Hij was wel een gangmakerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
En nu ben ik de enige user met humor in dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
De enige die echt uit iedere zin een seksueel getinte opmerking kon halenquote:
Ik ben het ook aan het leren hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 11:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
De enige die echt uit iedere zin een seksueel getinte opmerking kon halen
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben het ook aan het leren hoor
Wat kocht hij dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:05 schreef eNGine10 het volgende:
Wel sneu voor hem dat hij allemaal dingetjes aan het kopen was en dat het nu uit is
Een ketting en er was nog iets.quote:
Dat is niet sneu, dat is zijn eigen fout!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:05 schreef eNGine10 het volgende:
Wel sneu voor hem dat hij allemaal dingetjes aan het kopen was en dat het nu uit is
Ga zetten danquote:
Ik ben gisteren de berm ingeredenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Blèègh, gek word ik van dit weer
Zit wat in. Ik wist niet dat ze nog maar een maand hadden.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is niet sneu, dat is zijn eigen fout!
Als je net een maand met iemand heb koop je geen ketting en weet ik veel allemaaal!
Dat is een schatting! hihiquote:Op woensdag 15 december 2010 11:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zit wat in. Ik wist niet dat ze nog maar een maand hadden.
Dus misschien hadden ze wel al 6,5 jaar?quote:
Nee. Ze hadden ongeveer een maandquote:Op woensdag 15 december 2010 11:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dus misschien hadden ze wel al 6,5 jaar?
Waarom doen mannen dat eigenlijk? Zo snel in een verkering al van alles kopen voor de meid.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is niet sneu, dat is zijn eigen fout!
Als je net een maand met iemand heb koop je geen ketting en weet ik veel allemaaal!
Ik nietquote:Op woensdag 15 december 2010 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom doen mannen dat eigenlijk? Zo snel in een verkering al van alles kopen voor de meid.
Dat doen alleen mannen die zichzelf niet goed genoeg vinden en die bang zijn dat ze er met iemand anders vandoor gaat.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom doen mannen dat eigenlijk? Zo snel in een verkering al van alles kopen voor de meid.
Ze doen het in ieder geval verkeerd!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De helft doet het maarquote:Op woensdag 15 december 2010 11:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Ze doen het in ieder geval verkeerd!Waarom ze het doen, geen idee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |