Was je dan van plan om bij het legioen te gaan?quote:Op woensdag 15 december 2010 02:00 schreef Vronsky het volgende:
Heel misschien dat ik nu zelfs nog naar het Legioen ga.. maar nu niet om te ontsnappen.
Alleen nog een manier vinden om met haar in contact te blijven, schrijven mag volgens mij nog onder een andere naam (Alleen het eerste jaar.)
We zien wel, het leven is in ieder geval mooi.
Dan lijkt het Legioen nog de minst gunstige keuze, gezien je dan geen keuzes meer kan maken en je niet meer kan switchen, en een oude gezegde 'werk gaat voor het meisje'!quote:Op woensdag 15 december 2010 02:13 schreef Vronsky het volgende:
Ik zal eerlijk zijn.. ik weet het niet, ben aan de ene kant bang dat ik me totaal niet thuis ga voelen in die studie-sfeer als ik weer ga studeren.
Aan de andere kant is het ook weer wel m'n toekomst.
Ik ben eigenlijk dus gewoon bang om een keuze te maken :/.
Als ik de luxe had om te kiezen ging ik voor de studie, in dienst moet je ook leren, dus het maakt niet uit waar je het doet.quote:Op woensdag 15 december 2010 02:18 schreef Vronsky het volgende:
Uhu.. je zit er wel aan vast voor 5 jaar, en misschien kom je wel in Djibouti terecht voor een redelijke tijd daarvan.
Het heeft nadelen en voordelen.
Vronsky, ik deel deze mening van Clan!quote:Op woensdag 15 december 2010 02:20 schreef Clan het volgende:
[..]
Als ik de luxe had om te kiezen ging ik voor de studie, in dienst moet je ook leren, dus het maakt niet uit waar je het doet.
Veel plezier vanaf morgen!quote:Op woensdag 15 december 2010 08:11 schreef jankaas020 het volgende:
mogge! laatste dag studie voor het verlof!!
Blauwe hap FTW!!!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:34 schreef jankaas020 het volgende:
verdomme, vanmorgen een 3 kwartier bezig geweest en nu wachten tot de evaluatie om 1315, moet ik hier nog kersthap mee eten, en dat zal wel weer blauwe hap zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |