quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:55 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb helemaal geen folder gekregen van het CB!Oh, dat lijkt mij ook leuk Poppejans
![]()
Maar ik zou er naartoe om Niels echt voor het KDV op te geven voor het geval ik een baan vind, de gastouder die we hadden gevonden vangt verder geen kindjes op en het is voor Niels nu wel leuk om met andere kindjes om te gaan. Toen hij nog zo klein was en heel veel huilde was een gastouder beter geschikt voor hem, op het KDV konden ze hem niet genoeg aandacht geven. Maar nu hij wat ouder is vinden we de andere kindjes en de controle tussen de begeleiders van een KDV beter voor Niels.
Haha, ik dacht precies hetzelfde. Hoe in vredesnaam overleef je een dag alleen met 6 dreumesjes
ik PM! ik was wel erg offtopicquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:55 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb helemaal geen folder gekregen van het CB!Oh, dat lijkt mij ook leuk Poppejans
![]()
Maar ik zou er naartoe om Niels echt voor het KDV op te geven voor het geval ik een baan vind, de gastouder die we hadden gevonden vangt verder geen kindjes op en het is voor Niels nu wel leuk om met andere kindjes om te gaan. Toen hij nog zo klein was en heel veel huilde was een gastouder beter geschikt voor hem, op het KDV konden ze hem niet genoeg aandacht geven. Maar nu hij wat ouder is vinden we de andere kindjes en de controle tussen de begeleiders van een KDV beter voor Niels.
Over saaie dochters gesproken, Lena slaapt al vanaf 11.45 vandaag op onze vrije dag samen...nahjaaaaaaaaa! En dan te bedenken dat ik ons uitstapje wegens eigen luiigheid maar opgeschoven had naar de middagquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:32 schreef Sorbootje het volgende:
Dat deed ze de vorige week op mijn vrije dag ook al, de hele dag pittenZo gezellig die dochter van mij.
Waar was je bang voor? Dat ik em kaal had laten scheren? Of stekels ofzo? Nuh...mijn manneke blijft mijn manneke, maar het mocht wel iets stoerder. Jammer dat ie nou telkens een muts op moet, die gel erin was best leuk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ohja, dat wou ik ook nog zeggen: ik was een beetje huiverig voor het kapsel van Driekus naar aanleiding van je omschrijving, mefke, maar hij ziet er nog steeds te schattig uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |