Dat heb je goed gezegd HT. Dit had ik niet van je verwacht.. Kuddo's!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat doen alleen mannen die zichzelf niet goed genoeg vinden en die bang zijn dat ze er met iemand anders vandoor gaat.
Jullie weten niet half hoe verstandig en slim ik benquote:Op woensdag 15 december 2010 11:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezegd HT. Dit had ik niet van je verwacht.. Kuddo's!
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeg ons hoe het wel moet dan, please?
Goedkope oorbellen ftw!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Een klein iets bereik je vaak veel meer mee dan een dure ketting ofzo.
Doe het gewoon niet, en geniet de eerste maanden van het bij elkaar zijn!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeg ons hoe het wel moet dan, please?
Dat doe ik over het algemeen wel ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Besteed je geld aan iets leuks dat je samen kan doen
M'n vriendin heet Roos, dus dat is ook zo afgezaagdquote:Op woensdag 15 december 2010 11:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Doe het gewoon niet, en geniet de eerste maanden van het bij elkaar zijn!
Kadootjes koop je wanneer iemand jarig is!
En roos ofzo kan wel! Dat is lief en romantisch!
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die van 50cent uit zo'n machine in de supermarkt
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat doe ik over het algemeen wel ja.
[..]
M'n vriendin heet Roos, dus dat is ook zo afgezaagd
Wat een bofkont, die Luttequote:Op woensdag 15 december 2010 11:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die van 50cent uit zo'n machine in de supermarkt
Nee niet meteen een bos rozen, dat is to much! gewoon een roosje!quote:
Nee. Dat ook niet. Maar met een gebaar kom je vaak verder dan met huge dingen.quote:
Dat dus!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Dat ook niet. Maar met een gebaar kom je vaak verder dan met huge dingen.
Je krijgt je eigen stukje in de kledingkast ?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Dat ook niet. Maar met een gebaar kom je vaak verder dan met huge dingen.
Kijk dat is een leuk gebaarquote:Op woensdag 15 december 2010 11:23 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Je krijgt je eigen stukje in de kledingkast ?![]()
Mogge trouwens !
Geef je haar een madeliefjequote:Op woensdag 15 december 2010 11:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
M'n vriendin heet Roos, dus dat is ook zo afgezaagd
ik zou die post(s) maar snel aanpassen voordat ze hem doorleest en weet waar jij ze vandaan hebtquote:Op woensdag 15 december 2010 11:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het móest ook gewoon gezegd worden he?![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 15 december 2010 11:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het móest ook gewoon gezegd worden he?![]()
Hihi en dan haal ik de made erafquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
[..]
Hihi en dan haal ik de made eraf![]()
Die loopt nu al over het schoolplein te pronkenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zou die post(s) maar snel aanpassen voordat ze hem doorleest en weet waar jij ze vandaan hebt
Christus, ik wist niet dat iedereen hier zo afgezaagd en cheesy wasquote:Op woensdag 15 december 2010 11:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee niet meteen een bos rozen, dat is to much! gewoon een roosje!
ja geef haar een madeliefje met een made op en dan dood je die made voor haar ogen... Als dat geen indruk achterlaat!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
[..]
Hihi en dan haal ik de made eraf![]()
Kolerequote:Op woensdag 15 december 2010 11:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja geef haar een madeliefje met een made op en dan dood je die made voor haar ogen... Als dat geen indruk achterlaat!
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja geef haar een madeliefje met een made op en dan dood je die made voor haar ogen... Als dat geen indruk achterlaat!
Had gekund, maar bij mij zou dat té voorspelbaar zijn, dus doe ik dat niet. Ik ga tegen mijzelf in.quote:
quote:
Wat is het nou? Nu weet ik het niet meerquote:Op woensdag 15 december 2010 11:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, HT maakt dat soort grappen niet
Godsammequote:Op woensdag 15 december 2010 11:28 schreef lipjes het volgende:
ik ga voorlopig nog niet dood dus blijf jullie lekker lastig vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat zeiden ze dan op het ziekenhuis?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:28 schreef lipjes het volgende:
Waar zou je dan dood aan gaan?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:28 schreef lipjes het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Godsamme
hou ook van jou hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niks, kreeg de uitslag van de HAquote:Op woensdag 15 december 2010 11:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat zeiden ze dan op het ziekenhuis?
de HA dacht denk ik longkanker ofzoquote:Op woensdag 15 december 2010 11:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waar zou je dan dood aan gaan?
Zet ik net alquote:Op woensdag 15 december 2010 11:29 schreef NBT het volgende:
lipjes, zeg nou gewoon wat de uitslag is!
(VAN JE LONGTEST!)
Da's tof nieuwsquote:Op woensdag 15 december 2010 11:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zet ik net al
is niks aan de hand, mn longen zijn prima in orde
Okequote:Op woensdag 15 december 2010 11:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zet ik net al
is niks aan de hand, mn longen zijn prima in orde
Lunchense!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:31 schreef lipjes het volgende:
en nu ga ik weer aan het werk
zo kerstlunch
Ik morgen kerstdiner + borrel!quote:
Jij maakt flauwe, voor de hand liggende 'grappen', en die grap van tdrone was leuk, origineel en doordacht.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou? Nu weet ik het niet meer![]()
Wat voor grappen maak ik? Ik ken mijzelf niet meer, ik ben een neger gevangen in een blank lichaam
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij maakt flauwe, voor de hand liggende 'grappen', en die grap van tdrone was leuk, origineel en doordacht.
Die grap zou jij nooit kunnen maken
Gelukkigquote:Op woensdag 15 december 2010 11:28 schreef lipjes het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij maakt flauwe, voor de hand liggende 'grappen', en die grap van tdrone was leuk, origineel en doordacht.
Die grap zou jij nooit kunnen maken
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:28 schreef lipjes het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:43 schreef tdrone het volgende:
net tussenbeoordeling gehad en die ging goed
Nicequote:Op woensdag 15 december 2010 11:43 schreef tdrone het volgende:
net tussenbeoordeling gehad en die ging goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:46 schreef tdrone het volgende:
toen heb ik ze maar gezegd dat ik het al te druk met een goede indruk achter te laten op Fok! en dat konden ze wel begrijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:46 schreef tdrone het volgende:
toen heb ik ze maar gezegd dat ik het al te druk met een goede indruk achter te laten op Fok! en dat konden ze wel begrijpenHT grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja ik zit ver onder niveau vandaag
boven bedoel jequote:Op woensdag 15 december 2010 11:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja ik zit ver onder niveau vandaag
Daar is ie alquote:Op woensdag 15 december 2010 11:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ah, dus nu heet een flauwekutgrap een HT grap?
Jeej
Ga daar een SC mee beginnen danquote:Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik neem dat toch niet serieus, ik weet dat er mensen zijn die mijn humor wel waarderen.
Heeft Habbo ook een forum?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ga daar een SC mee beginnen dan
Nee, alleen maar mensen met mijn humor is saaiquote:Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ga daar een SC mee beginnen dan
Zoals jezelf?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik neem dat toch niet serieus, ik weet dat er mensen zijn die mijn humor wel waarderen.
Daaromquote:Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
ik waardeer je humor ook want flauwe betekent niet meteen niet grappigquote:Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En je hoopt dat dat wederzijds is?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, alleen maar mensen met mijn humor is saaiDaar houd ik zo van jullie
Van sommige mensen wel ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je hoopt dat dat wederzijds is?
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb heel veel kloons aangemaakt, en daarmee ga ik SC'en![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wederom een killergrap manquote:Op woensdag 15 december 2010 11:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dankjewel.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wederom een killergrap man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:53 schreef tdrone het volgende:
ik denk dat iedereen stiekem heel erg van HT houdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu snap ik het niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als je je had voorgenomen om niet meer te baggeren?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb mij voorgenomen om vandaag op FOK! geen kutgrappen meer te maken.
Vrij rigoreuze manier van geen grappen meer makenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:55 schreef honkeytonk het volgende:
Jongens, ik ben weg hier. Tot morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |