Hoe bevalt die koptelefoonversterker bij jou? Ik krijg soms wat vage oversturing als de input te hoog word, al is dat natuurlijk best logischquote:Op woensdag 15 december 2010 16:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo alles in m'n kamer zit aangesloten nu.
Input mixer:
-Computer audio
-Toneport
-Dj Controller
Output gesplitst,
Op de ene output staan m'n monitoren
De andere gaat naar m'n koptelefoon versterker, en die weer naar m'n koptelefoon (duh)
Shitload aan kabels. Maar het werkt
Hij gaat net iets te zacht voor onze bandvolume/dove zangerquote:Op woensdag 15 december 2010 16:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh gaat prima, je moet idd gewoon zorgen dat je mixer geen overstuurd geluid eruit pompt dan gaat het best
Dat inderdaad, als we een mail krijgen op het werk met zo'n toon, krijgt die bij ons de laagste prioriteit. Vriendelijkheid werkt nog altijd het bestequote:Op woensdag 15 december 2010 13:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat is te bitcherig, maarja je bent een vrouw he, kan je ook niks aan doen.
Je kan prima zo'n soort klagende mail schrijven maar pas je taalgebruik en verwoording er op aan. Als ik dit zou lezen van een klant zou ik ook denken, rot op dat komt later wel een keer. Als jij het allemaal netjes doet enz kom je veel sneller aan de beurt.
AS73 toch?quote:
Ja, die post begreep ik helemaal!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
AS73 toch?
Dat is een beetje geen Merc 600 SEC willen omdat je al een Fiat 500 hebt...
Maar dat is toch heel erg logisch?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:47 schreef TeleluvR het volgende:
Ja, en ik snap 'm nietquote:Op woensdag 15 december 2010 16:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
AS73 toch?
Slobber.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:03 schreef TeleluvR het volgende:
Bwah, bwah, 335-gas...
[ afbeelding ]
Maar ik heb eigenlijk liever een zwarte!
[ afbeelding ]
Ik heb al verkoudheid. Wat voor aandoening heb jij dat je kwijlt?quote:
Droomgitaar. Hoewel ik de 355 nog mooier vind (inlays!).quote:Op woensdag 15 december 2010 16:03 schreef TeleluvR het volgende:
Bwah, bwah, 335-gas...
[ afbeelding ]
Maar ik heb eigenlijk liever een zwarte!
[ afbeelding ]
Verkeerd gekwootquote:Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb al verkoudheid. Wat voor aandoening heb jij dat je kwijlt?
Mongool ?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb al verkoudheid. Wat voor aandoening heb jij dat je kwijlt?
Check! Mooie gitaren, hè? Maar goed, die heb ik al!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Droomgitaar. Hoewel ik de 355 nog mooier vind (inlays!).
Vriend van me heeft een Gretsch Tennessee Rose (de niet-Chet Atkins-versie). Die is ook een potje mooooi... en net iets ruiger dan die ES-en, vind ik. Mijn volgende gitaar wordt sowieso een hollow body, maar weet nog niet welke.
Precies! Als ik een rijke rockster word, koop ik een Aston Martin hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 16:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dat is toch heel erg logisch?
Wie wil er nou een Merc?
Ik zit dan eerder te denken aan een Plymouth Barracuda, Ford Mustang fastback en een Volkswagen T1 Californiaquote:Op woensdag 15 december 2010 17:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Precies! Als ik een rijke rockster word, koop ik een Aston Martin hoor.
Ik durf niet te luisterenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef genakt het volgende:
wie dit niet leuk vind mag hier niet meer posten in het gitaristen topic
heb ik van me vader is band uit de jaren 70 dubbel lead gitaar rock achtigquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef genakt het volgende:
wie dit niet leuk vind mag hier niet meer posten in het gitaristen topic
Ja manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |