Und?quote:
Mwaa, standaard als vorig jaar. Veel etenswaren zoals chocola, koekjes, soep, soepstengels, chips.quote:
Weltrusten lieve Maitje.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mwaa, standaard als vorig jaar. Veel etenswaren zoals chocola, koekjes, soep, soepstengels, chips.
Maar ook een een soort fruitwater en bodylotion.
Ach, we krijgen wat en de kerstborrel was ook wel gezellig.![]()
Maarum, ik gaat mijn warme bedje in.
Welteruste iedereen en Cobra
Ohh ja, helemaal vergeten dat hier te vermelden.quote:
Naast Guinnes was dat het bier wat wij altijd dronken op de Britse basis op Cyprus.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:06 schreef AchJa het volgende:
Ohja, kreeg nog wat van een collega![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Erg netjes van D66.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja, helemaal vergeten dat hier te vermelden.
Goed, ik heb oa. mijn zaak aan D66 uitgelegd, mijn standpunten uitgelegd, en over veteranen ijn het algemeen gesproken mbt werk na dienstverlating voor veteranen..
Het zal dus zo zijn dat ik na het Kerst-reces uitgenodigd ga worden voor een verder gesprek met Tweede-Kamerleden van D66. Daarover ga ik nog gebeld worden.
Hoeveel liters Mythos ondertussen in mijn mik zitten....quote:Op woensdag 15 december 2010 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Naast Guinnes was dat het bier wat wij altijd dronken op de Britse basis op Cyprus.
Ik heb ineens een gevoel dat dit wat gaat wordenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goed, ik heb oa. mijn zaak aan D66 uitgelegd, mijn standpunten uitgelegd, en over veteranen ijn het algemeen gesproken mbt werk na dienstverlating voor veteranen..
Het zal dus zo zijn dat ik na het Kerst-reces uitgenodigd ga worden voor een verder gesprek met Tweede-Kamerleden van D66. Daarover ga ik nog gebeld worden.
Een redelijk constructief gesprek dus. Duurde het gesprek lang?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Telefonetisch gesprek met de defensie-woordvoerdster duurde ongeveer 15 minuten, en er werd ook gevraagd naar mijn persoonlijke situatie.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef Clan het volgende:
[..]
Een redelijk constructief gesprek dus. Duurde het gesprek lang?
Even afwachten hoe ze het oppakken dan. D66 heeft al meer dan 400 kamervragen gesteld, we moeten al die antwoorden nog even afwachten.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Telefonetisch gesprek met de defensie-woordvoerdster duurde ongeveer 15 minuten, en er werd ook gevraagd naar mijn persoonlijke situatie.
Het VN ingrijpen, of voorheen van de Amerikanen?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:15 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers. Op geschiedenis24 nu een reportage over het militair ingrijpen op Haiti.
Het Amerikaanse ingrijpen met toestemming van de VN.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:16 schreef Clan het volgende:
[..]
Het VN ingrijpen, of voorheen van de Amerikanen?
In Haiti zitten trouwens ook een bataljon Braziliaanse LMB'ers/Para's. Ze komen uit de plaats waar ik heb gewoond.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het Amerikaanse ingrijpen met toestemming van de VN.
Ja, toffe tijden op Akrotiri SBA bij de RAF.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:27 schreef AchJa het volgende:
@Cobra, mis je Kreta Cyprus?
[ afbeelding ]
Okay, dat wordt natuurlijk niet herhaald, zit namelijk even Pauw & Witteman te kijken.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het Amerikaanse ingrijpen met toestemming van de VN.
Godverdomme lekker godverdommequote:Op woensdag 15 december 2010 23:06 schreef AchJa het volgende:
Ohja, kreeg nog wat van een collega![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |