haha die ken ik lekker helemaalquote:Op donderdag 16 december 2010 19:13 schreef Braddie het volgende:
Ik ga zтттттттт goed op m`n Brian May en op m`n Vox DA5.
Wat een combo!.
Wat een sound.
Dat tussenstuk van Stairway To Heaven van Led Zeppelin speel ik nu ook.
Naja ik heb ook vrienden die dat hebben gedaan dus wat dat betreft heb je niet echt een speciale school gedaanquote:
Of jou vrienden zijn ook speciaal.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Naja ik heb ook vrienden die dat hebben gedaan dus wat dat betreft heb je niet echt een speciale school gedaan
misschien ziet wim dat niet omdat hij zelf ook "speciaal " isquote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of jou vrienden zijn ook speciaal.
We zijn allemaal speciaal.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:59 schreef genakt het volgende:
[..]
misschien ziet wim dat niet omdat hij zelf ook "speciaal " is
dat zegt me mama ook altijd tegen mequote:
quote:
Hahaha ja ik ben zo'n speciale autist net als in die film rain manquote:Op donderdag 16 december 2010 20:59 schreef genakt het volgende:
[..]
misschien ziet wim dat niet omdat hij zelf ook "speciaal " is
Ja maar waarschijnlijk bestaat jouw eigen materiaal uit meer dan alleen powerchords dus dan is het jouwe veel moeilijkerquote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef Aresdreams het volgende:
pfff, al die mensen hier die allemaal nummers kunnen spelen... ik kan alleen me eigen materiaal, en dat nog niet eens goed
ach, powerchords zijn wel de basis, dus tja.. het is maar wat je moeilijker noemt...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja maar waarschijnlijk bestaat jouw eigen materiaal uit meer dan alleen powerchords dus dan is het jouwe veel moeilijker
GT-8 is leuk speel goed, hoop dat je er een mooi geluid uit kan krijgen, ik kreeg er iig geen lekkere distortion uit, maar dat zal wel aan mezelf gelegen hebben...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:44 schreef genakt het volgende:
toch de gt 8 180 euro met adaptor case enzmet doos alles nog
Zaken gaan maar goed daarzoquote:Op donderdag 16 december 2010 21:44 schreef genakt het volgende:
toch de gt 8 180 euro met adaptor case enzmet doos alles nog
Ho is ik zie net dat de verzendkosten bij GFS 32 dollar zijn. Ik was er toch echt van overtuigd dat het 22 wasquote:Op donderdag 16 december 2010 22:08 schreef blckbb het volgende:
Ik doe nog een laatste oproep aan mensen die mee willen bestellen op GFS met KaMo en mij, anders hou ik het hierbij. Als je met ons mee besteld betaal je nog maar 7/8 dollar verzendkosten ipv 22
En de verzending in Nederland nog ehquote:Op donderdag 16 december 2010 22:08 schreef blckbb het volgende:
Ik doe nog een laatste oproep aan mensen die mee willen bestellen op GFS met KaMo en mij, anders hou ik het hierbij. Als je met ons mee besteld betaal je nog maar 7/8 dollar verzendkosten ipv 22
Oh is dat mijn probleemquote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja maar waarschijnlijk bestaat jouw eigen materiaal uit meer dan alleen powerchords dus dan is het jouwe veel moeilijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |