Droomgitaar. Hoewel ik de 355 nog mooier vind (inlays!).quote:Op woensdag 15 december 2010 16:03 schreef TeleluvR het volgende:
Bwah, bwah, 335-gas...
[ afbeelding ]
Maar ik heb eigenlijk liever een zwarte!
[ afbeelding ]
Verkeerd gekwootquote:Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb al verkoudheid. Wat voor aandoening heb jij dat je kwijlt?
Mongool ?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb al verkoudheid. Wat voor aandoening heb jij dat je kwijlt?
Check! Mooie gitaren, hè? Maar goed, die heb ik al!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Droomgitaar. Hoewel ik de 355 nog mooier vind (inlays!).
Vriend van me heeft een Gretsch Tennessee Rose (de niet-Chet Atkins-versie). Die is ook een potje mooooi... en net iets ruiger dan die ES-en, vind ik. Mijn volgende gitaar wordt sowieso een hollow body, maar weet nog niet welke.
Precies! Als ik een rijke rockster word, koop ik een Aston Martin hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 16:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dat is toch heel erg logisch?
Wie wil er nou een Merc?
Ik zit dan eerder te denken aan een Plymouth Barracuda, Ford Mustang fastback en een Volkswagen T1 Californiaquote:Op woensdag 15 december 2010 17:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Precies! Als ik een rijke rockster word, koop ik een Aston Martin hoor.
Ik durf niet te luisterenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef genakt het volgende:
wie dit niet leuk vind mag hier niet meer posten in het gitaristen topic
heb ik van me vader is band uit de jaren 70 dubbel lead gitaar rock achtigquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef genakt het volgende:
wie dit niet leuk vind mag hier niet meer posten in het gitaristen topic
Ja manquote:
daarvoor was ik nog even verder aan het kijken dan me neus langquote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Je wou toch juist een midi controler hebben ?
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:36 schreef genakt het volgende:
[..]
daarvoor was ik nog even verder aan het kijken dan me neus langis
Die wil ik nog wel eenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Je wou toch juist een midi controler hebben ?
in de buurt bij je kan je die gelijk meenemen ?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:38 schreef The_Dean het volgende:
Ik weet nog wel iemand met een GT-6 waar hij af wil.
Eerder bij jou in de buurt, regio Rotterdamquote:Op woensdag 15 december 2010 18:43 schreef genakt het volgende:
[..]
in de buurt bij je kan je die gelijk meenemen ?
en hoeveel
heb ook al op gt8 geboden 200 euro met tas en kabels er dergelijk erbij dusquote:Op woensdag 15 december 2010 18:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eerder bij jou in de buurt, regio Rotterdam
Geen idee, zal even vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |