Ik moet voor dit weekend 2 taarten maken, een voor mijn neefje en een voor een klasgenootje van Tristan. En morgen cupcakes maken voor Sterres kerstdiner. Dus ik ik ga vandaag niks bakken omdat ik bang ben dat ik er dan morgen en die dagen daarna geen zin meer in heb. M'n man is weg met de auto en ik durf niet te fietsen met dit weer, dus ik zit gevangen in huis. Bluhhhh. Geen zin in een dvd, geen zin om nuttige dingen te doen. Nergens zin in.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
ow, da's niet best Spuugske.![]()
Cake bakken ofzo?
Ik ga *nu* kadootjes kopen voor feestjes waar mijn kinders vanmiddag naartoe gaan. ik kan het dus niet nóg langer uitstellen.
Nou ja zeg, jij bent ook makkelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 10:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Ohhhh yes! M'n man komt net thuis!Woehoeoeoe het geklaag en gejammer van mij is in een klap voorbij. Ik kan weg! Toedeledee allemaal!
Wil ik leuke schoenen bestellen (van die mary janesquote:Op woensdag 15 december 2010 11:07 schreef huuphuup het volgende:
Diaan!
Vandaag is die gratis bezorgdagweet niet of je nog crocs wilde gaan bestellen...
www.gratisbezorging.nl
geldt ook bij heul veul andere webshops!
Ik heb nog wat dingen nodig maar geen enkele van "mijn zaken" staan erbijquote:Op woensdag 15 december 2010 11:07 schreef huuphuup het volgende:
Diaan!
Vandaag is die gratis bezorgdagweet niet of je nog crocs wilde gaan bestellen...
www.gratisbezorging.nl
geldt ook bij heul veul andere webshops!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |