erheen en mijn wederhelft komt me daar halen.. Dus kan ik moeilijk op de fiets naar mijn werk, want dan staat die hier tot maandag!
gewoon linkje plaatsenquote:
hellowquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Was het maar zo makkelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 16:10 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Had al afgezegd voor de borrel bij ons.. Maar idd, dan is het wel prettig, kan je ook echt borrel doen op de borrel
[..]
gewoon linkje plaatsen
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:10 schreef Teal het volgende:
hellowHeb je een rook-klok ofzo ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kos weet niet half hoe cool ie is.
was dees gister niet ook al gepost ?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:11 schreef Teal het volgende:
[..]
![]()
Nee, dan is het 5 uur, en ben ik klaar met werklucky B..... tot 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, iig 1 keer per uur te roken
Kos weet niet half hoe cool ie is.
Mjah, verveel me een beetjequote:Op woensdag 15 december 2010 16:11 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
was dees gister niet ook al gepost ?
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:12 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
lucky B..... tot 6maar goed, iig 1 keer per uur te roken
What the hell is dat nou weer ? in een clean room a la...quote:Op woensdag 15 december 2010 16:13 schreef Teal het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK MAG MAAR 1 SIGARET ROKEN, en dan nog wel in me pauze
Wij mogen roken wanneer we willenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:13 schreef Teal het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK MAG MAAR 1 SIGARET ROKEN, en dan nog wel in me pauze
quote:
sorryquote:Op woensdag 15 december 2010 16:14 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
What the hell is dat nou weer ? in een clean room a la...
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij mogen roken wanneer we willen
Alleen niet tijdens (werk)overlegquote:Op woensdag 15 december 2010 16:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is wel onderzocht, dat rokers die buiten staan te roken, met de meest geniale ideeën, oplossingen e.d. komenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:15 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Alleen niet tijdens (werk)overleg
Overleg is voor ons ook roken, of roken is overleg, net hoe je het ziet
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:18 schreef Teal het volgende:
[..]
Het is wel onderzocht, dat rokers die buiten staan te roken, met de meest geniale ideeën, oplossingen e.d. komen.
Ik zeg: Roken wanneer je wilt, mits je goede ideeën aflevert
Meestal wel goeie ideeen (niet altijd voor werk) en gezellig. En dan zeggen die appelschillers dat je niet aan het werk bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kos weet niet half hoe cool ie is.
Ja naja , je snapt het welquote:Op woensdag 15 december 2010 16:20 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Meestal wel goeie ideeen (niet altijd voor werk) en gezellig. En dan zeggen die appelschillers dat je niet aan het werk bent
Same herequote:Op woensdag 15 december 2010 16:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 15 december 2010 16:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:
Waar werken jullie danquote:
Ambtenaar!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:28 schreef Teal het volgende:
[..]
[..]
Waar werken jullie dan
Ik werk duidelijk bij het verkeerde bedrijf
Ik werk bij Getronics... Ligt natuurlijk wel aan de afdeling waar je werkt, want niet overal mag je zomaar gaan roken wanneer je wilt... Ik bof wel met m'n functiequote:Op woensdag 15 december 2010 16:28 schreef Teal het volgende:
[..]
[..]
Waar werken jullie dan
Ik werk duidelijk bij het verkeerde bedrijf
Naja ik heb niets te zeggen eigenlijk.quote:
Dat doe ik de hele dagquote:Op woensdag 15 december 2010 16:30 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
dus veel uit het raam kijken smiddags
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:30 schreef Teal het volgende:
[..]
Naja ik heb niets te zeggen eigenlijk.
Mijn vader is het ookdoe ik ook niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
gratis urenlang vergaderenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Niks mis mee! Ik was ook ooit ambtenaar en het brengt veel voordelen met zich mee
Dat valt op zich nog wel mee...quote:
ik ooit eens op beide stages; ECN in petten (2 keer 5 maanden, 512 E in de maand voor STAGE!!, iedereen jaloersquote:Op woensdag 15 december 2010 16:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Niks mis mee! Ik was ook ooit ambtenaar en het brengt veel voordelen met zich mee
Dat is idd niet verkeerd voor een stage!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:32 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
ik ooit eens op beide stages; ECN in petten (2 keer 5 maanden, 512 E in de maand voor STAGE!!, iedereen jaloers) en 5 maanden UWV
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:32 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Bij de landmacht vergaderen ze niet, daar is het gewoon uitvoeren mars!
quote:
Ik drink geen koffie!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:34 schreef Teal het volgende:
[..]
[..]
jaja, je bent zeker zo'n persoon die alleen maar veel koffie drinkt, veel papier op bureau heeft, en pijltjes in een foto van de baas gooit
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:36 schreef Biffkoffie het volgende:
"veel koffie drinkt"
Zie naam(ondanks het om NBT gaat)
hahaquote:Op woensdag 15 december 2010 16:36 schreef Biffkoffie het volgende:
"veel koffie drinkt"
Zie naam(ondanks het om NBT gaat)
Nee oke, ik zat er misschien voor 95% naast, maar je snapt toch wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 15 december 2010 16:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie!![]()
Heb geen papier op mijn bureau, heb toch een computer!gooi ook geen pijltjes!
ik verdiende op mijn laatste stage 1000+ in de maand omdat ik anders naar een ander zou gaan die meer betaaldequote:Op woensdag 15 december 2010 16:32 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
ik ooit eens op beide stages; ECN in petten (2 keer 5 maanden, 512 E in de maand voor STAGE!!, iedereen jaloers) en 5 maanden UWV
watquote:Op woensdag 15 december 2010 16:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik verdiende op mijn laatste stage 1000+ in de maand omdat ik anders naar een ander zou gaan die meer betaalde
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:38 schreef Teal het volgende:
[..]
haha
[..]
Nee oke, ik zat er misschien voor 95% naast, maar je snapt toch wel wat ik bedoel
Stage hoeft niet eens vergoed te worden en dat weten ze donders goedquote:Op woensdag 15 december 2010 16:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik verdiende op mijn laatste stage 1000+ in de maand omdat ik anders naar een ander zou gaan die meer betaalde
slechts 95% feestquote:Op woensdag 15 december 2010 16:40 schreef NBT het volgende:
[..]
ik snap je..... maar het is echt niet alleen feest hoor!
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:40 schreef Teal het volgende:
[..]
wat![]()
ik krijg nog geen 200 per maand voor fulltime stage
Maarja, binnenkort vanaf + het is uber gezellig hiero
2 bedrijven wilde mij hebben, zou eigenlijk 250p/m krijgen bij de 1e.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:40 schreef Teal het volgende:
[..]
wat![]()
ik krijg nog geen 200 per maand voor fulltime stage
Maarja, binnenkort vanaf + het is uber gezellig hiero
Klopt, maar ik ben een zeer gewild persoon binnen de ITquote:Op woensdag 15 december 2010 16:40 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Stage hoeft niet eens vergoed te worden en dat weten ze donders goed![]()
Maar 512 E 8 jaar geleden... dat is vandaag de dag 120.000 eurooooos
Wij krijgen het terug omdat we nu veel werk ervaring opdoenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:41 schreef NBT het volgende:
Ik heb nooit stage gelopen, maar zou mij nu echt niet kunnen voorstellen om te werken voor zo weinig!
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:42 schreef Teal het volgende:
[..]
Wij krijgen het terug omdat we nu veel werk ervaring opdoenTriest eigenlijk he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Ik was toen der tijd niet zo goed in presenteren van mezelf, nu een jaar later welquote:Op woensdag 15 december 2010 16:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
2 bedrijven wilde mij hebben, zou eigenlijk 250p/m krijgen bij de 1e.
2e bood me minimumloon + bonussen e.d.
bij de 1e aangekaart, kreeg ik 1000+ in de maand, en een bonus van 1000 euro op het eind.
laatste loonstrook was 2000 euro
[..]
Klopt, maar ik ben een zeer gewild persoon binnen de IT
Was ik altijd welquote:Op woensdag 15 december 2010 16:43 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik was toen der tijd niet zo goed in presenteren van mezelf, nu een jaar later wel
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:42 schreef Teal het volgende:
[..]
Wij krijgen het terug omdat we nu veel werk ervaring opdoenNah jah, het hielp wel bij solliciteren om ECN en UWV op je CV te hebben staan, alles zakte net in toen.. kutzooi, ben ik maar bij centric terecht gekomen. Wil eigenlijk wel weg. Maar vast contract voor hypotheek is wel aantrekkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kos weet niet half hoe cool ie is.
Waar loop je stage dan en wat doe je binnen de IT?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
2 bedrijven wilde mij hebben, zou eigenlijk 250p/m krijgen bij de 1e.
2e bood me minimumloon + bonussen e.d.
bij de 1e aangekaart, kreeg ik 1000+ in de maand, en een bonus van 1000 euro op het eind.
laatste loonstrook was 2000 euro
[..]
Klopt, maar ik ben een zeer gewild persoon binnen de IT
Ik heb altijd stage gelopen als volledig medewerker, kreeg dus altijd het standaard loon voor een beginner binnen het bedrijfquote:Op woensdag 15 december 2010 16:41 schreef NBT het volgende:
Ik heb nooit stage gelopen, maar zou mij nu echt niet kunnen voorstellen om te werken voor zo weinig!
1e "echte" PC was...... IBM 80/86 met 1 Mb internquote:
internationale bedrijven.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:44 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Waar loop je stage dan en wat doe je binnen de IT?
Nee dat bedoelde ik niet zo!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:44 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja wrijf het er maar in![]()
Of bedoelde je het niet zo
Gouwquote:Op woensdag 15 december 2010 16:45 schreef Teal het volgende:
Al met Al, het is bijna 5uur, en dan ga ik.
Nog even gouw de dag afronden (alle documenten doorgeven etc).
Spreek jullie morgen/vanaaf later!
Joee!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:45 schreef Teal het volgende:
Al met Al, het is bijna 5uur, en dan ga ik.
Nog even gouw de dag afronden (alle documenten doorgeven etc).
Spreek jullie morgen/vanaaf later!
Je wordt vaak aan het werk gezet als zijnde volledig medewerkerquote:Op woensdag 15 december 2010 16:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb altijd stage gelopen als volledig medewerker, kreeg dus altijd het standaard loon voor een beginner binnen het bedrijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |