abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90034226

nog ff t filmpie, gewoon omdat het hilarisch is om zo'n mini in een hele laag kleding te zien rennen :') élin ga eens rennen, hophophop :+
pi_90034232
Rienk 1 jaar! Wat een leuk eerste-jaars-verslag Vlindur!
Gefeliciteerd met je zoons eerste verjaardag!!!!

ik hoor jullie over kind-leidster ratio, en ik zie wel wat dingen voorbij komen die niet helemaal kloppen. wij werken volgens cao en dan krijg je het volgende:
Babygroep (0-15 maand) 1:5
Dreumesgroep (15 maanden tot 30 maanden) 1:6 (officieel 1:5,5 maar er bestaan geen halve kinderen)
Peutergroep: (30 maanden tot 48 maanden) 1:7
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_90034257
Ah arme Niels :* , die heeft het behoorlijk te pakken zeg. Iedereen lijkt wel ziek of erg verkouden momenteel
Is dat al om te kijken ''als peuterspeelzaal'' Twinkly? Wou je naar die in jouw wijk gaan kijken?
Heb je ook dat foldertje meegekregen van het CB? Er zijn er 4 bij ons in de stad waaruit je kiezen kan en alle peuterspeelzalen zijn samengevoegd met KDV.
Ik hoop zo dat Niels en Wolf misschien wel naar dezelfde gaan O+ :P
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90034344
1 leidster op 6 dreumessen :o dan mag je mij na 1 dagje opvegen geloof ik.
Jeetje die norm was op het kdv wat ik ken wel anders. Daar waren sowieso altijd 2 leidsters (ongeacht of er nou bijv maar 4 baby's waren die dag) op maximaal 8 baby's
edit: oh volgens de cao, dus daar gaan ze wel uit van uitersten neem ik aan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90034561
Ik heb helemaal geen folder gekregen van het CB! :o Oh, dat lijkt mij ook leuk Poppejans O+
Maar ik zou er naartoe om Niels echt voor het KDV op te geven voor het geval ik een baan vind, de gastouder die we hadden gevonden vangt verder geen kindjes op en het is voor Niels nu wel leuk om met andere kindjes om te gaan. Toen hij nog zo klein was en heel veel huilde was een gastouder beter geschikt voor hem, op het KDV konden ze hem niet genoeg aandacht geven. Maar nu hij wat ouder is vinden we de andere kindjes en de controle tussen de begeleiders van een KDV beter voor Niels.

Haha, ik dacht precies hetzelfde. Hoe in vredesnaam overleef je een dag alleen met 6 dreumesjes :P
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90034642
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:55 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb helemaal geen folder gekregen van het CB! :o Oh, dat lijkt mij ook leuk Poppejans O+
Maar ik zou er naartoe om Niels echt voor het KDV op te geven voor het geval ik een baan vind, de gastouder die we hadden gevonden vangt verder geen kindjes op en het is voor Niels nu wel leuk om met andere kindjes om te gaan. Toen hij nog zo klein was en heel veel huilde was een gastouder beter geschikt voor hem, op het KDV konden ze hem niet genoeg aandacht geven. Maar nu hij wat ouder is vinden we de andere kindjes en de controle tussen de begeleiders van een KDV beter voor Niels.

Haha, ik dacht precies hetzelfde. Hoe in vredesnaam overleef je een dag alleen met 6 dreumesjes :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:55 schreef Twinkly het volgende:
ik PM! ik was wel erg offtopic
pi_90034986
Rienk! Welkom in het dreumestopic!

En tot zondag! *O* *O* *O*
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_90038397
Elin! <3

Zo de boom (boom is een groot woord voor zo'n klein ding) staat, maar Isabeau slaapt nog steeds... al 2,5 uur. Slaapkop!

Dat deed ze de vorige week op mijn vrije dag ook al, de hele dag pitten :') Zo gezellig die dochter van mij.
pi_90038889
Mijn dochter ligt ook sinds 10 uur te slapen, wel saai maar ook wel prettig want straks kome de klussers weer en dan kan ze geen middagslaapje doen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  Moderator vrijdag 17 december 2010 @ 13:14:51 #260
5428 crew  miss_sly
pi_90040187
Doet Senna tegenwoordig ook vaak, ergens gedurende de dag 2-3 uur slapen. Wel maar 1 keer, zelfs als dat in de ochtend is :)

Woorden die beginnen met een -s- zegt ze vrijwel allemaal met een -j-. De -s-klank wordt dan ook helemaal genegeerd. Alleen bij -zitten- doet ze dat niet, dat wordt -itsen- :D
Best lastig nog, want ze heeft haar loopfietsje nu ontdekt (wel op de 'stang' niet op het zadel, want dan kan ze nog niet goed genoeg met haar voetjes bij de grond) en dat is -ietsen-.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90040297
Die van mij slapen tegenwoordig omdebeurt. Als ik nu nergens wat zou rekken of schuiven, zou ik mijn huis niet meer uitkunnen :') .
pi_90040347
Leuk, dat geklets Miss. Ik vind het nogsteeds zo wonderlijk dat Senna ook pwa zij voor lamp.
pi_90040409
Rienk *O* , van harte kerel :* . En moeders ook natuurlijk :Y.

En Elin is geweldig! O+
pi_90040502
Rienk, jongen! Gefeliciteerd! Wat ben je een grote knul geworden!

Oeke, mij lijkt het heel moeilijk om objectief te zijn als je kind in je eigen groep zit. Bij ons kdv zit een jongetje van Thomas zijn leeftijd, en in de andere groep werkt zijn moeder. Het is niet toegestaan dat haar zoontje in haar eigen groep zit, om die reden. Voor hem was dat soms wel verwarrend, hij zag mama wel, maar kon niet altijd bij haar. Ook voor mama soms lastig: zoontje huilt, iemand anders troosten. Mij lijkt het niet ideaal hoor, als je op je eigen kind past in een grote groep. Daarnaast wat Twinkly zegt: zou het niet verwarrend zijn? elke keer iemand anders?
Misschien is het wel juist een goede aanpak, maar ik ben niet zo ruimdenkend ;)

Senna, wat lief! Zo naar papa toe O+

Elin, wat een mooie foto!

Thomas heeft zijn eerste woordje *O* : "papa" -O- :P (nee serieus, ik vind het echt te gek dat hij eerst papa zegt O+ )
pi_90042010
Rienk, welkom! *O* Mooie knul O+
Thomas zegt papa *O*
Elin in de sneeuw, wat ben je toch een schoonheid O+ En die andere foto, wat iedereen al zegt, wat is ze daar gróóóót :o
Huup, succes met de ziekehuisrompslomp (of meer de gemeentelijke rompslomp)
Sly, ik vind dat Senna's woordenschat echt goed is zeg :o Mijn eigenwijsje brabbelt weliswaar de hele dag door, maar 't zijn maar weinig herkenbare woorden. En al helemaal niet in de richting van onze kletskoningin Isabeau :o :D
Wel doet ze aan begrijpend lezen :P Zat ze gister een boekje te lezen (en ik kon niet zien welke), wijs ze ineens naar het plafond en zegt iets dat lijkt op "pam!" Ik: :? Staat er een afbeelding van een lamp in het boekje, ze was naar de lamp aan het wijzen O+ En vervolgens doet ze haar handen op haar hoofd. Ik weer even kijken wat ze bedoelt: een hoed! En op de volgende pagina stond een kam, dus ging ze door haar haartjes aaien met haar vingers. Ik vond het schattig <3

En nu is ze ziek -O- Koorts, lamlendig, zielig. ;(
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_90042205
Senna wat kun je al veel woordjes zeggen O+

Oh, dat is echt super schattig Innepin O+ Eigenlijk zou je er een filmpje van moeten maken. Wat gaat die ontwikkeling snel he!
Beterschap voor Willow :*

Niels slaapt ook al vanaf 10 uur :o Ik ben net al aan zijn deur wezen luisteren of hij nog wel ademt :@ Vannacht en de nacht ervoor werd hij om de 1,5 - 2 uur wakker of kon helemaal niet slapen, dus zo gek is het niet dat hij nu zijn slaap inhaalt. Hopelijk knapt hij ervan op.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90042867
Zo hee Twinkly, wat een slaapkopje!

Beterschap voor Willow!

Haha Poppejans, het is wel heel gezellig hoor, met 6 dreumesen alleen hoor
Savonds is het batterijtje wel leeg bij me, maar oke, da's niet zo erg.

Zo de boodschappen zijn weer in huis, Lars gaan dan altijd gezellig mee. Kletst de hele winkel aan elkaar (onverstaanbaar) en bij SuperdeBoer mag hij altijd in zo'n autokarretje, echt geweldig vindt hij dat.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:24:41 #268
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90043381
Wow Senna al zo goed aan de praat!
Hier komt er helemaal niets verstaanbaars uit, alleen aaaaaa en dat is aaien. Maar ze kan wel een indiaan nadoen (weliswaar ook zonder geluid, maar ze slaat met haar hand voor haar mondje) een poesje, een vis (happen met haar mond, want vissen maken tenslotte geen geluid) en ze kan dansen op in de maneschijn, klappen in de handjes en we maken een kringetje.
Ze brabbelt de hele dag en ze gebruikt ook verschillende toonsoorten, dus ik ga me er nu nog niet zo druk over maken. Mijn vader begon pas met 3 woorden te gebruiken en die redt zich ook prima :D
Twinkly nog altijd aan het slapen? Hier slaapt ze ook nog maar 1x per dag flink wat uurtjes aan een stuk. Vind het wel prettig eigenlijk!
Willow, snel weer beter worden hoor!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_90043862
Hij is om 2 uur wakker geworden, hij leest hier stiekem mee geloof ik ;)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90043988
Isabeau was om tien voor twee wakker. Ze ligt nu op haar pop te nepsnurken, altijd leuk.
pi_90047074
Nepsnurken? :D Gekke 'beau O+

Over spraakontwikkeling enzo: Willow die gebruikt alleen maar woordjes die ze leuk vindt. Soms heeft ze een nieuw woordje geleerd (boom voor de kerstboom, bijvoorbeeld) en die gebruikt ze dan een paar keer en dan is 't weer op. Want poe(s), bumbaaaaa en Nijnaaaaa zijn veel leukere woordjes. Dus die gebruikt ze de hele dag door. :+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_90047350
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:32 schreef Sorbootje het volgende:

Dat deed ze de vorige week op mijn vrije dag ook al, de hele dag pitten :') Zo gezellig die dochter van mij.
Over saaie dochters gesproken, Lena slaapt al vanaf 11.45 vandaag op onze vrije dag samen...nahjaaaaaaaaa! En dan te bedenken dat ik ons uitstapje wegens eigen luiigheid maar opgeschoven had naar de middag -O-
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_90047652
Elin in de sneeuw O+
Ik wil ook een lopende dreumes!!!

En al die kletskousjes, geweldig O+
Hier alleen nog maar papa en mama (meestal mama :P) en hij wijst wel heel veel en het lijkt dan alsof hij 'die' zegt.

Het is volgens mij nationale slaapdag. Dyon ligt ook al bijna 3 uurtjes te slapen.
pi_90048160
Isabeau ligt ook alweer te slapen. Lui volk, die dreumesen! Lena spant de kroon!

Ik herken wat je zegt over 'leuke woorden' Innepin. Sommige woorden zijn even hot en dan hoor ik ze tijden niet meer.
pi_90049507
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ohja, dat wou ik ook nog zeggen: ik was een beetje huiverig voor het kapsel van Driekus naar aanleiding van je omschrijving, mefke, maar hij ziet er nog steeds te schattig uit!
Waar was je bang voor? Dat ik em kaal had laten scheren? Of stekels ofzo? Nuh...mijn manneke blijft mijn manneke, maar het mocht wel iets stoerder. Jammer dat ie nou telkens een muts op moet, die gel erin was best leuk.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')